Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
Gracies companys
+8
ACASTELL
davidktm950
fleke
Emili
Panotxa
monti
Àngel
riki
12 participantes
Pàgina 1 de 2
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Gracies companys
Volia donar les gracies a tots que al dia d'avui, pues a passat lo que a passat... Bueno, jo estic be i ja està, ojalà totes suiguin així !!
Doncs gracies per estar allá esperant la grúa tot i el xaparron que a caigut, també vull agrair a l' Emili que ma fet de xofer , al Riki que ma facilitat la manera de baixar la moto i també moltes gracies al David que m'ha portat al taller a recollir la moto i me la a baixat
Bueno, també sento haber donat el susto i ens veiem el dia 19 (amb cotxe).
V'sss i moltes gracies
Doncs gracies per estar allá esperant la grúa tot i el xaparron que a caigut, també vull agrair a l' Emili que ma fet de xofer , al Riki que ma facilitat la manera de baixar la moto i també moltes gracies al David que m'ha portat al taller a recollir la moto i me la a baixat
Bueno, també sento haber donat el susto i ens veiem el dia 19 (amb cotxe).
V'sss i moltes gracies
Invitat- Invitat
Re: Gracies companys
jeje no hay de que para eso estamos , ademas de echarnos unas risas.
y per la moto estate tranquil tengo una idea para el dia de la concentracion jejejeje
y per la moto estate tranquil tengo una idea para el dia de la concentracion jejejeje
riki- V.I.P
- Nº de missatges : 1009
D'on ets? : ESPAÑA
Moto : ROJA
Entenc q has tingut una caiguda?, suposo q ha estat nomes un susto i estas be, ja informaras..
v'ssssssssss
v'ssssssssss
joderrrrrrrr Joker..... estas be? que t' ha passat?
monti- Conegut
- Nº de missatges : 152
D'on ets? : Mora d' Ebre ( Tarragona )
Moto : SUZUKI BANDIT 650s
no res nois,s'ha donat contra el guardarail de costat i ha xafat plastics i ja esta un susto i ja esta
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
L'important es que només ha estat el susto i per lo de les gracies, no calen, er això estem. A més, el valent ets tú per pujar amb mi
Ens veiem el 19
Ens veiem el 19
Emili- V.I.P
- Nº de missatges : 721
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 1190 Adventure
m'alegro que nomes aigue set un susto i ja esta
ens veiem el 19
ens veiem el 19
fleke- V.I.P
- Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt
val jo també m' alegro que no mes sigui un susto.
ànims company .
V'ssssssssssss......
ànims company .
V'ssssssssssss......
monti- Conegut
- Nº de missatges : 152
D'on ets? : Mora d' Ebre ( Tarragona )
Moto : SUZUKI BANDIT 650s
Gracies perque?, no hem fet res per mereixerles.
vsss.
vsss.
davidktm950- V.I.P
- Nº de missatges : 814
D'on ets? : Rossello
Moto : KTM 990 SMR/Yamaha R 6
Uff, si, nomes ha segut un susto !! Je, je
Ojalá totes siguin així, pero que siguin poquetes !! Je, je
Moltes gracies per la preocupació i per tot, Val?
Fins demá!!!
V'sss
Ojalá totes siguin així, pero que siguin poquetes !! Je, je
Moltes gracies per la preocupació i per tot, Val?
Fins demá!!!
V'sss
Invitat- Invitat
esperem no tenir + sustos amb cap company mes...q ho pasem molt malament.
V'sssssssss i molta sort a l'asfalt.
V'sssssssss i molta sort a l'asfalt.
joker tinc la solucio pel diumenge!!
si treballo et deixo la meva,pero entre que potser no toques amb els peus a terra i que la panotxa es massa senyora moto per tu....no se.
De moment et deixo una vespa 75 del 1981 que tinc al parquing i que no pasa de 60 km/h .Velocitat que no crec que pasis despues del susto
si treballo et deixo la meva,pero entre que potser no toques amb els peus a terra i que la panotxa es massa senyora moto per tu....no se.
De moment et deixo una vespa 75 del 1981 que tinc al parquing i que no pasa de 60 km/h .Velocitat que no crec que pasis despues del susto
Panotxa- Admtero
alex escrigué:joker tinc la solucio pel diumenge!!
Je, je... Uff, 60 Km/h, ara aixó per a mi es molta velocitat . Ji, ji
Ens veiem a la tarde !!!
Invitat- Invitat
Men alegro molt de que no aigi sigut res!! El dia 19 si vols que et porti, sol cal que u diguis, almenys et sentiras com a casa amb la meva moto...jeje!
Ens veiem!
V'S
Ens veiem!
V'S
ACASTELL- Conegut
- Nº de missatges : 159
Moto : HONDA CBR 600 RR
joker m'alegro que no hagi estat res, si totes fossin aixi rai, per la moto no pateixis l'important ets tu! ademes estic segur que diumenge hi haura molta gent disposada a portat-te si vols!
Anims i recuperat aviat! tu (si es que has patit alguna lesió) y la moto!
v'sssssssssss
Anims i recuperat aviat! tu (si es que has patit alguna lesió) y la moto!
v'sssssssssss
ACASTELL: Je, je, molt bona lo de sentirme com a casa !! I gracies per oferir-te per portar-me , pero no me fará falta Je, je
Gerard Z750S: No me fet cap mal, es com si no hagués passat, ojalá que totes així, je je, i gracies per preguntar
Fins el 19 !!!
V'sss
Gerard Z750S: No me fet cap mal, es com si no hagués passat, ojalá que totes així, je je, i gracies per preguntar
Fins el 19 !!!
V'sss
Invitat- Invitat
voldria una cosa que em molesta,en conya s'esta dient que no podia seguir el ritme de la ktm i de la ducati i sabem que aixo no es cert.
tothom sap perfectament que la veritat es que com que veia pel retrovisor a la Panotxa,doncs..que no va poder aguantar la presio i clar...pasa el que pasa...
tothom sap perfectament que la veritat es que com que veia pel retrovisor a la Panotxa,doncs..que no va poder aguantar la presio i clar...pasa el que pasa...
Panotxa- Admtero
Uff
Joker m'alegro que no hagi estat res ens veiem el Diumenge, cuida't i recuperat.
Ivan- Conegut
- Nº de missatges : 116
D'on ets? : Balaguer / Lleida
Moto : BMW F800ST
Gracies Ivan !!! Ens veiem diumenge !!!
ALEX: Vale !!! Dacord !!! Ho confesso, et veia darrera i aixó no podia ser !!! Je, je El próxim dia faré com el Alonso al Hamilton, et deixaré passar... Je, je
V'sss
ALEX: Vale !!! Dacord !!! Ho confesso, et veia darrera i aixó no podia ser !!! Je, je El próxim dia faré com el Alonso al Hamilton, et deixaré passar... Je, je
V'sss
Invitat- Invitat
E que si !!! Je, je, encara hauré sortit guanyant !!! Ji, ji
A sobre, ara cuant començi el fred tinc excusa per no poder vindre !!! Je, je
Vosaltres no en teniu cap d'excussa i vull veure les fotos de cada cap de setmana... eh!! Que no en falti ni una, que passaré llista, que tinc molt de temps !!!
Fins aviat !!!
V'sss
A sobre, ara cuant començi el fred tinc excusa per no poder vindre !!! Je, je
Vosaltres no en teniu cap d'excussa i vull veure les fotos de cada cap de setmana... eh!! Que no en falti ni una, que passaré llista, que tinc molt de temps !!!
Fins aviat !!!
V'sss
Invitat- Invitat
con que no podras vindre, el seient del darrere de la meva masquina esta libre, solo has de tener hueps, y agarrarte fuerte a mi pecho, guapeton que al final todo sale a laluz, todo esto lo has echo para que te llesve yo.jejejejejeje:twisted:
vivan las valas rojas, que suvan al poder, sufrireis nuestra invasion, si asta la sangre que circula por tus venas es de color rojoooooooooooooo.
jeje , no te lo tomes a mal, pero es que me ponessssssssssssssssss.
vivan las valas rojas, que suvan al poder, sufrireis nuestra invasion, si asta la sangre que circula por tus venas es de color rojoooooooooooooo.
jeje , no te lo tomes a mal, pero es que me ponessssssssssssssssss.
riki- V.I.P
Ya me parecia a mi... Esas motos sólo las podian llevar los.......
Je, je
Je, je
Invitat- Invitat
Lo de vosotros dos al final serà un tema XXXX me parece que riki lo que està esperando es que se le suban detras (de la moto) i que le agarren las lorzillas
Emili- V.I.P
- Nº de missatges : 721
Moto : KTM 1190 Adventure
jejeje creo que me aveis pillado, siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, que me agarren los 15 centimetros, ya vereis lo rapido que corre la vicha.
riki- V.I.P
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Pàgina 1 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum