Associació de Motoristes Terraferma
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???
por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am

» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am

» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am

» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am

Col·laboradors

  • moto gp valencia Firall10

  • hola

  • Neumaticos Pirelli

  • Glassdrive

  • descripcion

moto gp valencia

+3
Àngel
Panotxa
riki
7 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

moto gp valencia Empty moto gp valencia

Missatge por riki Dt Set 09, 2008 9:29 pm

hola chicos/as abro este tema porque este año yo y mi mujer iremos a ver las gp en cheste , y no se si algien tiene previsto ir.
si es asi nos podiamos poner en contacto para no tener que hacer el viaje
sin compañia.
nuestra intencion es ir en la moto.
riki
riki
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 1009
D'on ets? : ESPAÑA
Moto : ROJA

Tornar a dalt Ir abajo

moto gp valencia Empty cheste

Missatge por Panotxa Dt Set 09, 2008 9:59 pm

Que vais a ir con la ducati???? affraid pero que te ha hecho tu mujer,para que la trates asi,pobrecilla??!!! Evil or Very Mad espero que nos tengas engañados y tengas en el garage una moto llena de polvo que solo sacas en viajes asi!!

Yo ire a cheste,pero....a sbk el abril que viene cheers !!!! cuando llegue el momento ya abrire un post

V'ss!!!!
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

moto gp valencia Empty Re: moto gp valencia

Missatge por riki Dc Set 10, 2008 1:09 am

no no la tengo engañada, y el el parqin no tengo mas motos.
aunque no lo parezca va mas comoda en la duca que en la cbf que tenia anteriormente.
pero tengo que reconocer que no es la adecuada para estos viajes.
porque inclusopara mi , cuando paso delos 200 km me duele el cul....
pero gusto con sarna no pica jejejejeje.
riki
riki
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 1009
D'on ets? : ESPAÑA
Moto : ROJA

Tornar a dalt Ir abajo

moto gp valencia Empty Re: moto gp valencia

Missatge por Àngel Dc Set 10, 2008 1:17 am

Jo en principio no puedo ir si canviaran las tornas os lo digo rapidamente. Espero q os lo paseis de coña.
V'ssssssssssssssss
Àngel
Àngel
ADMT
ADMT

Nº de missatges : 1338
D'on ets? : Alpicat (Lleida)
Moto : Kawasaki Ninja ZX900R

http://www.admt.es

Tornar a dalt Ir abajo

moto gp valencia Empty Re: moto gp valencia

Missatge por SKATE46.- Dv Set 12, 2008 7:56 pm

Jo fa anys que vaig tant a Montmeló com a Xeste... a veure si aquest any també puc anar-hi!!! Que vull veure a en VALE guanyar el 8e mundial!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ^^'

Però clar...
primer tinc que ahorrar una miquetona perquè si no... malament o veig! Sad


Jo vull anarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!
SKATE46.-
SKATE46.-
Assidu
Assidu

Nº de missatges : 78
D'on ets? : Lleida
Moto : Honda CBR 600 F

http://www.motogp.com

Tornar a dalt Ir abajo

moto gp valencia Empty Re: moto gp valencia

Missatge por riki Ds Set 13, 2008 1:56 am

eso de que ganara vale, ejen ejen, hesta por ver,
lo de cheste vete ahorrando, no por la entrada sino por el hotel, o simil.
nosotros hace un mes que hicimos la reserva y nos salle por 100 ebros la noiche y el chiringito esta a 50 km del circuito.
mas cerac no havia o el precio tirava para atras.
riki
riki
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 1009
D'on ets? : ESPAÑA
Moto : ROJA

Tornar a dalt Ir abajo

moto gp valencia Empty Re: moto gp valencia

Missatge por Àngel Ds Set 13, 2008 2:27 am

Tendremos que hacer el GP en Alcarras y alquilar una habitacion a 120 euros, jajaaja
V'sssssssssssssss
Àngel
Àngel
ADMT
ADMT

Nº de missatges : 1338
D'on ets? : Alpicat (Lleida)
Moto : Kawasaki Ninja ZX900R

http://www.admt.es

Tornar a dalt Ir abajo

moto gp valencia Empty Re: moto gp valencia

Missatge por Invitat Ds Set 13, 2008 9:24 am

A mi també m'agradaria anar a veure alguna carrera, ja que no e anat mai a veure una carrera de Gp en cap circuit... Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Pero l'any que puga i tant que hi aniré !!! cheers cheers cheers

Riki, lo del Vale ja está fet, ves fen-te a l'idea, je, je

M'agradaria que l'any que be, el Pedrosa amb els Bridgestone li dones guerra i que guanyi algun mundial, perque s'ho mereix... pero si no pot en Dani, prefereixo que guanyi el Vale, que es un crack !!!

V'sss

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

moto gp valencia Empty Re: moto gp valencia

Missatge por SKATE46.- Dl Set 15, 2008 10:10 pm

Uy, uyyy, uyyyy lo que he leído por aquí... xD

Bueno...
Primer, crec que està mes que clar qui guanyarà el mundial aquest any (ni mes ni menys que el 6è en la millor categoria i el 8è en total). Very Happy

Respecte a lo d'en Dani...
O sento però jo es que no m'agrade gens!
Prefereixo mil vegades que si no guanye VALE o faci en Giorgio o en Toni abans que ell!!!!!
=)

Apa!!!
Segur que ja la he liat! xD
Very Happy
SKATE46.-
SKATE46.-
Assidu
Assidu

Nº de missatges : 78
D'on ets? : Lleida
Moto : Honda CBR 600 F

http://www.motogp.com

Tornar a dalt Ir abajo

moto gp valencia Empty Re: moto gp valencia

Missatge por Invitat Dt Set 16, 2008 12:21 am

Doncs si, ja las liat !! je je

A mi si que m'agrada el Pedrosa, i el Toni també (ja que pilotem igual...), je, je (ja ho veurás algún dia com me despenjo de la Cbr...) Je, je

Pero Rossi es el "mito viviente" i m'encante com a pilot i com a persona, i si no pot guanyar el Dani o el Toni si que vull que guasnyi el Vale, ara si, el que no suporto es al Lorenzito de los coj****, no e vist un tio tan xulo com ell !!! Apa, ara segur que hauré picat a algú !! Je, je

Dew !!

V'sss

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

moto gp valencia Empty Re: moto gp valencia

Missatge por sinosuke Dt Set 16, 2008 12:29 am

Si que hi ha un igual de xulo, l'Alonso.
Ah, i cuidadito que hi ha un debutant de la categoria de MotoGP que també donarà guerra l'any vinent Dovicioso.
sinosuke
sinosuke
ADMT
ADMT

Nº de missatges : 576
D'on ets? : Lleida
Moto : Yamaha Fazer 600S

http://www.admt.es

Tornar a dalt Ir abajo

moto gp valencia Empty Re: moto gp valencia

Missatge por Invitat Dt Set 16, 2008 12:48 am

Ups, !! l'Alonso no es xulo, tu compara al Alonso amb el Hamilton o amb el Massa i disme qui es mes xulo?

L' Alonso es controla bastant més que els demés.

P.D.: Es la meva opinió i que no s'enfadi ningú santa

V'sss

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

moto gp valencia Empty Re: moto gp valencia

Missatge por riki Dt Set 16, 2008 1:18 am

lol! lol! lol! lol! , e que estoy por aqui y esto no me gusta, el mundial todavia no se ha acavado, y as rojas estan ay,que se ha puesto myu complicado , no lo niego, pero esto es como el futbol nadie gana asta que se acava la liga.

estoi deacuerdo que el mas chulo es lorenzo, y creo que todavia le falta mucho para llegar a ser una molestia para los pilotos punteros, hace dos carreras vien y cinco que se cae jejejeje.doviioso ejen ejen, hay mas pilotos y mejor capacitados para estar delante,claro quetodo lo que digo es mi opinion
pero tu joquer si que te descuelgas,pero enpiezo a pensar que realmente lo que te pasa es que te van suelto el traje, que lo que pasa es que el las curvas patinas dentro del mismo,geek geek .
riki
riki
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 1009
D'on ets? : ESPAÑA
Moto : ROJA

Tornar a dalt Ir abajo

moto gp valencia Empty Re: moto gp valencia

Missatge por SKATE46.- Dt Set 16, 2008 2:30 am

Jur jur jur…

La he liado y bien gorda, eh!!! jajajajaja.

Bueno… començo!
Primer,
crec que es indiscutible qui guanyarà el mundial aquest any i crec que molt merescudament. Se l’ha guanyat carrera a carrera i crec que no li serà molt difícil sumar 13 punts d’aquí a les 4 carreres que queden de mundial. I es que, estem parlant del millor pilot de tots els temps!!!!!!!!!!! ^^’

Segon, crec que han quedat molt clares les meves prioritats (jijiijji). Soc tifossi fins a la medul·la, però si no pot guanyar ell, sempre prefereixo que sigui el xulet com vosaltres li dieu (ho sento però tinc tanta passió per aquest nen que el defensaré sempre fins on faci falta). No estic pas d’acord en que es un pilot de 2 carreres bones i 3 dolentes. Lo que està fent (tant ell com en Dovi) aquesta temporada no te nom!!!! Penso que en Giorgio molts cops “la cague” dient les coses sense pensar-les, però per lo menys ell opina i pensa per ell mateix, no pels demes. Us recomano a tothom que us llegiu el seu llibre! Potser us canviaria una miquetona el com el veieu. I bueno, jo es que el segueixo des de que va aparèixer per què em va encantar la seva forma de pilotar! Es un boig!!!! Razz

Tercer, no fa falta dir que prefereixo a qualsevol altre davant abans que en Pedrosa... (es que no puc amb ell, no m’agradat mai a la vida).

Quart, l’Alonso es un xulo acabat però lo que ell ha aconseguit, no ho ha fet cap espanyol abans. A mi m’agradava moltíssim mes abans de guanyar els seus mundials, però bueno... abans que en Hamilton el prefereixo infinitament!!! Encara que soc d’en Nico Rosberg i en Raikonen! I des de ahir, d’en Vettel! xD

I si hi ha algun xulo, xulo, asquerossssss aquest es en Hamilton!!!!!
Com pot haver tanta prepotencia en un cos??? En fi...



Ale, ara podeu continuar opinant! jijiijji.

lol!
SKATE46.-
SKATE46.-
Assidu
Assidu

Nº de missatges : 78
D'on ets? : Lleida
Moto : Honda CBR 600 F

http://www.motogp.com

Tornar a dalt Ir abajo

moto gp valencia Empty Re: moto gp valencia

Missatge por sinosuke Dt Set 16, 2008 2:47 am

Osti Vero, t'has quedat ben agust.

En primer lloc, no hem de confondre lo cortes amb lo valent. Que un sigui bo no vol dir que no hagi de ser un xulo. Hi ha grans deportistes que, com a persona, deixen molt que desitjar. El que esta clar i si no fixeu-se amb qui es relacionen i com tracten a la prensa, es que alguns quan estan a la cresta de la ola se'ls ha de reverenciar i serà bo veure'ls el dia que baixin. El gran, el més gran és el que, essent el millor, no canvia la manera de ser: Rossi a la maxima expressió.

Segon, no hem de confondre ser xulo amb ser gilipolles del cul: és a dir Alonso, Shumacher,etc... i Hamilton. Sense que cap dels anteriors deixi de ser bo.

I tercer, el mono del Jocker, mireu si li va gran, que l'altre dia portava a un colega a fer un tomb dins del mono, jejeje.
sinosuke
sinosuke
ADMT
ADMT

Nº de missatges : 576
D'on ets? : Lleida
Moto : Yamaha Fazer 600S

http://www.admt.es

Tornar a dalt Ir abajo

moto gp valencia Empty Re: moto gp valencia

Missatge por SKATE46.- Dt Set 16, 2008 3:16 am

Sinosuke,
i tant que m'he quedat agust, i ben agust! jejejeje, però sense ofendre a ningú eh! Que no es la meva intenció ni molt menos. Simplement reflexo els meus pensaments, res mes.

Entenc perfectament que no a tothom li agraden els mateixos pilots, si no... malament aniriem. Very Happy

I crec que les rivalitat son bones per als esports (sempre i quan siguin de bon rotllo i sense intentar fastidiar i/u ofendre a ningú).

I estic totalment d'acord amb tu en tot lo que has dit.
Smile
SKATE46.-
SKATE46.-
Assidu
Assidu

Nº de missatges : 78
D'on ets? : Lleida
Moto : Honda CBR 600 F

http://www.motogp.com

Tornar a dalt Ir abajo

moto gp valencia Empty Re: moto gp valencia

Missatge por riki Dt Set 16, 2008 4:27 am

joer ese era el bulto que llevava en la espalda y yo que pensava que era la jorova del traje, jejejeje.
lo que no entiendo es que con tanto peso en la espalda lo le salgan los caballitos.cheers cheers cheers
riki
riki
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 1009
D'on ets? : ESPAÑA
Moto : ROJA

Tornar a dalt Ir abajo

moto gp valencia Empty Re: moto gp valencia

Missatge por riki Dt Set 16, 2008 5:50 am

lol! perdona que te increpe, pero lo de alonso, te equivocas antes que el estuvieron otros pilotos que en su epoca tambien consiguieron lo que otros no avian echo,: en formula 1 tienes : Emilio de villota, Alex soler ,Perez sala, Adrian campos, Fermin velez en carreras de resistencia, scratch scratch el mismisimo Pep basas en rallies y que no me olvide de señor salvador canellas que en los 50 ya corria en moto , de entre otros tantos que abrieron hueco(gueco)jejejeje en el deporte del motor en españa.

a que mola el tocho.
riki
riki
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 1009
D'on ets? : ESPAÑA
Moto : ROJA

Tornar a dalt Ir abajo

moto gp valencia Empty Re: moto gp valencia

Missatge por Invitat Dt Set 16, 2008 9:18 am

Renoi, hauré d'organitzar un viatje a Andorra per comprar-me un altre mono !!! (doncs menys mal que me'l van fer mes petit...) Je, je !!

Bueno, vec que cadascun té la seva opinió molt a conciéncia, per lo tant, os dono a tots la raó i ja está, que sinó al final... affraid affraid affraid

P.D.: Si voleu os porto de paquet per a que vegueu qui es despenja de la moto, si el traje o jo... Va, reconeixeu-ho, os mole com agafo les curves, eh? Ji, ji, ji cheers cheers cheers

V'sss

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

moto gp valencia Empty Re: moto gp valencia

Missatge por sinosuke Dt Set 16, 2008 6:48 pm

Ets un crak Jocker home!
sinosuke
sinosuke
ADMT
ADMT

Nº de missatges : 576
D'on ets? : Lleida
Moto : Yamaha Fazer 600S

http://www.admt.es

Tornar a dalt Ir abajo

moto gp valencia Empty rossi the best

Missatge por +gas Dt Set 16, 2008 7:48 pm

ESTA MOLT CLAR: IL DOCTORE ES EL MILLOR

FRENANT, CURVEJANT , PLANIFICANT ESTRATEGIES, AGUANTANT LA PRESSIÓ COS A COS,...

ESTA X DAMUNT DELS ALTRES I SENSE CONTROL DE TRACCIÓ ENCARA ES VEURIA MÉS LA DIFERENCIA, I AL DAMUNT ES UN TIO DE PUTA MARE!!

affraid PASSO DE PARLAR DEL LORENZO PQ NO EL TRAGO!, DANI LI FALTA I ELIAS L'HAURIEM DE VEURE AMB LA DUCATI OFICIAL I POTSER FLIPEM!

VENGA, VENGA A LIAR-LA:bounce: Twisted Evil !!!!
+gas
+gas
Assidu
Assidu

Nº de missatges : 75
D'on ets? : lleida
Moto : BMW R1200GS

Tornar a dalt Ir abajo

moto gp valencia Empty Re: moto gp valencia

Missatge por SKATE46.- Dt Set 16, 2008 9:03 pm

Jajajajajaa,
com està el patiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!
lol!
SKATE46.-
SKATE46.-
Assidu
Assidu

Nº de missatges : 78
D'on ets? : Lleida
Moto : Honda CBR 600 F

http://www.motogp.com

Tornar a dalt Ir abajo

moto gp valencia Empty Re: moto gp valencia

Missatge por riki Dt Set 16, 2008 10:08 pm

pues a mi me gustaria ver al Troy bayliss, Haga,Checa,Corser al Fabrizio o al Max neukicinchernerrrrrrrrrrrrr, no se como se escrive en moto gp, estos si que dominan y sin ayudas electronicas( o casi) ya verias tu el Pedrosa,Lorenzo,Nicky hay,Dovizioso, Angelis, o el Puniet donde acavarian en las carreras, no se les veria el pelo.

estos chicos en superbike hacen derrapar su moto como en motogp ya hace años que no se ve, y ademas los neumaticos no se los hacen a la carta.

el Estoner o Rossi, ESTOS DOS ESTAN EN OTRO PLANETA,Capirrossi, Melandri, o Elias no estan teniendo buena temporada, no encuetran el filing con la moto, por que si no tambien darian la nota.
Pedrosa mi sincera opinion es un pajaro carroñero, si no sale el primero, se raja y espera que a los de delante les pase algo, no tiene agallas.
Lorenzo un niñato a llegado, se le ilumino el camino y ala a tope, pero se cae y se acojona tres meses.
Hayden, el año que gano, de chiripa, pero ya no se le ve.que si moto, que si ruedas que si el equipo, excusas.

espereos que el año que viene, en moto gp cambien las cosas, y sin ayudas electronicas y tanta telemetria se vean vuenas carreras.
riki
riki
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 1009
D'on ets? : ESPAÑA
Moto : ROJA

Tornar a dalt Ir abajo

moto gp valencia Empty Re: moto gp valencia

Missatge por sinosuke Dt Set 16, 2008 11:04 pm

Si señor, menos electronica y mas guevos!

venga... más madera... La que has liao Vero.
sinosuke
sinosuke
ADMT
ADMT

Nº de missatges : 576
D'on ets? : Lleida
Moto : Yamaha Fazer 600S

http://www.admt.es

Tornar a dalt Ir abajo

moto gp valencia Empty Re: moto gp valencia

Missatge por riki Dl Set 29, 2008 7:28 am

gueno, en principio quiero felicitar a todos los Rossistas, por el nuevo titulo que este ha conseguido.Sleep Sleep Sleep
Reconozco que ha vuelto a demostrar que todavia save pilotar:geek: ,ahora solo me queda esperar que quiera acavar su carrera encima de una ducati, jejeje.Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

La otra es para , Alonso,affraid affraid affraid que despues de lo ocurrido en los entrenamientos y dando el mismo por inutil la carrera, solo le quedava un milagro, no se cuantas velas ha tenido que encender por la noche, pero le ha salido de cojones, y ha ganado.cheers cheers cheers cheers
riki
riki
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 1009
D'on ets? : ESPAÑA
Moto : ROJA

Tornar a dalt Ir abajo

moto gp valencia Empty Re: moto gp valencia

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum