Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
diumenge 27
5 participantes
Pàgina 1 de 1
diumenge 27
eiiii que i anira algu al dalmau alla les 9 del mati esque antes no puc
suposo que un o altre y sira no
suposo que un o altre y sira no
fleke- V.I.P
- Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt
diumenge
la Rebe i jo teniam pensat d'anar-hi a les 8.30 que ja fa caloreta!!
el dissabte al mati en faig una altra per acompanyar un company fins Sopeira,per no se horaris ja que depen a quina hora ens aixequem.
el dissabte al mati en faig una altra per acompanyar un company fins Sopeira,per no se horaris ja que depen a quina hora ens aixequem.
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
Re: diumenge 27
En principi el diumenge jo tambe anire al dalmau!
Ens veiem alli!
V'S
Ens veiem alli!
V'S
ACASTELL- Conegut
- Nº de missatges : 159
D'on ets? : Lleida
Moto : HONDA CBR 600 RR
Si no hi ha res de nou jo tmb hi seré...que algú proposi hora, el Fleke les 9, quien da mas?????????
KOALA- ADMT
- Nº de missatges : 413
D'on ets? : LLEIDA
Moto : BMW K1200GT
si marxeu antes de les 9 podeu ferme una trucada per d'irme on aneu y ya us agafare m'entres asmorseu
fleke- V.I.P
Ostras !!!
Jo al final no podré venir...
Sortiré el dissabte per la nit i no estaré en condicions...
Passeu-s'ho be i feu fotos!!!
V'sss
Jo al final no podré venir...
Sortiré el dissabte per la nit i no estaré en condicions...
Passeu-s'ho be i feu fotos!!!
V'sss
Invitat- Invitat
Jo tambe soc partidari de les 9...jejeje
V'S
V'S
ACASTELL- Conegut
- Nº de missatges : 159
D'on ets? : Lleida
Moto : HONDA CBR 600 RR
Bon dia a tothom, si accepteu gent nova m'apunto per aquet diumenge.
La veritat es que no soc nou, desde els inicis que us segueixo per aqui, pero per uns motius o altres no podia vindre mai a les sortides que feu.
Quines intencios teniu, a dinar a caseta o ruta de dia ?????.
A10
La veritat es que no soc nou, desde els inicis que us segueixo per aqui, pero per uns motius o altres no podia vindre mai a les sortides que feu.
Quines intencios teniu, a dinar a caseta o ruta de dia ?????.
A10
davidktm950- V.I.P
- Nº de missatges : 814
D'on ets? : Rossello
Moto : KTM 990 SMR/Yamaha R 6
Bon dia David!!
Clar que aceptem gent nova!faltaria més home, per això estem no? ja saps, si coneixes més gent que vulgui sortir algun diumenge amb nosaltres només cal que es presenti al Dalmau o allà on quedem i ja ta!!! no es sap cap on tirarem, normalment les sortidetes que fem, son d'arribada sobre les 14h. i dinar a caseta, a no ser que es quedi al contrari...
Ja saps fins demà David!!
Clar que aceptem gent nova!faltaria més home, per això estem no? ja saps, si coneixes més gent que vulgui sortir algun diumenge amb nosaltres només cal que es presenti al Dalmau o allà on quedem i ja ta!!! no es sap cap on tirarem, normalment les sortidetes que fem, son d'arribada sobre les 14h. i dinar a caseta, a no ser que es quedi al contrari...
Ja saps fins demà David!!
KOALA- ADMT
- Nº de missatges : 413
D'on ets? : LLEIDA
Moto : BMW K1200GT
clar que si com mes sirem mes riurem ,ames ja ña una de ktm el que no se si es el mateix model pero bueno adema ja u veurem
Editat per darrera vegada per fleke el Dg Jul 27, 2008 4:45 am, editat 1 cop en total
fleke- V.I.P
27
david tu vine que ens ho pasarem be.
comença a fer molta calor i rutes de dia res de res,de moment esmorzar i ruteta.
i ja veuras que una ruta sense la panotxa no es el mateix
comença a fer molta calor i rutes de dia res de res,de moment esmorzar i ruteta.
i ja veuras que una ruta sense la panotxa no es el mateix
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
Bones David, sigues benvingut a un grupet collonut de motoristes !!!
Jo, aquest diumenge no podré venir, pero ja ens coneixerem un altre dia, tu ves al Dalmau a l'hora que et diguin i ja veuras com disfrutaras de la ruta, del esmorsar i sobretot de la companyia!!!
Fins a la proxima i V'sss
Jo, aquest diumenge no podré venir, pero ja ens coneixerem un altre dia, tu ves al Dalmau a l'hora que et diguin i ja veuras com disfrutaras de la ruta, del esmorsar i sobretot de la companyia!!!
Fins a la proxima i V'sss
Invitat- Invitat
Gracies a tots, ens veiem dema .
A10
A10
davidktm950- V.I.P
Jejeje, lo que fa la moto i la bona companyia !!!
No pensaba que estría en condicións de sortir aquest diumenge amb tots vosaltres i al final...
Bueno, que a valgut la pena el casi "empalme" d'avui per anar amb tots vosaltres a fotre un boníssim bocata i una fartada de riure... jejeje cada dia riem més amb "ese peazo Fali", vaya crack !!!
V'sss
No pensaba que estría en condicións de sortir aquest diumenge amb tots vosaltres i al final...
Bueno, que a valgut la pena el casi "empalme" d'avui per anar amb tots vosaltres a fotre un boníssim bocata i una fartada de riure... jejeje cada dia riem més amb "ese peazo Fali", vaya crack !!!
V'sss
Invitat- Invitat
Hey penya, com va, primer que res, disculpeu que ahir marxesa aixi rapit i tiresa fort, pero es feia molt tart i m'esperaven per anar a dinar amb la familia.
La ruta i les estones de descans mol entretinguts, sou una gent molt caxonda. Espero poder tornar ven aviat.
Vsssss.
La ruta i les estones de descans mol entretinguts, sou una gent molt caxonda. Espero poder tornar ven aviat.
Vsssss.
davidktm950- V.I.P
Ah !!! Tranquil, a mi hem passa el mateix, sempre tinc presa per estar a l'hora de dinar a casa, jejeje
Doncs ara ja saps com som i cuant vulguis repetir ja saps on estem, Ok?
Ens veiem...
V'sss
Doncs ara ja saps com som i cuant vulguis repetir ja saps on estem, Ok?
Ens veiem...
V'sss
Invitat- Invitat
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum