Associació de Motoristes Terraferma
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???
por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am

» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am

» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am

» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am

Col·laboradors

  • l'últim Firall10

  • hola

  • Neumaticos Pirelli

  • Glassdrive

  • descripcion

l'últim

+3
sinosuke
fleke
kan
7 participantes

Ir abajo

l'últim Empty l'últim

Missatge por kan Dg Jul 27, 2008 11:30 am

Bones a tots,

Ens coneixem amb alguns de vosaltres, bàsicament feina en comú, i als altres espero coneixer-vos aviat. He parlat amb algú de vosaltres i el tema de fer sortidetes conjuntes m'ha agradat. (fins ara era una mica autista en aquest sentit)

Com no se molt bé com funciona això i no recordo a quina hora em vau dir que quedaveu els diumenges al dalmau he estat remenant els correus, events, concetracions i hasta he mirat per darrera dels emoticons i no he pogut trobar l'hora habitual.

Així que...demà... vaja, d'aquí no res... provaré d'anar vora les vuit i mitja. si hi ha sort i us trobo, bé i si no ja m'espavilaré un altre dia i contactaré abans.

Una idea (ya se, ya se, "ya ha llegao el listillo") us heu plantejat penjar un programa de sortides a un mes vista (+o-) amb lloc de trobada, destí i temps emprat per que els tarambanes com jo, que s'organitzen la vida d'un dia per l'altre, es puguin apuntar i facilitar així l'accés a possibles nous socis?

no se, jo per ara probaré demà.

enhorabona per l'associació!

salut i un kilo d'Vs.

Sleep

kan
Sense Carnet
Sense Carnet

Nº de missatges : 11
D'on ets? : alpicat
Moto : yamaha fazer 600

Tornar a dalt Ir abajo

l'últim Empty Re: l'últim

Missatge por fleke Dg Jul 27, 2008 2:18 pm

hola kan y venvingut al clup
l'ore normalment es de 8,30 a 9 i les surtides ja dies que si que estan pogramades y ja dies com dema que es a lo que salga Suspect Suspect
fins dema Wink Wink
fleke
fleke
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt

Tornar a dalt Ir abajo

l'últim Empty Re: l'últim

Missatge por sinosuke Dl Jul 28, 2008 1:54 am

Hola Kan, benvingut al nostre espai que també és el teu.

Espero que et serveixi i en facis ús, aixó voldrà dir que faràs anar el que més t'agrada, la moto, i si es en bona companyia millo. Si d'alguna cosa podem pressumir els d'ADMT és, precissament d'aixó, de la bona companyia, si vas venint ho veuràs.

Pel que fa a les sortides t'explico. Les sortides organitzades per l'associació s'anuncien amb temps de sobra, passa que, organitzar events multitudinaris representa una feina de por i, ara per ara, tampoc som gaires els que hi treballem i anem fent com podem. Així que al foro, de setmana en setmana, la mateixa gent que participa al foro va organitzant sortides al gust del que la propossa. I la veritat, veient el resultat, el sistema del foro ha funcionat força bé. Aixó no treu que la teva idea, sense cap mena de dubte, és lo ideal i de bon tros el millor sistema.
Tot arribarà.

Espero poder rodar un dia junts. Una salutació i V'ssss.
sinosuke
sinosuke
ADMT
ADMT

Nº de missatges : 576
D'on ets? : Lleida
Moto : Yamaha Fazer 600S

http://www.admt.es

Tornar a dalt Ir abajo

l'últim Empty Re: l'últim

Missatge por Invitat Dl Jul 28, 2008 3:02 am

Molt bones Kan i lo dit, sigues benvingut a l'associació...

Bueno, com ja has pogut comprobar avui, som una penya molt ven avinguda i amb ganes de kilometres amb dues rodes, es clar...

Doncs ja saps, cuant vulguis sortir amb aquest grupet tant guai, sempre sortim des del d'Almau entre les 8 a 9 del matí... Ok?

Vinga, fins a la próxima !!!

V'sss

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

l'últim Empty Re: l'últim

Missatge por kan Dl Jul 28, 2008 12:11 pm

Doncs bé, vaig tenir sort. La sortideta de puta mare. "La ruta de les rotondes", Artesa-Isona i Tremp també. I l'entrepà de truïta tambè. I la companyia millor encara. Ens veurem aviat.

Salut&V'ssss

kan
Sense Carnet
Sense Carnet

Nº de missatges : 11
D'on ets? : alpicat
Moto : yamaha fazer 600

Tornar a dalt Ir abajo

l'últim Empty l'ultim

Missatge por Panotxa Dl Jul 28, 2008 6:58 pm

bones Kan!! la ruteta de les rotondes era per tornar boig al abuelo que quant em poso davant es posa nervios Very Happy

ha estat be la sortideta (sempre son aixi) llastima que comença a fer calor i hauriam de sortir mes aviat.

sento que m'hagueu tingut que esperar pero em faig gran i tins cascats els ronyons ( em sembla que el abuelo soc jo) tongue

ens veiem el diumenge que ve!!! ja s'obrira un post per decidir hora i on anem

lol! V's!
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

l'últim Empty Re: l'últim

Missatge por Àngel Dl Jul 28, 2008 8:09 pm

Benvingut Kan amic i ara soci d'ADMT, cada vegada som mes i millors. Gràcies per fer gran ADMT.
V'ssssssssssssssss
Àngel
Àngel
ADMT
ADMT

Nº de missatges : 1338
D'on ets? : Alpicat (Lleida)
Moto : Kawasaki Ninja ZX900R

http://www.admt.es

Tornar a dalt Ir abajo

l'últim Empty Re: l'últim

Missatge por Emili Dl Jul 28, 2008 11:03 pm

Com veig que ja has conegut a alguns no cal que et digui lo bona gent que són... lo bé que t'ho passaràs... i la resta d'histories. Així que simplement sigues benvingut i ens veiem cheers
Emili
Emili
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 721
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 1190 Adventure

Tornar a dalt Ir abajo

l'últim Empty Re: l'últim

Missatge por monti Ds Ago 02, 2008 9:28 pm

Benvingut KAN al foro del ADMT.Wink
monti
monti
Conegut
Conegut

Nº de missatges : 152
D'on ets? : Mora d' Ebre ( Tarragona )
Moto : SUZUKI BANDIT 650s

Tornar a dalt Ir abajo

l'últim Empty Re: l'últim

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum