Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
Diumenge 20 de juliol, sortideta?
+7
monti
Emili
sussno
KOALA
ruben
Fox40
sinosuke
11 participantes
Pàgina 1 de 2
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Diumenge 20 de juliol, sortideta?
Bueno i aquest diumenge que? Algú s'apunta a fer un tomb, no gaire llarg que la calor aprete.
Una rutilla i trobar un riu on banyar-se estaria bé, va, obrim propostes.
La trobada a les 08:30 al DALMAU, va be?
Una rutilla i trobar un riu on banyar-se estaria bé, va, obrim propostes.
La trobada a les 08:30 al DALMAU, va be?
Proposat 1
Sempre es podria anar a Camarasa, aprofitant per fer un Doll y esmorzar a Sant llorenç per banyarnos alli mateix. Hi ha un bar amb balconet per fer un bacon amb formatge i es veu el mini-embarcadero desde la terrassa on ens podem banyar.
No ho se, es una proposta.
No ho se, es una proposta.
Fox40- Nou
- Nº de missatges : 8
D'on ets? : Lleida
Moto : Kawasaki Z750 2007
JO NO
JO MARXO AMB LA FAMILY DE VACANCES A LA MONTANYA
ENS VEIEM , QUE VAGI BE
VSSSSSS
RUBEN
ENS VEIEM , QUE VAGI BE
VSSSSSS
RUBEN
ruben- Conegut
- Nº de missatges : 185
D'on ets? : castellsera
Moto : honda vfr
Re: Diumenge 20 de juliol, sortideta?
A mi em sembla perfecta la proposta del pantà de Camarasa, he anat moltissims cops a fer piragua i està genial el bar del poble, amb vistes espectaculars al pantà i una tranquilitat al.lucinant... i la ideia de fer el doll està bé, i al tornar es pot tornar pel Port d'Ager que crec que ja esta arreglat, si algu ho sap segur, o podria confirmar? i de tornada cap a Sant Llorenç jijiji
vinga + propostes!!!!!!!
vinga + propostes!!!!!!!
KOALA- ADMT
- Nº de missatges : 413
D'on ets? : LLEIDA
Moto : BMW K1200GT
eiiiiiiiiiiiiii
collons, doll i banyito a Camarasa?????
si no pasa re, ens veiem diumenge
ñaonggggggggggggggA
collons, doll i banyito a Camarasa?????
si no pasa re, ens veiem diumenge
ñaonggggggggggggggA
sussno- Conegut
- Nº de missatges : 140
D'on ets? : PARDINYES - LLEIDA
Moto : YAMAHA FAZER 600 S2
Quina rabia, aquest cap de setmana el que pringa a la feina soc jo. Disfruteu de la ruta i del banyito, ja fareu les pertinents fotos dels tanguilles
Emili- V.I.P
- Nº de missatges : 721
Moto : KTM 1190 Adventure
Ei Emili, que traballes tot el cap de setmana o tens lliure el disabte, es que el diumenge no se si podré anar i e pensat inventarme alguna ruta el disabte per treurem el mono de moto, jejeje
Encara no se res segur, pero el que está clar es que tinc que agafar la moto peti qui peti, jejeje
Encara no se res segur, pero el que está clar es que tinc que agafar la moto peti qui peti, jejeje
Invitat- Invitat
Dons treballo el dissabte i el diumenge fins a les 14, si al final no pots sortir i t'atreveixes a fer una sortida de tarda, per mi cap problema, ja diras.
Emili- V.I.P
- Nº de missatges : 721
Moto : KTM 1190 Adventure
n' hi ha manera de poder coincidir amb tots vosaltres, al dissapte nit tinc un cumple del primo d' aquells que igual fem de dia.............
V'sssssssssssssssssssssssss.............
V'sssssssssssssssssssssssss.............
monti- Conegut
- Nº de missatges : 152
D'on ets? : Mora d' Ebre ( Tarragona )
Moto : SUZUKI BANDIT 650s
Ostras !!!
Doncs haurem de fer alguna sortideta a la platja, passant per Mora d'Ebre i aixi t'afegeixes amb nosaltres, vale?
A veure si s'en fa alguna per aquella zona.
V'sss
Doncs haurem de fer alguna sortideta a la platja, passant per Mora d'Ebre i aixi t'afegeixes amb nosaltres, vale?
A veure si s'en fa alguna per aquella zona.
V'sss
Invitat- Invitat
jo avere si me puc ascapa de la done vindre pero si acas os asperare a balaguer que a les 8,30 em va una mique just per na al dalmau
fleke- V.I.P
- Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt
Doncs fleke, casi millor per tú que ens esperis sobre les nou, ja saps que entre pitos i flautes... Hem quedat a les 08.30 al Dalmau, tu calcula.
Nosaltres vindrem a Sant Llorens, esmorzarem i segurament marxarem a la platjeta...s'ha de contentar la dona tmb...i em fet un pacte i sembla que aixi està contenta jeje..si algú s'apunta...després d'esmorzar marxarem cap a la platja. Fins demà!!!! espero no dormir-me dema...ja que treballo per la nit tmb. ciauuuuuuu
KOALA- ADMT
bueno pues jo us asperare al restaurant que ya pasade la rotonda de balaguer
fleke- V.I.P
si si alli us aspero
fleke- V.I.P
Bueno gent, l'Emili i un servidor ja ens hem tret el mono de moto...
Avui ens hem fet una ruteta guapa, de Lleida fins a Sort, Sort a Balaguer, Balaguer a Albesa fins a Pardinyes.
Ens ho hem passat molt be, sobretot a la tornada, que el Doll estaba mes guai i la calor no apretaba tant. jejeje
Bueno, passeu-se pipa demá, feu fotos i cuidadin que "la senda es peligrosa". jejeje
V'sss
Avui ens hem fet una ruteta guapa, de Lleida fins a Sort, Sort a Balaguer, Balaguer a Albesa fins a Pardinyes.
Ens ho hem passat molt be, sobretot a la tornada, que el Doll estaba mes guai i la calor no apretaba tant. jejeje
Bueno, passeu-se pipa demá, feu fotos i cuidadin que "la senda es peligrosa". jejeje
V'sss
Invitat- Invitat
Quina enveja espero q us ho paseu d'allo mes be i cuadadin amb els cocodrilos,
V'ssssssssssssssssss
V'ssssssssssssssssss
Buah! Ens ho hem passat en grande i ens hem fet un fart de riure, el Fali un crak!.
Al final res de bany, mola més fer curves amb la moto, som uns faltats... amb la calor que queia... La companyia, una vegada més, xapó!
Al final res de bany, mola més fer curves amb la moto, som uns faltats... amb la calor que queia... La companyia, una vegada més, xapó!
calle calle que casi s,anporten al fali a un cruse tret d,aixo molt be fasi calor o fret
fleke- V.I.P
Uns montanya i els altres platja!!!!!
Que bona estaba!!!!! l'aigua i... jejejeje avui si que ha estat repartida la cosa eh! jjjjj el Oscar la xurrina i jo em anat a Salou, em dinat en una terrasseta davant de la platjeta i a l'aguaaaaaaaaaaaa!!!!! mmmmmmm que bona estaba l'aigua nois!!
Us recomano fer una sortida a la platja algun dia, seria molt guapo ja que ens ho passariem en gran, en breu penjarem les fotos del dia d'avui...ha estat molt divertit l'esmorzar a Cellers, quin fart de riure!!!! nois que cada dia ens ho passem més bé! jeje
Que bona estaba!!!!! l'aigua i... jejejeje avui si que ha estat repartida la cosa eh! jjjjj el Oscar la xurrina i jo em anat a Salou, em dinat en una terrasseta davant de la platjeta i a l'aguaaaaaaaaaaaa!!!!! mmmmmmm que bona estaba l'aigua nois!!
Us recomano fer una sortida a la platja algun dia, seria molt guapo ja que ens ho passariem en gran, en breu penjarem les fotos del dia d'avui...ha estat molt divertit l'esmorzar a Cellers, quin fart de riure!!!! nois que cada dia ens ho passem més bé! jeje
KOALA- ADMT
Esteu com a motos!!
Encara ningú m'ha dit qui va guanyar la "carrera", jejeje.
Us passeu un munt tios, que un ja té una edat.
Abraçades.
Us passeu un munt tios, que un ja té una edat.
Abraçades.
Rafa_Lleida- Nou
- Nº de missatges : 1
D'on ets? : Artesa de Lleida
Moto : Honda VFR 750
sortideta
ostia quina enveja!!! i jo patint fent piragüisme al panta de Sta Ana despres d'una barbacoa
PD: vigileu aquestos dies que la nit es meva
V'ss
PD: vigileu aquestos dies que la nit es meva
V'ss
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
Cachis la mar....ja veig que vam estar tots força liats aquest finde...cuant sigui l'horeta d'anar a momir aquesta 7mana ja pensarem amb l'Alex que estrà treballan jejeje pobret
KOALA- ADMT
Ohhh, es la primera que falto i quina sensació mes rara, veure les fotos i no estar per allá al mig, jejeje
Les fotos molt guapes i moltíssima enveja de tots vosaltres, allá esmorsant, petant la xerrada, etc...
Que guai, a la proxima vinc !!!!!
V'sss
Les fotos molt guapes i moltíssima enveja de tots vosaltres, allá esmorsant, petant la xerrada, etc...
Que guai, a la proxima vinc !!!!!
V'sss
Invitat- Invitat
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Pàgina 1 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum