Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
Kawasaki Safety School
5 participantes
Pàgina 1 de 1
Kawasaki Safety School
Aquest diumenge vaig participar a Montmeló en el curs gratuït de conducció segura per a propietaris de la marca Kawasaki i vaig quedar gratament satisfet. Tot i que ens vam quedar sense temps per a la classe teòrica, que vam practicar molt poquet la frenada, que l'horari era dolentot, que era molt bàsic... m'ho vaig passar de conya!!! Fins i tot vam fer dotze o tretze voltes al Circuit de Catalunya.
Si teniu l'oportunitat d'apuntar-vos a una d'aquestes activitats, no la deixeu escapar, jo no penso fer-ho!
Tinc un munt de fotos i vídeos que podeu veure a
www.sergibuda.cat/080914/safetyschool
Si teniu l'oportunitat d'apuntar-vos a una d'aquestes activitats, no la deixeu escapar, jo no penso fer-ho!
Tinc un munt de fotos i vídeos que podeu veure a
www.sergibuda.cat/080914/safetyschool
Re: Kawasaki Safety School
Ei sergi, super guapo el reportatje que has montat, molt ben explicat. Casi que em puc fer a la idea de com va anar el dia, tindre en compte el consell, potser m'apunto en algun curset així, sembla molt ben montat.
Molt guapo el reportatge i sembla que el curs no està gens malament, haure de pensar en apuntar-me a algun d'aquests, a veure si aprenc a conduir d'una vegada
Emili- V.I.P
- Nº de missatges : 721
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 1190 Adventure
Ostras Setgi! kina pasada de reportatge! no es pot desperdiciar ni una foto ni un video, esta genial..kina envegeta que em fas jeje enhorabona..ens podries fer un curset a nosaltres no? que en penseu nois, jajaja
KOALA- ADMT
- Nº de missatges : 413
D'on ets? : LLEIDA
Moto : BMW K1200GT
IMPRESSIONANTE ...... felicitats per al reportatge!!!!!
monti- Conegut
- Nº de missatges : 152
D'on ets? : Mora d' Ebre ( Tarragona )
Moto : SUZUKI BANDIT 650s
El mèrit del reportatge és d'un company que va fer tard a l'hora d'apuntar-se, o només ho he penjat.
La veritat és que el curset era molt bàsic i que les dues parts que es podien aprofitar més, que eren la frenada (no pots practicar això pel teu compte) i la teòrica (sempre hi ha coses que no saps i, a més, et recorden les que no t'agrada recordar) van ser les que pitjor organitzades van estar, doncs amd dues frenades amb ABS i dues més sense no aprens pas a frenar i amb quinze minuts de teòrica (se'ns va fer tard) no t'expliquen res.
La veritat és que el curset era molt bàsic i que les dues parts que es podien aprofitar més, que eren la frenada (no pots practicar això pel teu compte) i la teòrica (sempre hi ha coses que no saps i, a més, et recorden les que no t'agrada recordar) van ser les que pitjor organitzades van estar, doncs amd dues frenades amb ABS i dues més sense no aprens pas a frenar i amb quinze minuts de teòrica (se'ns va fer tard) no t'expliquen res.
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum