Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
Foto diumenge 26 Juliol (Urgell-Isona-Doll)
+2
fleke
KOALA
6 participantes
Pàgina 1 de 1
Foto diumenge 26 Juliol (Urgell-Isona-Doll)
Bueno aqui teniu la foto de grupillo de l'esmorzar..sort uqe no l'ha fet el "iaio" la foto jajajaja no hauria quedat tant bé segurament...que boooooooooo!!!!!!! Aqui queda reflexat el bon rollito i lo bé que ens ho passem oi? sou genials noissss!!!!! cada dia el Rafa "el fali" es supera i la diu mès grossa jajajaja.... UN ABRAZO RAFAAAAAAA
KOALA- ADMT
- Nº de missatges : 413
D'on ets? : LLEIDA
Moto : BMW K1200GT
Re: Foto diumenge 26 Juliol (Urgell-Isona-Doll)
Ohhh !!!
Quina pinta a bones persones que fem !!! jejeje
Una vegada més, molt bona la sortida i s'ha de reconéixer que l'esmorsar, estaba boníssim !!! (o aixó o es que tenia molta gana, no ho se) jejeje
Vinga, fins a la próxima !!!
V'sss
Quina pinta a bones persones que fem !!! jejeje
Una vegada més, molt bona la sortida i s'ha de reconéixer que l'esmorsar, estaba boníssim !!! (o aixó o es que tenia molta gana, no ho se) jejeje
Vinga, fins a la próxima !!!
V'sss
Invitat- Invitat
pues si a estat molt ve y al final amb fet una bone rute ancare que a la votasio a surtit que el fali pages el l'esmorsar
osti tu al fali pareix que l'acompañe un "espiritu" ala foto
joker as de surti mes que a tu no te va ve no surti els diumenges amb moto que despues pases de roske l'aselerador
fins la proxima
osti tu al fali pareix que l'acompañe un "espiritu" ala foto
joker as de surti mes que a tu no te va ve no surti els diumenges amb moto que despues pases de roske l'aselerador
fins la proxima
fleke- V.I.P
- Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt
jajaja, molt bona Fleke !!!
És Sant Fali !!! Amb corona i tot !! jejeje
La veritat que avui me controlat bastant, perque entre que men vaig anar a dormir casi a les 7 del matí i que la carretera desde Artesa fins a Tremp no la havia fet mai, no e apretat gaire...
Si voleu, a la próxima, cuant surtiu del Dalmau, ja os demano els bocates al bar.... jejeje
V'sss
És Sant Fali !!! Amb corona i tot !! jejeje
La veritat que avui me controlat bastant, perque entre que men vaig anar a dormir casi a les 7 del matí i que la carretera desde Artesa fins a Tremp no la havia fet mai, no e apretat gaire...
Si voleu, a la próxima, cuant surtiu del Dalmau, ja os demano els bocates al bar.... jejeje
V'sss
Invitat- Invitat
sant fali
s'ha de reconeixer que sense sant Fali aixo no seria el mateix.
pasa igual que quant no esta la Panotxa , jejeje:geek:
V'sss!!
pasa igual que quant no esta la Panotxa , jejeje:geek:
V'sss!!
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
El bon rollo de sempre i un bon esmorzar, el primer tram de la ruta...va donar bastant que parlar jeje, espero que el segon tram anes molt be! Ja que el Gerard i jo no el vam poder fer per falta de tems!
V'S i fins aviat!
V'S i fins aviat!
ACASTELL- Conegut
- Nº de missatges : 159
D'on ets? : Lleida
Moto : HONDA CBR 600 RR
M'alegro q us ho pasei d'allo mes be haveure quan em puc escapar un dia.
V'ssssssssssssss
V'ssssssssssssss
Ja veig que us ho passeu molt bé ehhhh!
Quina rabia no poder venir a aquestes sortides, però em sembla que fins al 9 d'aquest més (com a mínim) no podré acompanyar-vos, es a dir que guardeu alguna rutilla guapa per més endavant.
A per cert, quan comenci a baixar la calor tenim pendent una ruta llargueta a concretar, no us oblideu.
Quina rabia no poder venir a aquestes sortides, però em sembla que fins al 9 d'aquest més (com a mínim) no podré acompanyar-vos, es a dir que guardeu alguna rutilla guapa per més endavant.
A per cert, quan comenci a baixar la calor tenim pendent una ruta llargueta a concretar, no us oblideu.
Emili- V.I.P
- Nº de missatges : 721
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 1190 Adventure
OOOOOOOOoohhh...Ja us guardem una bona ruteta per quant pogueu venir val? La veritat es que s'ha de reconeixer que sort en tenim de la ent que us coneixeu les carreteres i feu unes propostes tant bones...
La 2na part de la ruta va estar molt xula tmb...unes vistes genials..de tranquis i apreciant el paissatge..i el cul de la Panotxa jajaja
Aviat tindreu les fotos eh!
La 2na part de la ruta va estar molt xula tmb...unes vistes genials..de tranquis i apreciant el paissatge..i el cul de la Panotxa jajaja
Aviat tindreu les fotos eh!
KOALA- ADMT
- Nº de missatges : 413
D'on ets? : LLEIDA
Moto : BMW K1200GT