Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
Homenatge al nostre speaker
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Homenatge al nostre speaker
Es diu Àngel... ens va deixar a tots bocabadats amb la seva nova faceta de presentador d'events jeje el registre de la seva veu, la claredad i el tò van ser perfectes per poder fer la feina ben feta..(es va beure una cerveseta avans de començar a parlar...aixi feia mes bona veu jajaja)
I el nostre Dj el Xavii!!!!! gracies a tots 2
Aqui teniu unes imatges que parlen soles...
I el nostre Dj el Xavii!!!!! gracies a tots 2
Aqui teniu unes imatges que parlen soles...
KOALA- ADMT
- Nº de missatges : 413
D'on ets? : LLEIDA
Moto : BMW K1200GT
Re: Homenatge al nostre speaker
eiiiiiiiiiiiiiii
gracies noel, a tu i a tota la colla.
per si algu en te dubtes, la penya a vegades fa coses estranyes. pero, quan veus q la gent amb la q estas es mou per fer el q sembla quasi impossible, et surten ganes de fer l'impossible i fas el q no hauries imaginat mai.
ah, i el ramalasso dspiker em ve de lluny. vaig fer radio de "jove", he posat la veu en alguna festa major al poble i a la feina estic parlant tota l'estona, ja m'enteneu. ajjajajajjajaja.
gracies a tots !!!
ñaonggggggggggggggA
gracies noel, a tu i a tota la colla.
per si algu en te dubtes, la penya a vegades fa coses estranyes. pero, quan veus q la gent amb la q estas es mou per fer el q sembla quasi impossible, et surten ganes de fer l'impossible i fas el q no hauries imaginat mai.
ah, i el ramalasso dspiker em ve de lluny. vaig fer radio de "jove", he posat la veu en alguna festa major al poble i a la feina estic parlant tota l'estona, ja m'enteneu. ajjajajajjajaja.
gracies a tots !!!
ñaonggggggggggggggA
sussno- Conegut
- Nº de missatges : 140
D'on ets? : PARDINYES - LLEIDA
Moto : YAMAHA FAZER 600 S2
M'apunto a la felicitació del Noel, però vigila amb el ramalasso d'speaker per que d'aquí a montar una linea eròtica va un pas
Emili- V.I.P
- Nº de missatges : 721
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 1190 Adventure
Hem de felicitar a l'Àngel, al Xavito, pèrò q em dieu de l'hostesa i els altres spikers, impresionants noooooooooo.
v'sssssssssssssssss
v'sssssssssssssssss
FELICITATS A TOTS
Desde el 1º a l'ultim, tots ho vau fer perfecte i cada vegada anirá a millor !!! ¡¡¡ SEGUR !!!
V'sss
Desde el 1º a l'ultim, tots ho vau fer perfecte i cada vegada anirá a millor !!! ¡¡¡ SEGUR !!!
V'sss
Invitat- Invitat
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum