Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
Sortida 31-08 Pujar el Toumalet (en moto)
+8
monti
fleke
Panotxa
Emili
Àngel
decai
KOALA
davidktm950
12 participantes
Pàgina 2 de 3
Pàgina 2 de 3 • 1, 2, 3
Re: Sortida 31-08 Pujar el Toumalet (en moto)
avere si em podeu fer una perduda cuan sortigeu del d'almau per sapige +o- cuan sireu aqui a almenar 638864296
fleke- V.I.P
- Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt
Ok David no et preocupis que ho anunciarem pel campanar d'Almenar, que tinc contactes jajaja et fem perduda cuant sortim de Lleida...Merci Decai pel concellet..qui mé s'apunta?
Quien da más!!!! Quien da más!!!
Quien da más!!!! Quien da más!!!
KOALA- ADMT
- Nº de missatges : 413
D'on ets? : LLEIDA
Moto : BMW K1200GT
Quina enveja que em feu, a mi em toca currar, però si puc passo a les 8 per fer el café amb vosaltres.
Per si no puc passar i no us veig, que vagi molt bé i disfruteu de la ruta.
Per si no puc passar i no us veig, que vagi molt bé i disfruteu de la ruta.
Emili- V.I.P
- Nº de missatges : 721
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 1190 Adventure
Si Emili vine que et donaré una cosa per un amic teu, en Jordi T.
domingo
doncs jo tambe us espero o a alguaire o almenar,ja us atrapare.
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
Uns cap a França i altres cap a el "Port de perves", en total 12+1 a taula per esmorzar, amb el bon rotllo de sempre.
Per cert, moltes gràcies pel "cumpleaños feliz", ha estat del tot espontani i altruista, que majos sou tots!
Per cert, moltes gràcies pel "cumpleaños feliz", ha estat del tot espontani i altruista, que majos sou tots!
Je, je, doncs si, la tornada a estat força be, el port de Perves "visto y no visto" je, je i el Doll... que mes es pot dir del Doll... força entretinguda !!
Bueno, els de França cuant arribeu, compteu-nos que tal os a anat i penjeu alguna fotillo !!!
V'sss
Bueno, els de França cuant arribeu, compteu-nos que tal os a anat i penjeu alguna fotillo !!!
V'sss
Invitat- Invitat
...avui, no em tocava sortida, tot i que finalment m'he escapat dos horetes i em penso que ens hem creuat quan sortieu del doll i jo hi entrava (al voltant de 3 d'1).
pel que veig finalment heu fet dos grups, segur que ha anat de puta mare als dos. ens veiem aviat.
pd: i felicitats al de l'aniversari, tot i que no se ben be qui ha sigut.
salut & V'sss
pel que veig finalment heu fet dos grups, segur que ha anat de puta mare als dos. ens veiem aviat.
pd: i felicitats al de l'aniversari, tot i que no se ben be qui ha sigut.
salut & V'sss
kan- Sense Carnet
- Nº de missatges : 11
D'on ets? : alpicat
Moto : yamaha fazer 600
Ei penya!!!! aqui teniu la familia d'aquest Diumenge...després de la Foto em anat a missa d'11 tots juntets...
KOALA- ADMT
Alex, Noel i Fali, Jo he tirat després de Tremp perque el Ramon tenia presa i no ha volgut parar a la benzinera Guissona de Tremp. En Jocker s'ha afegit... no es podia resistir a la tentació de veure a 2 marxar a pinyo, jejeje que bandarra!
Espero que hague arribat bé els quatre, imagino que xino-xano, millora't Alex i descansa els ronyos (menos nyigo-nyago i més descansar).
Espero que hague arribat bé els quatre, imagino que xino-xano, millora't Alex i descansa els ronyos (menos nyigo-nyago i més descansar).
La veritat es que si Sinosuke, no m'he pogut resistir a anar al vostre ritme , jejeje
Fins a la proxima
V'sss
Fins a la proxima
V'sss
Invitat- Invitat
pujada
tranquil sinosuke, no feia falt que esperessiu ,per aixo em dit que tiresiu.
al final em acompanyat el Fali pel doll jejeje.
I de descansar poc,que posiblement dema m'arribi un aparell per fer que la moto encara vagi millor ( es diu gipro ),i ademes he d'anar a probar la fjr si la tenen
al final em acompanyat el Fali pel doll jejeje.
I de descansar poc,que posiblement dema m'arribi un aparell per fer que la moto encara vagi millor ( es diu gipro ),i ademes he d'anar a probar la fjr si la tenen
Panotxa- Admtero
Que guapos que sortiu tots, em sap greu però al final no he pogut passar a saludar abans que marxesiu.
Imagino que ho heu disfrutat i que tot ha sortit bé.
Queda pendent la ruta per aquest mes de setembre si pot ser, que jo tinc moltes ganes de fer-la.
Imagino que ho heu disfrutat i que tot ha sortit bé.
Queda pendent la ruta per aquest mes de setembre si pot ser, que jo tinc moltes ganes de fer-la.
Emili- V.I.P
- Nº de missatges : 721
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 1190 Adventure
Dons un que ja es a casa, reventat i amb trasero fet caldo, pero la sortida de P.M. llastima del temps, que a les parts altes dels port avia boira o mes aviat nuvols i no ens deixaen disfruta de les viste. Nomes ens a plogut un rato, el problema es que a set dalt del port i entre la pluja i els nuvols no veiam una m......
Si foto=si Port de Tourmalet.
Vsss.
Si foto=si Port de Tourmalet.
Vsss.
davidktm950- V.I.P
- Nº de missatges : 814
D'on ets? : Rossello
Moto : KTM 990 SMR/Yamaha R 6
Molt guapos tots..m'alegro q l'alex ja pugui tirar en moto..i l'alegro de veure al ramon i la nova maquinilla q feia molt temps q no el veia.
V'sssssssssssss
V'sssssssssssss
Renoi !!! doncs si que hi havia boira !!! (molt guapa la foto) jijiji
Bueno, lo important es que os ho hagueu passat be i hagueu arribat tots a caseta.
Ens veiem
V'sss
Bueno, lo important es que os ho hagueu passat be i hagueu arribat tots a caseta.
Ens veiem
V'sss
Invitat- Invitat
Llàstima del temps! Ja teniu excusa per tornar-la a repetir perque les vistes des d'allà dalt han de ser guapes. M'alegro que hagueu arribat bé.
pues jo ya estic traballan no se pas aon soc entre cansat i son que ting avere quin pa surtira avui
pero bueno a valgut la pena me u e pasat molt be avere si dema fico alguna foto
pero bueno a valgut la pena me u e pasat molt be avere si dema fico alguna foto
fleke- V.I.P
tourmalet
Boira???? segur???? que a mi m'han dit que no n'hi havia fins que heu arribat vosaltres. Boira??? ya ya segur que era el fum dels tubs d'escapament i de cremar roda per tot el port ,segur.
Fleke,lo teu si que es passio per la moto ( aixo o que fa tot el possible per no apareixer per casa perque la dona no li foti bronca )
V'sss!!
PD: algu sap algo de l'Antonio???? desaparecido en combate ( a veure si fins ara ens donava vidilla i ahir va ficar el turbo i resulta que tenim un Valentino al club..
Fleke,lo teu si que es passio per la moto ( aixo o que fa tot el possible per no apareixer per casa perque la dona no li foti bronca )
V'sss!!
PD: algu sap algo de l'Antonio???? desaparecido en combate ( a veure si fins ara ens donava vidilla i ahir va ficar el turbo i resulta que tenim un Valentino al club..
Panotxa- Admtero
pues ja tens rao primer per passio i segon per que ai de aprofita que al novembre m'arive la nene i allavons si que la done em fotra la bronca com me pasi un pel
fleke- V.I.P
Fleke, tantenc molt be, tenim que aprofitar al maxim !!!
V'sss
V'sss
Invitat- Invitat
bueno pues va esta molt be una mica de sol,pluja,boira,cabres,vaques,someres,caballs,ovelles,pedres ,grabilla tot aixo asvariat per les carreteres que vam pasar.menos mal que el riki an 4 acelerades u aspantae tot
la meue vfr ja es velleta i les altures no li van gaire ve,la pobre la tenie que arranca anchuchan cade vegade que arrivaem a algun port.sord del riki que te uns brasos per anchucha que no podie falla
el dinar va ser de lujo a un restauran a la terrasa amb unes vistes impresionans,pero no men vai arrecorda de fer fotos pero el david si aixi que avere si les penjes per que vegin an quin puesto bam menjar
almenos jo vai arriva les 9.45 arreventat pero val la pene fer aquesta ruta
bueno despues del tocho les fotos
aqui ba comensar la aventura capa france
aixo es un petit resum ja u ser que no soc el koala pero ser intente
davidktm avere en fique algune del restauran
ale jasta
la meue vfr ja es velleta i les altures no li van gaire ve,la pobre la tenie que arranca anchuchan cade vegade que arrivaem a algun port.sord del riki que te uns brasos per anchucha que no podie falla
el dinar va ser de lujo a un restauran a la terrasa amb unes vistes impresionans,pero no men vai arrecorda de fer fotos pero el david si aixi que avere si les penjes per que vegin an quin puesto bam menjar
almenos jo vai arriva les 9.45 arreventat pero val la pene fer aquesta ruta
bueno despues del tocho les fotos
aqui ba comensar la aventura capa france
aixo es un petit resum ja u ser que no soc el koala pero ser intente
davidktm avere en fique algune del restauran
ale jasta
fleke- V.I.P
eeeeeeeeee la foto que ha posat el Fleke està trucada!!! que el Ramon i jo tmb hi erem!!! jejejeje sino aqui teniu la original...
KOALA- ADMT
tourmalet
jajajajajaja molt bona koala. Ei que jo tambe hi era ,el que pasa es que no em van esperar a que arribes,que jo anava xino-xano jajajaja
V'sss!!!
V'sss!!!
Panotxa- Admtero
Molt guapes les fotos !!! Quina enveja no haber pogut anar !!! A la próxima si, la del dia 7 a Mora !!! jejeje
Noel, se os transparente una mica el cos... Que jo no dubto en cap moment la teva assisténcia, es clar, pero en Ramon i tú sortiu una mica transparents... a veure si ara entem perdent facultats amb les fotos REALS !!! jijii
Fins aviat !!!
V'sss
Noel, se os transparente una mica el cos... Que jo no dubto en cap moment la teva assisténcia, es clar, pero en Ramon i tú sortiu una mica transparents... a veure si ara entem perdent facultats amb les fotos REALS !!! jijii
Fins aviat !!!
V'sss
Invitat- Invitat
Pàgina 2 de 3 • 1, 2, 3
Pàgina 2 de 3
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum