Associació de Motoristes Terraferma
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Temas similares
    Últimos temas
    » NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???
    por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am

    » 6è Raid ADMT 2016
    por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am

    » Restyling 990 ADV
    por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am

    » Hola!!!
    por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am

    Col·laboradors

    • LAMENTABLE LORENZO !!!! Firall10

    • hola

    • Neumaticos Pirelli

    • Glassdrive

    • descripcion

    LAMENTABLE LORENZO !!!!

    +3
    antoperez3
    ruben
    Panotxa
    7 participantes

    Ir abajo

    LAMENTABLE LORENZO !!!! Empty LAMENTABLE LORENZO !!!!

    Missatge por Panotxa Dt Nov 04, 2008 5:15 am

    Doncs aquest pilot en circuit pot ser bo,o no. Pero fora fa cagar,i m'explico.
    Avui a sortit a antena3 recolzant la campaña de "Ponle freno" que patrocina aquesta cadena .
    No se si sabeu que aquesta campaña proposa tindre les llums dels cotxes enceses tot el dia,cosa que totes les asociacions moteres estan en contra ja que es poden confondre les llums dels cotxes amb la de les motos amb el problema que aixo pot comportar.
    Ademes ,la campanya de "Ponle freno" sols es preocupa dels cotxes,haurieu de llegir tot el que recolza aquesta campanya,algunes coses estan be,pero d'altres van totalment en contra dels motoristes.

    I em resulta xocant que un pilot recolzi aquesta campanya,aixo vol dir que Lorenzo es pilot de motos per no es motero!!!! Evil or Very Mad

    En lorenzo ja te alguns enemics en aquest foro,jo pensava que era un nen malcriat,pero ara sens dubte crec que acaba de guanyar-se un altre enemic, de moment soc antilorenzo forever Twisted Evil Twisted Evil
    Panotxa
    Panotxa
    Admtero
    Admtero

    Nº de missatges : 2655
    D'on ets? : ciutada del mon
    Moto : varadero

    Tornar a dalt Ir abajo

    LAMENTABLE LORENZO !!!! Empty HOLA

    Missatge por ruben Dt Nov 04, 2008 6:28 am

    NO HE LLEGIT TOTA LA CAMPANYA DE A3 , PERO EL TEMA DELS LLUMS ENCESOS DURANT EL DIA JO NO HO ACABO DE VERE MALAMENT . PERQUE S'HA DE CONFONDRE UN COTXE AMB UNA MOTO ? ELS COTXES PORTARAN 2 LLUMS ENCESOS , I LES MOTOS 1 . SI AIXI ELS COTXES SON MES VISIBLES , ON ES EL PROBLEMA ? S'HA DE TENIR EN COMPTE QUE UN COTXE SEGONS QUIN COLOR TINGUI LA SEVA CARROSSERIA ( NEGRE , GRIS , ETC .. ) DEPEN DE L'HORA , O DE ON VINGUI LA LLUM SOLAR ( PER DARRERA NOSTRE ) POT SER MOLT POC VISIBLE , PERO AMB ELS LLUMS SEGUR QUE ES VISIBLE .
    AL MERCAT HI HA COTXES AMB LLUMS ESPECIFICS DE DIA ( PER EXEM. AUDI ) QUE SON UNS LLUMS DE DIODES QUE NO SON COM LES CURTES , HI PER TANT SON DIFERENTS QUE LES LLUMS CURTES DE LES MOTOS
    TAMPOC ENTENC LO DE LA EXCLUSIVITAT QUE PERDRIEM ELS MOTEROS , SI TOTS SOM MES VISIBLES ( ANEM AMB MOTO O COTXE ) I ES MILLORA LA SEGURETAT VIARIA , QUIN PERJUDICI HI HA PER NOSALTRES ?

    I QUE CONSTI QUE NO SOC SEGUIDOR DEL CONY DE LORENZO


    RUBEN

    VSSSSSS

    ruben
    Conegut
    Conegut

    Nº de missatges : 185
    D'on ets? : castellsera
    Moto : honda vfr

    Tornar a dalt Ir abajo

    LAMENTABLE LORENZO !!!! Empty Re: LAMENTABLE LORENZO !!!!

    Missatge por antoperez3 Dt Nov 04, 2008 6:35 am

    pues yo veo bien que los coches lleven las luces encendidas,ya que son mas visibles (al menos para mi) Ademas desde que lo dijeron cuando cojo el coche siempre las enciendo,ya que creo dar seguridad y mas visibilidad a los otros conductores en general ( motos y coches) y creo que es dificil confundir una moto con un coche a no ser que lleve una luz fundida,pero creo que es mejor ver alguna luz que ninguna,porque ¿cuantas veces nos a pasado a nosotros? decir, pues no lo habia visto.... y estaba encima....
    cuantas veces llevando las luces nosotros no nos han visto?quizas si tambien la llevan ellos. puede que los veamos nosotros....
    antoperez3
    antoperez3
    Conegut
    Conegut

    Nº de missatges : 155
    D'on ets? : lleida
    Moto : yamaha fazer 600 s

    Tornar a dalt Ir abajo

    LAMENTABLE LORENZO !!!! Empty Re: LAMENTABLE LORENZO !!!!

    Missatge por Panotxa Dt Nov 04, 2008 8:49 am

    a veure , fins ara quan veies una llum encesa de dia deies,ep!! i et donaves compte que era una moto,i per tant saps que una moto no es mou igual que un cotxe i ademes son mes febles.

    ara,has de mirar mes estona i dius ep! es un cotxe ,pero....depen del dia com el cotxe tingui una llum fosa.......

    quan mireu per l'espill retrovisor i a lo lluny veieu una llum sabieu que era d'una moto i que al cap d'un moment la tenieu al costat.Ara fins que no tingueu la moto a sobre no ho sabreu del segur.

    aveure si tins temps i busco una foto on es veia clarisimament com es confonia la llum de un 4x4 amb la d'una moto i flipareu de com la moto desapareix
    .

    per cert,imagineu que aneu per la carretra i darrere es posa un cotxe,de manera que el cotxe que teniu davant veu per l'espill a lo lluny dos llums,la teva i just al costat la l'altra del cotxe ja que vosaltres en tapeu una, no creiu que el cotxe al veure dos llums es pensara que veu un cotxe.

    no se vosaltres pero fins ara ens veien poc ,pero a partir d'ara ens confondran i ens veuran menys
    si fins ara portavem llums era perque ens veiessin,perque els cotxes n'han de portar?? que tampoc els veuen???
    i no em val que a belgica,austria noruega o on cony vulguin ho fan aixi,ja que pel nord d'europa no tenen la mateixa llum diurna que nosaltres
    Panotxa
    Panotxa
    Admtero
    Admtero

    Nº de missatges : 2655
    D'on ets? : ciutada del mon
    Moto : varadero

    Tornar a dalt Ir abajo

    LAMENTABLE LORENZO !!!! Empty Re: LAMENTABLE LORENZO !!!!

    Missatge por Invitat Dt Nov 04, 2008 9:08 am

    A veure, el que vaig sentir l'altre dia per la radio ere:

    Que al 2009 comensarien a fabricar els vehicles amb les llums automátiques tipus Audi, que sempre estan encesses i tenen la mateixa vida útil que el vehicle, ya que son de leds o diodes i tenen un molt baix consum.

    Al 2011 será obligarori (si s'aproba la proposta) que tothom porti les llums encesses per via interurbana, per ciutat no sería obligatori, pero no tenen que portar les llums de cruçe sinó les de posició, ja que li donem poc ús.

    Tot aixó es el que vaig escoltar per la radio la setmana passada amb un dels responsables de la seguretat vial.

    La meva opinió és que com a persona que passo tot el dia a la carretera o trobo be, sempre i cuant sigui les de posició, per que les de cruçe pot comportar la confussió amb una moto i a part, que hi ha molta gent que porte les llums mal reglades i enlluernen... sense comentar les 400 llums que porten els trailers, je, je i sempre i cuant sigui per fora de via urbana.

    Bueno, a veure que dessideixen els que manen.

    V'sss

    Invitat
    Invitat


    Tornar a dalt Ir abajo

    LAMENTABLE LORENZO !!!! Empty HOLA

    Missatge por ruben Dt Nov 04, 2008 9:27 am

    ES EL QUE DEIA ABANS , LES LLUMS ESPECIFIQUES DE DIA PER COTXE NO SON LES LLUMS CURTES , SON DE DIODES I DIFERENTS QUE LES CURTES DE TOTA LA VIDA , ELS DIODES SON PER SER MES VISIBLES , I NO PER IL.LUMUNAR LA VIA

    RUBEN

    VSSSSSSS

    ruben
    Conegut
    Conegut

    Nº de missatges : 185
    D'on ets? : castellsera
    Moto : honda vfr

    Tornar a dalt Ir abajo

    LAMENTABLE LORENZO !!!! Empty Re: LAMENTABLE LORENZO !!!!

    Missatge por Panotxa Dt Nov 04, 2008 9:44 am

    us enrecordeu el dia de la mototrobada que els de l'associacio per diferenciarnos portavem peto ?? se'ns veia,a que si ?? !!
    ara imagineu-se que arriben tots els moteros amb peto. Se'ns veuria?? si pero tardarien en donar-se compte qui som de l'associacio i qui un motero.
    Clar i et dirien que porten peto perque els vegin,i tenen rao!!! pero fen allo fan que ja no se'ns vegi a nosaltres , doncs el mateix pasa amb les llums
    Panotxa
    Panotxa
    Admtero
    Admtero

    Nº de missatges : 2655
    D'on ets? : ciutada del mon
    Moto : varadero

    Tornar a dalt Ir abajo

    LAMENTABLE LORENZO !!!! Empty Re: LAMENTABLE LORENZO !!!!

    Missatge por SKATE46.- Dt Nov 04, 2008 8:50 pm

    Pues nois,
    jo estic d'acord també en que tothom tingui els llums encesos.
    Crec que es molt millor, i també penso que els cotxes porten dos llums. Si estan fosses, bueno, aixó ja passa ara, aixi que...

    Jo estic d'acord amb aquesta iniciativa.
    I es mes, fa uns dies vaig signar a favor d'aquesta proposta jo també.




    AH!!!!
    I de "lamentable" en Lorenzo per aquesta causa, RES DE RES.
    Sabeu quants personatges publics (i del mon de les motos) hi han inscrits ja'???? La gran majoria.
    =)
    SKATE46.-
    SKATE46.-
    Assidu
    Assidu

    Nº de missatges : 78
    D'on ets? : Lleida
    Moto : Honda CBR 600 F

    http://www.motogp.com

    Tornar a dalt Ir abajo

    LAMENTABLE LORENZO !!!! Empty Re: LAMENTABLE LORENZO !!!!

    Missatge por sinosuke Dc Nov 05, 2008 2:02 am

    A mi em dona la sensació, abanda del que pugui pensar cadascu, que el tema dels llums i demés mesures que recauen sobre els conductors, tant de moto com de cotxe, es una manera de desviar la responsabilitat i les critiques per la nefasta gestió que es porta duen a terme en aquest pais a les carreteres i, sobretot, en les mesures de seguretat d'aquestes.

    En majoria d'accidents de trànsit els llums apagats o encesos no haurien estat factor determinant i sí recau directament, com a causa, el comportament del conductor i l'estat de la via. I es aquí on els que manen, o cobre per aixó, tenen un problema; perque per a ells la estadistica es un problema i per nosaltres el problema pot ser perdre la vida.

    Ara engegues aquesta campanya, demà una altra i amb les polemiques que aixeca es desvia l'atenció. Espero que a la propera mani a Madrid pugui anar molta gent i s'adonin de que els unics que han d'encendre llums són ells, en el seu cervell.

    Es la meva opinió.
    sinosuke
    sinosuke
    ADMT
    ADMT

    Nº de missatges : 576
    D'on ets? : Lleida
    Moto : Yamaha Fazer 600S

    http://www.admt.es

    Tornar a dalt Ir abajo

    LAMENTABLE LORENZO !!!! Empty Re: LAMENTABLE LORENZO !!!!

    Missatge por riki Dc Nov 05, 2008 2:38 am

    que si les llums, que si els impostos, que si el nou examen, etc etc, no creieu que tot aixo es en contra de nosaltres.

    como dice por aqui otro compañero, ellos si que tendrian que iluminarse,y en vez de complicarnos la circulacion con nuestro modo te transporte, tendrian que de verdad vuscarnos soluciones.

    yo estoi totalmente encontra de que los demas vehiculos lleven las luces encendidas.
    riki
    riki
    V.I.P
    V.I.P

    Nº de missatges : 1009
    D'on ets? : ESPAÑA
    Moto : ROJA

    Tornar a dalt Ir abajo

    LAMENTABLE LORENZO !!!! Empty Re: LAMENTABLE LORENZO !!!!

    Missatge por riki Dc Nov 05, 2008 2:41 am

    huy se me olvidava , el Lorenzo , que se valla al pueblo a sembrar calabazas, que le haran falta para la proxima temporada.
    riki
    riki
    V.I.P
    V.I.P

    Nº de missatges : 1009
    D'on ets? : ESPAÑA
    Moto : ROJA

    Tornar a dalt Ir abajo

    LAMENTABLE LORENZO !!!! Empty Re: LAMENTABLE LORENZO !!!!

    Missatge por Panotxa Dj Nov 06, 2008 8:05 pm

    SKATE46.- escrigué:Pues nois,
    jo estic d'acord també en que tothom tingui els llums encesos.
    Crec que es molt millor, i també penso que els cotxes porten dos llums. Si estan fosses, bueno, aixó ja passa ara, aixi que...

    Jo estic d'acord amb aquesta iniciativa.
    I es mes, fa uns dies vaig signar a favor d'aquesta proposta jo també.




    AH!!!!
    I de "lamentable" en Lorenzo per aquesta causa, RES DE RES.
    Sabeu quants personatges publics (i del mon de les motos) hi han inscrits ja'???? La gran majoria.
    =)


    no esta aprovat per llei? a partir del 2010,em sembla,ja sera obligatori,no? no se.

    torno a repetir,en lorenzo no es motero !!!! es pilot,i punt.
    Perque siguin personatges publics,tenen rao?????

    eso eso, a sembrar calabazas!!!!!!!! geek


    Editat per darrera vegada per alex el Dj Nov 06, 2008 9:15 pm, editat 1 cop en total
    Panotxa
    Panotxa
    Admtero
    Admtero

    Nº de missatges : 2655
    D'on ets? : ciutada del mon
    Moto : varadero

    Tornar a dalt Ir abajo

    LAMENTABLE LORENZO !!!! Empty PONLE FRENO

    Missatge por Ace Cafe Dj Nov 06, 2008 8:14 pm

    UNETE Y FIRMA


    LEE LA PROPUESTA COMPLETA
    Ace Cafe
    Ace Cafe
    Assidu
    Assidu

    Nº de missatges : 64
    D'on ets? : Flix
    Moto : Yamaha Midnight Star 1900

    http://motoclubflix.blogspot.com/

    Tornar a dalt Ir abajo

    LAMENTABLE LORENZO !!!! Empty Re: LAMENTABLE LORENZO !!!!

    Missatge por Panotxa Dj Nov 06, 2008 9:09 pm

    EP !!!! aixo no es el mateix que havia llegit jo !!!!!!!!
    entenc que antena 3 a fet subgrups,o plataformes diferents per cada tema.


    • 1.-Seguridad Infantil
    • 2.-Ponle freno a... los atropellos de PEATONES
    • 3.- Ponle Freno a la distracción "FUMAR"
    • 4.-Ponle Freno... y Protesta: CARRETERAS SECUNDARIAS
    • 5.-Ponle freno... a no llevar el CASCO
    • 6.-Ponle Freno... A no llevar el CINTURÓN
    • 7.-PON LAS LUCES, déjate ver
    • 8.-Ponle Freno... al ALCOHOL
    • 9.-Ponle Freno... a las DISTRACCIONES
    • 10.-Ponle Freno... a los PUNTOS NEGROS
    • 11.-Ponle Freno... a la VELOCIDAD



    ja he vist que tot aixo abarca molt mes que lo de les llums....pero si firmo vol dir que recolzo el punt nº 7 i va a ser que no.

    cadascu te els seus punts de vista,i els respecto.

    gracies ACE CAFE per donar-nos tota la informacio sobre aquest tema,ets un crack!!

    tot i aixi......lorenzo a sembrar calabazas!! Razz Razz Razz geek geek lol!
    Panotxa
    Panotxa
    Admtero
    Admtero

    Nº de missatges : 2655
    D'on ets? : ciutada del mon
    Moto : varadero

    Tornar a dalt Ir abajo

    LAMENTABLE LORENZO !!!! Empty Re: LAMENTABLE LORENZO !!!!

    Missatge por Contenido patrocinado


    Contenido patrocinado


    Tornar a dalt Ir abajo

    Tornar a dalt

    - Temas similares

     
    Permisos d'aquest fòrum:
    No pots respondre a temes en aquest fòrum