Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
sortideta pel dia 10 agost
+5
Ivan
Àngel
sinosuke
KOALA
Panotxa
9 participantes
Pàgina 1 de 2
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
sortideta pel dia 10 agost
doncs sortideta pel diumenge!!! quedem a les 8 al dalmau!!!!
A LES 8 eh!!!!!!
ruta que proposo es:
sortir de Lleida per la carretera de Balaguer,afluixar a Termens on us espero per unirme al grup,afluixar a Balaguer on s'uniran la gent de per alli al grup,fer el doll i agafar la nova carretera de Ager i parar a esmorzar al restaurant que tot just hi ha entrant a l'esquerra d'Ager.Despres podriem pujar fins dalt del Montsec o be tornar cap a lleida per la carretera que uneix el monestir de les Avellanes amb Castello de Farfanya,Albesa Lleida. total uns 120 aproximadament.
que us sembla????
V's!!!!
A LES 8 eh!!!!!!
ruta que proposo es:
sortir de Lleida per la carretera de Balaguer,afluixar a Termens on us espero per unirme al grup,afluixar a Balaguer on s'uniran la gent de per alli al grup,fer el doll i agafar la nova carretera de Ager i parar a esmorzar al restaurant que tot just hi ha entrant a l'esquerra d'Ager.Despres podriem pujar fins dalt del Montsec o be tornar cap a lleida per la carretera que uneix el monestir de les Avellanes amb Castello de Farfanya,Albesa Lleida. total uns 120 aproximadament.
que us sembla????
V's!!!!
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
Re: sortideta pel dia 10 agost
A mi contal la carretera estigui be m'agraden totes les rutes, jejeje
Jo os dic que si a tot !!!
Ens veiem,
V'sss
Jo os dic que si a tot !!!
Ens veiem,
V'sss
Invitat- Invitat
it's ok for me!!!!
at 8 o'clock in Petrol dalmau...see you Sunday!!!!!!!!
at 8 o'clock in Petrol dalmau...see you Sunday!!!!!!!!
KOALA- ADMT
- Nº de missatges : 413
D'on ets? : LLEIDA
Moto : BMW K1200GT
I també està anunciada la ruta a moterus!!! I amb models professionals...!!!
fes click:
http://www.moterus.es/eventos/sortideta-dominical-amb-admt-2008-8-10
i torna a fer click a la foto, sabeu qui es?
fes click:
http://www.moterus.es/eventos/sortideta-dominical-amb-admt-2008-8-10
i torna a fer click a la foto, sabeu qui es?
Jo surto de it i tinc festa, si la son no m'apreta gaire vindre.
V'sssssssssssss
V'sssssssssssss
Ostras !!!
El caçador caçat !! jejeje
Surt molt afavorit, jijiji
V'sss
El caçador caçat !! jejeje
Surt molt afavorit, jijiji
V'sss
Invitat- Invitat
Ruta collonuda
Jo no se si podre vindre aquest Diumenge, a lo millor vaig a la plantja amb la dona. Però vaig fer la nova carretera d'Àger el diumenge passat al migdia i està molt bé, les obres estan acabades de veritat.
Si pogués vindre ja m'acoplaré a Balaguer, a veure si aquest cop encerto l'hora jeje.
Si pogués vindre ja m'acoplaré a Balaguer, a veure si aquest cop encerto l'hora jeje.
Ivan- Conegut
- Nº de missatges : 116
D'on ets? : Balaguer / Lleida
Moto : BMW F800ST
No estic segur de poder venir, i no per ganes, que fa un munt de dies que no surto... però no se si estaré lliure. El cas es que de moment m'apunto i ja veurem que puc fer.
Emili- V.I.P
- Nº de missatges : 721
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 1190 Adventure
Emili, si no pots el diumenge al mati tranquil, que jo estic de vacances, o sigui que si vols traure't el mono de moto m'avises i quedem.
V'sss
V'sss
Invitat- Invitat
pues jo anire cap a balaguer,isi no esteu ja nos trobarem al bareto
fleke- V.I.P
- Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt
Doncs al final no podré venir
Es a dir... que em sembla molt bona la teva proposta Joker ja miraré quan tinc un momentet i ens escapem ja veurem cap a on que el doll ja el vas deixar tremolant
Es a dir... que em sembla molt bona la teva proposta Joker ja miraré quan tinc un momentet i ens escapem ja veurem cap a on que el doll ja el vas deixar tremolant
Emili- V.I.P
- Nº de missatges : 721
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 1190 Adventure
sortideta
doncs jo tampoc podre vindre!!! per desgracia el dilluns tarde i dimarts mati vaig tenir que anar a urgencies per un atac als ronyons.( quin mal que fotia,pensava que em moria)
al final ,per sort,tan sols he de pendre una medicacio que em deixa marejat i una mica KO.
ara ja sabeu perque no apretava ja que em feien mal els ronyons
espero veure-us el mes aviat possible, V'sss!!!!
PD: igual s'em gira l'olla i m'atanso en cotxe,ja conduira la rebe i per primera vegada jo de paquet!!!
al final ,per sort,tan sols he de pendre una medicacio que em deixa marejat i una mica KO.
ara ja sabeu perque no apretava ja que em feien mal els ronyons
espero veure-us el mes aviat possible, V'sss!!!!
PD: igual s'em gira l'olla i m'atanso en cotxe,ja conduira la rebe i per primera vegada jo de paquet!!!
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
HORA ?
A BALAGUER A QUINA HORA QUEDEM ? EL LLOC , EL FARO SUPOSO , COM SEMPRE , OI ?
RUBEN
VSSSSSS
RUBEN
VSSSSSS
ruben- Conegut
- Nº de missatges : 185
D'on ets? : castellsera
Moto : honda vfr
Emili: Vale, ja hem dirás algo.
Alex: A descansar i recuperat aviat, que si no el Rafa no es podrá queixar de les rutes... jejeje
Ens veiem,
V'sss
Alex: A descansar i recuperat aviat, que si no el Rafa no es podrá queixar de les rutes... jejeje
Ens veiem,
V'sss
Invitat- Invitat
A mi mes igual sortir a les 8 o 8:30, pero cuant més tard sortim més patirem amb la calor, lo millor serie estar a les 8 alli i sortir a les 8:15 o 8:20.
V'sss
V'sss
Invitat- Invitat
alex aspero que no sigui res mes que un susto i que et milloris aviat que sense la panotxe no es el mateix
Editat per darrera vegada per fleke el Dj Ago 07, 2008 2:21 am, editat 1 cop en total
fleke- V.I.P
jo suposo que sire a balaguer sobre les 8,50 pero el que no se es aon esta el faro
ruben que vindras
bueno si no dieu res jo m'asperare aon la ultima vegade pasade la rotonde al restauran
que quede a l'aquere
ruben que vindras
bueno si no dieu res jo m'asperare aon la ultima vegade pasade la rotonde al restauran
que quede a l'aquere
fleke- V.I.P
El faro
fleke escrigué:jo suposo que sire a balaguer sobre les 8,50 pero el que no se es aon esta el faro
ruben que vindras
que quede a l'aquere
Fleke el Faro es quan fas la rotonda de Balaguer tires a la dreta i aquella gasolinera es el faro
Ivan- Conegut
Alex que et recuperis aviat, de la última vegada que vam sortir, lo dels ronyons, es veia venir, anims!
I als que sortiu diumenge: que tingueu bona ruta i m'ha xivat un pajarillo que potser els mossos fan dispossitiu motos al Doll, cuidadin.
I als que sortiu diumenge: que tingueu bona ruta i m'ha xivat un pajarillo que potser els mossos fan dispossitiu motos al Doll, cuidadin.
AL FARO
EI FLEQUE , JO SIRE AL FARO A LES 8:30 FENT UN CAFE , T'ESPERO A LES 8:45 MES O MENYS
IVAN AQUESTA VEGADA QUEDEM ENTRE LES 8:30 I LES 8:50 AL FARO , AMB AQUEST MARGE DE TEMPS SUPOSO QUE ENS TROBAREM SEGUR JE,JE,JE
DAVID, EL FARO ESTA A L'ENCREUAMENT DE LA CARRETERA D'ANDORRA AMB LA QUE VA A TARREGA , SI NO NEN POSA EL GPS DE LA MOTO
ENS VEIEM
PRESI ENS VEIEM A EL FARO
VSSSS
RUBEN
IVAN AQUESTA VEGADA QUEDEM ENTRE LES 8:30 I LES 8:50 AL FARO , AMB AQUEST MARGE DE TEMPS SUPOSO QUE ENS TROBAREM SEGUR JE,JE,JE
DAVID, EL FARO ESTA A L'ENCREUAMENT DE LA CARRETERA D'ANDORRA AMB LA QUE VA A TARREGA , SI NO NEN POSA EL GPS DE LA MOTO
ENS VEIEM
VSSSS
RUBEN
ruben- Conegut
- Nº de missatges : 185
D'on ets? : castellsera
Moto : honda vfr
vale ja se aon es alli astire
fleke- V.I.P
ruben escrigué:EI FLEQUE , JO SIRE AL FARO A LES 8:30 FENT UN CAFE , T'ESPERO A LES 8:45 MES O MENYS
ENS VEIEM
VSSSS
RUBEN
Espero que amb aquest marge si ke ens trobarem jajajajaja tot i que encara no se del cert si vindré. Es la festa major de Sant Llorenç i no se jo si estiré en condicions
V'sssss
Ivan- Conegut
Vinga gent que demà ja es Diumenge!!!! a topeeeeeeeee!!!
ah! aquesta nit estic al Nuba treballan jejeje, si algun golfo es vol passar ja sap...fins dema!!!!!!!!
ah! aquesta nit estic al Nuba treballan jejeje, si algun golfo es vol passar ja sap...fins dema!!!!!!!!
KOALA- ADMT
- Nº de missatges : 413
D'on ets? : LLEIDA
Moto : BMW K1200GT
Pàgina 1 de 2 • 1, 2