Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
Unaltra per aqui
+3
Panotxa
sinosuke
Sonia
7 participantes
Pàgina 1 de 1
Unaltra per aqui
Hola, hem dic Sonia i sóc mig de Lleida i mig de Vielha. Us he estat llegint i ja veig que us ho passeu molt bé; a veure si hem puc apropar algun dia amb vosaltres, aixó si, en alguna ruteta ligth, que jo de moment porto una Honda cbf 250. Ens veiem
Sonia- Nou
- Nº de missatges : 2
D'on ets? : Vielha
Moto : Honda cbf 250
Re: Unaltra per aqui
Així m'agrada ampliant la familia
Clar que sí, fem tot tipus de rutes no et cal patir. A veure si vens algún dia o pujem nosaltres a Vielha, que fa temps que no passo per allá !!! Je, je
Ens veiem !!!
V'sss
Clar que sí, fem tot tipus de rutes no et cal patir. A veure si vens algún dia o pujem nosaltres a Vielha, que fa temps que no passo per allá !!! Je, je
Ens veiem !!!
V'sss
Invitat- Invitat
Hola Sonia, doncs sigues benvinguda. A les concentracions que anem per la vora pots venir sense problema, i a sobre riuras una estona. Apa, un petonet i molt de gust.
benvinguda Sonia!!! a veure quant t'animes,que ultimament la Rebe es la unica noia a les sortides.( li hauriem de donar el trofeu de "paquet" de l'any).
No ma quedat clar on tens la moto,si alleida o a viella,tot i aixi animat igualment. ens veiem aviat,i recorda,19 octubre barris nord ales 9 del mati !!!!!
V'ss!!!!!!!!
No ma quedat clar on tens la moto,si alleida o a viella,tot i aixi animat igualment. ens veiem aviat,i recorda,19 octubre barris nord ales 9 del mati !!!!!
V'ss!!!!!!!!
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
Hola i benvinguda que sàpiguis que et pots apropar sempre que vulguis, bé a tots no però si a la majoria.
El cas es que si un dia t'apropes a Lleida amb la moto passa pel Dalmau i fem una sortideta.
El cas es que si un dia t'apropes a Lleida amb la moto passa pel Dalmau i fem una sortideta.
Emili- V.I.P
- Nº de missatges : 721
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 1190 Adventure
Hola Sonia!!!!
Molt benvinguda!!!!!!
Aqui to passes genial, al menos jo, que m'agrada molt xafardejar el foro. jejeje, i jo també tinc que anar un dia a alguna ruteta, i també vull que sigui lith, aixi queee...
Un petó.
Molt benvinguda!!!!!!
Aqui to passes genial, al menos jo, que m'agrada molt xafardejar el foro. jejeje, i jo també tinc que anar un dia a alguna ruteta, i també vull que sigui lith, aixi queee...
Un petó.
Gràcies per la benvinguda, espero poder venir aviat amb vosaltres, de fet la moto ara la tinc a LLleida que a Vielha ja fa molt fred.
A veure si tinc festa el 19 de octubre per anar a barris nord. Petons
v´sssss
A veure si tinc festa el 19 de octubre per anar a barris nord. Petons
v´sssss
Sonia- Nou
- Nº de missatges : 2
D'on ets? : Vielha
Moto : Honda cbf 250
T'espere'm sonia no pots faltar tu ni cap motero amb ganes de pasar un mati fantastic.
V'sssssssssssssssss
V'sssssssssssssssss
Sonia escrigué:Hola, hem dic Sonia i sóc mig de Lleida i mig de Vielha. Us he estat llegint i ja veig que us ho passeu molt bé; a veure si hem puc apropar algun dia amb vosaltres, aixó si, en alguna ruteta ligth, que jo de moment porto una Honda cbf 250. Ens veiem
Hola Sonia, hem dic Susana i sóc de Lleida. Jo tinc una scoter 250cc i vaig fer la sortida del dia 19 d'octubre així que ja saps, si et vé de gust fer alguna ruta, solament has de dir-ho. Ens veiem!!!
umun- Nou
- Nº de missatges : 5
D'on ets? : lleida
Moto : yamaha t-max 500
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum