Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
MINISORTIDES ENTRE SETMANA
3 participantes
Pàgina 1 de 1
MINISORTIDES ENTRE SETMANA
Doncs que un servidor sols treballa per les tardes,i porto tres matins anant amb moto ,per fer un cafe, tot sol.
Les minisortides que he fet han sigut sortint a les 9 mes o menys,fins Tamarite,o Juncosa,o Algerri, tan sols per matar el cuquet i fer un cafe.
Si algu vol fer minisortides que m'ho digui amb temps,ja dic,un cafe i matar el cuquet d'anar en moto pel mati.
PD: el 15 marxu a fer una volteta per espanya
ens veiem,V's!!!!!!!!!!
Les minisortides que he fet han sigut sortint a les 9 mes o menys,fins Tamarite,o Juncosa,o Algerri, tan sols per matar el cuquet i fer un cafe.
Si algu vol fer minisortides que m'ho digui amb temps,ja dic,un cafe i matar el cuquet d'anar en moto pel mati.
PD: el 15 marxu a fer una volteta per espanya
ens veiem,V's!!!!!!!!!!
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
Re: MINISORTIDES ENTRE SETMANA
joer que suerte , yo para matar el jusanillo, tengo que darle 4 vueltas a la rotonda que hay al asalir de casa.
voy ha tener que canviar de horarios en el curro, abrire el taller a partir de las nueve de la noche, asi tambien podre sali entre semana.
lo que no se es si a los clientes les gustara la idea.
voy ha tener que canviar de horarios en el curro, abrire el taller a partir de las nueve de la noche, asi tambien podre sali entre semana.
lo que no se es si a los clientes les gustara la idea.
riki- V.I.P
- Nº de missatges : 1009
D'on ets? : ESPAÑA
Moto : ROJA
para eso hazte panadero
alex jo hasta les 10 o les 11 no acabo
alex jo hasta les 10 o les 11 no acabo
fleke- V.I.P
- Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt
vinga nois,qui s'apunta!!! avui dijous he anat a fer el doll-isona cap ales 10 del mati i he arribat a les 13.30.
vinga que el fred arriba!!
encara que sigui una horeta homes!! anar a bellcaire,castillonroy,juncosa,fer un cafe ,matar el gusanillo i ja esta!!
vinga que el fred arriba!!
encara que sigui una horeta homes!! anar a bellcaire,castillonroy,juncosa,fer un cafe ,matar el gusanillo i ja esta!!
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum