Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
Un altre de Lleida
+4
Àngel
Emili
ACASTELL
naiii
8 participantes
Pàgina 1 de 1
Un altre de Lleida
Bones a tots!
Hem dic Gabi i sóc de Lleida ciutat, tinc 24 anys.
La meva amoto es una Yamaha R6 del 05 (la negreta) a veure si ens veiem algun dia.
Vsssssssss
Hem dic Gabi i sóc de Lleida ciutat, tinc 24 anys.
La meva amoto es una Yamaha R6 del 05 (la negreta) a veure si ens veiem algun dia.
Vsssssssss
naiii- Nou
- Nº de missatges : 7
D'on ets? : Lleida
Moto : Yamaha R6
Re: Un altre de Lleida
Benvingut Gabi!
Espero que vinguis a la trobada del dia 19!!! i molts diumenges mes, es clar!
V'S
Espero que vinguis a la trobada del dia 19!!! i molts diumenges mes, es clar!
V'S
ACASTELL- Conegut
- Nº de missatges : 159
Moto : HONDA CBR 600 RR
Benvingut i a veure si ens trobem el dia 19.
V'sssssssssssss
V'sssssssssssss
Emili- V.I.P
- Nº de missatges : 721
Moto : KTM 1190 Adventure
El 19 segur que estic alla amb la parenta, si poden, dos amics meus també faran cap.
S'espera molta gent?¿ jo la veritat es que no e vist cap cartell ni cap anunci per la ciutat... (fora de red...)
S'espera molta gent?¿ jo la veritat es que no e vist cap cartell ni cap anunci per la ciutat... (fora de red...)
naiii- Nou
benvingut Gabi t'espere'm el dia 19 a tu i ha tots els moteros de Lleida i si ta'nimes aquest diumenge em sembla que un grup d'ademeteros aniran a la concentració de catellonroi.
v'ssssssssssssssss
v'ssssssssssssssss
ja m'agradria poder anar....
Tinc el problema de que un fide curro, un no, un si, un no..... i aquest em toca currar.... per sort el 19 no...
Vssssssss
Tinc el problema de que un fide curro, un no, un si, un no..... i aquest em toca currar.... per sort el 19 no...
Vssssssss
naiii- Nou
per cert...amrcop2, no m'havia fixat que ets d'alpicat.... jo tinc (wueno... mons pares xDD) una casa a Alpicat, a la urb. Buenos Aires i vivim allá per l'estiu y els caps de setmana... segur que m'has vist alguna vegada....
naiii- Nou
la moto em sona pero no se qui ets. jo visco per la part del parc del grao al costat del CAP.
be ja ens veurem el dia 19 i parlem
V'ssssssssss
be ja ens veurem el dia 19 i parlem
V'ssssssssss
Molt bones naiii !!!
Ens veiem el dia 19, veuras quina colla mes xula !!!
V'sss
Ens veiem el dia 19, veuras quina colla mes xula !!!
V'sss
Invitat- Invitat
Hola naiii, benvingut al foro d'ADMT, espero que et moli i aviat et facis soci, quan més sirem més riurem.
Quedada d'ahir
Be, sok nou aqui, tot just fa 5 min que m'he registrat , per si algú em va veure sok aquell amb una 125 que patia com un condemnat a les pujades de camí cap a Camporrells, el que agraïa als organitzadors el pas pels pobles per poder deixar descansar la burra... jejeje XD, weno avere si me trec el carnet A i me compren al Fazer 600...mmm.. weno res més, avere si algu que tingui fotos les pot penjar x aket tema o altres, si en teniu fetes durant l'excursio amb les motos corrent, me sembla k els organitzadors en feien en alguns punts, com en una corba que quasi me la faig per dinar... be.. ho sento pel totxo.... dew!!!
http://www.moterus.es/usuarios/minguella1
http://www.moterus.es/usuarios/minguella1
Editat per darrera vegada per minguella1 el Dt Oct 21, 2008 9:22 am, editat 1 cop en total (Razón : http://www.moterus.es/usuarios/minguella1)
minguella1- Nou
- Nº de missatges : 4
D'on ets? : Vilagrassa
Moto : Rieju RS2 125 PRO
Benvingut Minguella, i felicitats per la valentia. Ara el joven us heu tornat molt finolis eh... Abans amb una 49 anavem a la platja i tot!!! I tu tens un pepino a comparació de les xixarres home, tot arribarà home, ja veuràs, i ràpid que arriba, eh Fali...?
Benvingut minguella, espero que tot i patir amb les pujades haguessis disfrutat de la trobada i que et tornem a veure.
Pel tema de les fotos, una mica de paciència que d'aquí poc el super webmaster segur que les penja.
Ens veiem
Pel tema de les fotos, una mica de paciència que d'aquí poc el super webmaster segur que les penja.
Ens veiem
Emili- V.I.P
benvingut Minguella!! pero em sembla que el premi a qui li va costar mes va ser a una noia amb una nsr que ,pobreta,no pasava de 100km/h ,i que vaig tindre que acompanyar força estona perque els cotxes se la menjaven,bueno jo tambe pero d'una altra manera
Minguella,ens veiem el diumenge al dalmau a les 8.45 que anirem cap Alcarras!!!
Minguella,ens veiem el diumenge al dalmau a les 8.45 que anirem cap Alcarras!!!
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
Ho sento, pero el diumenge no puc venir... aix, io k us volia vere fent curves.. xk io no krek k pugues correr..XD.. Weno, que us ho passeu molt be.. i a disfrutar!
X cert, com u feu xk surti la pantalleta de moterus amb el vostre perfil aki al foro¿?
X cert, com u feu xk surti la pantalleta de moterus amb el vostre perfil aki al foro¿?
Editat per darrera vegada per minguella1 el Dt Oct 21, 2008 11:53 pm, editat 2 cops en total
minguella1- Nou
Benvingut Minguella !!!
Lo dit, aquest diumenge a Alcarras !!!
V'sss
Lo dit, aquest diumenge a Alcarras !!!
V'sss
Invitat- Invitat
minguella1 escrigué:Ho sento, pero el diumenge no puc venir... aix, io k us volia vere fent curves.. xk io no krek k pugues correr..XD.. Weno, que us ho passeu molt be.. i a disfrutar!
Per que et surti has d'anar primer a la pàgina de moterus i a l'apartat on diu WIDGET.
Una vegada el tinguis creat et surtira a sota un codi per posar als foros.
El còpies i vens a aquesta pàgina i edites el teu perfil.
Empregues el codi a l'apartat de firma, configures per que et posi la firma als teus missatges i ja el tens.
Emili- V.I.P
Eis! Ia esta! Merci.. fins una altra!
minguella1- Nou
Benvingut Andreu estem segurs q t'ho pasaras de conya amb naltres.
v'ssssssssssssss
v'ssssssssssssss
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum