Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
Sortida dissabte 6 de Septembre
5 participantes
Pàgina 1 de 1
Sortida dissabte 6 de Septembre
Eiiii, aquest dissabte estaré completament lliure, ja que la dona marxe por ahi... jejeje O sigui que estic a disposició d'anar a cualsevol lloc durant tot el dia. Si algú també está lliure i vol anar a algún lloc amb moto que s'apunti i proposi destí, a mi m'asemble be cualsevol proposta (com sempre) jejeje
Vinga, que aquetes oportunitats no les tinc gaire sobint i s'han d'aprofitar al màxim !!!!
V'sss
Vinga, que aquetes oportunitats no les tinc gaire sobint i s'han d'aprofitar al màxim !!!!
V'sss
Invitat- Invitat
dissabte
ei,doncs si no plou i fem una minisortideta ( ja que potser diumenge en fem una altra) jo m'apunto. Ademes us vull informar que dissabte fan carreres al alcarras(em sembla que de nens,nose) ,amb entrada gratuita,i jo mi atansare
V'ss!
V'ss!
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
Re: Sortida dissabte 6 de Septembre
joker em penso que aquet fin de semana ja consentrasions a andorra i a caspe
jo no se si podre li acabo de dir a la done i me n'ai nat correns per que ja m'acasave an l'ASCOMBREEEE i si puc sira sobre les 11 del mati
ja diras algo jo mentrestan mirare d'angañarle
jo no se si podre li acabo de dir a la done i me n'ai nat correns per que ja m'acasave an l'ASCOMBREEEE i si puc sira sobre les 11 del mati
ja diras algo jo mentrestan mirare d'angañarle
fleke- V.I.P
- Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt
dissabte
em sembla que andorra es al 4,5 d'octubre,i el de caspe es aquest cap de setmana,pero tots dos son de pago.
V's!!!
V's!!!
Panotxa- Admtero
ostia nois aprovechais hasta la ultima , voy ha tener que enpezar ha hacer entrevistas de tarbajo y vuscar un responsabler para el taller, y asi tambien podre salir entre semana.
riki- V.I.P
- Nº de missatges : 1009
D'on ets? : ESPAÑA
Moto : ROJA
Ok, a mi m'interessa tot el dia, ja que estaré solet tot el dia, pero estic obert a cualsevol proposta !!! jejeje
V'sss
V'sss
Invitat- Invitat
joker jo no puc tot el dia que aquet fin de semana toque la familie
de totes maneres cuan sapiges aon vas ja u diras que igual m'ascapo
de totes maneres cuan sapiges aon vas ja u diras que igual m'ascapo
fleke- V.I.P
Jo treballo de nit..un altre dia sera-...que us ho paseu molt be.
V'ssssssss
V'ssssssss
Bueno, pues fem una sortideta pel mati i a la tarda ja me inventaré alguna ruta rara de les meves, jejeje
Quedem a les 8:30 al Dalmau, ok? Ara truco al Fali a veure si s'anima !!!
Quedem a les 8:30 al Dalmau, ok? Ara truco al Fali a veure si s'anima !!!
Invitat- Invitat
Riki si pagas bien te voy al taller por las tardes ya sabes que yo lo toco todo menos los miembros masculinos:D
NITRO- Pesat
- Nº de missatges : 320
D'on ets? : Lleida Kapital
Moto : Motocultor
dissabte
ho sento jo dema al mati a les 9.15 he d'estar a la renault de mollerussa.i a principi de la tarde anire al circuit a veure futures promeses
Panotxa- Admtero
Ohhhh !!!
Bueno, la próxima la tinc que montar amb més temps per a poder planificar be l'agenda, jeje
Ens veiem
V'sss
Bueno, la próxima la tinc que montar amb més temps per a poder planificar be l'agenda, jeje
Ens veiem
V'sss
Invitat- Invitat
joker si per la tarde t'inventes una rutilla igual m'apunto que p'el mati es masa aviat per jo
si un cas ja et telefonare
si un cas ja et telefonare
fleke- V.I.P
vale depen cuan aquavi al mati i si no a la tarde
fleke- V.I.P
[right]amrcop2 escrigué:Jo treballo de nit..un altre dia sera-...que us ho paseu molt be.
V'ssssssss
amcop2 vinga home un parell de cafes i efer siroll amb la ninge ja un altre rato
fleke- V.I.P
Buah !!! Récord !!! E fet 460.6 Kilometres amb la Cbr !!!
Al mati e anat solet a Miami Platja, tot be fins que passat Flix a comensat a ploure fins arribar a la platja, que casualment llavors a parat de ploure... després de dinar e anat desde la platja (amb la pluja de série...) fins a Torrefarrera que haviem quedat amb el Fleke. Un cop allà ens hem inventat una ruta per passat la tarde, hem sortit de Torrefarrera i hem anat fins a Pont de Montañana a fer el cafelet. D'allí hem anat cap a Barbastro, Monzó, Binefar, Tamarit, Alfarrás, fins arribat a Almenar on hem fet un refrigéri i després cap a caseta que la moto i jo estém reventats... jejeje
I demá més... tot el dia al damunt de la RR !!! (Ostia, la amortitzaré en 4 sortides de les meves... jejeje)
Fins demá family !!!!
V'sss
Al mati e anat solet a Miami Platja, tot be fins que passat Flix a comensat a ploure fins arribar a la platja, que casualment llavors a parat de ploure... després de dinar e anat desde la platja (amb la pluja de série...) fins a Torrefarrera que haviem quedat amb el Fleke. Un cop allà ens hem inventat una ruta per passat la tarde, hem sortit de Torrefarrera i hem anat fins a Pont de Montañana a fer el cafelet. D'allí hem anat cap a Barbastro, Monzó, Binefar, Tamarit, Alfarrás, fins arribat a Almenar on hem fet un refrigéri i després cap a caseta que la moto i jo estém reventats... jejeje
I demá més... tot el dia al damunt de la RR !!! (Ostia, la amortitzaré en 4 sortides de les meves... jejeje)
Fins demá family !!!!
V'sss
Editat per darrera vegada per Joker el Dg Set 07, 2008 7:51 am, editat 1 cop en total
Invitat- Invitat
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum