Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
RAID ADMT
+15
duk
guille
joes072
smasip
riki
KOALA
the_feti
monti
+gas
davidktm950
Emili
fleke
Butxana
ruben
Àngel
19 participantes
Pàgina 2 de 2
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Re: RAID ADMT
i jo al meu.
monti- Conegut
- Nº de missatges : 152
D'on ets? : Mora d' Ebre ( Tarragona )
Moto : SUZUKI BANDIT 650s
Vinga nois, si algú està interesat en cara està a temps, ultims dies d'inscripcions...
V'ssssssssssss
V'ssssssssssss
Hola de nou, com va el tema del Raid?
que hi ha molts inscrits fins al moment? Heu ficat un máxim de participants?
Esperem que el temps ens acompanyi, com el cap de setmana passat als Penitentes
Salut i força
Salvador Masip
que hi ha molts inscrits fins al moment? Heu ficat un máxim de participants?
Esperem que el temps ens acompanyi, com el cap de setmana passat als Penitentes
Salut i força
Salvador Masip
smasip- Timid
- Nº de missatges : 26
D'on ets? : Lleida
Moto : Beverly 500/ SV 650
Bona tarde a tothom.
Jo tambe estic inscrit al Raid, juntament amb cuatre companys.
Aveure si el temps ens deixe tranquils.
Que se sap algo mes?
Salut.
Jo tambe estic inscrit al Raid, juntament amb cuatre companys.
Aveure si el temps ens deixe tranquils.
Que se sap algo mes?
Salut.
De moment serem una trentena + o - i esperem que faci bon temps..ja veurem!
Us esperem a tots el diumenge.
v'sssssssssss
Us esperem a tots el diumenge.
v'sssssssssss
hola companys , esperem que el diumenge fagi bon temps
escolta guille, que man dit que la teva moto encara porta rodetes? respecta els limits de velocitat que no es cuestió de que et saltin els tornillos de la moto, ja ja ja ja.
duk- Nou
- Nº de missatges : 1
D'on ets? : lleida
Moto : honda hornet
Ai ai ai !!!
El temps dona pluja per demá !!!!!!!!!!!!
Aquesta tarda tothom a fer cantics indis per a que no plogui !!!!!!
V'sss
El temps dona pluja per demá !!!!!!!!!!!!
Aquesta tarda tothom a fer cantics indis per a que no plogui !!!!!!
V'sss
Invitat- Invitat
jejajajej joker ya estas buscando la escusa , la lluvia no vale.
riki- V.I.P
- Nº de missatges : 1009
D'on ets? : ESPAÑA
Moto : ROJA
En ningún momento e dicho nada que parezca una escusa, solo lo comento para los demás, mi R corta el aire y no me mojo !!!
Además, estoy acostumbrado a hacer rutas lloviendo, YO NO AFLOJO CON AGUA !!! Otros si...
V'sss
Además, estoy acostumbrado a hacer rutas lloviendo, YO NO AFLOJO CON AGUA !!! Otros si...
V'sss
Invitat- Invitat
el pedrosa ese tambien cortaba el agua con su moto y en la recta rrrrrrrrrrrrpafffffffffff, me gustaria verte conducir en agua con unos pirelli supercorsa pro sc2, seguro que tu no aflojas, tu te tiras de la moto, jajajejeje
riki- V.I.P
Yo es que no me pongo esas ruedecillas tan selectivas...
Me pongo unas mitxas, porque soy hombre de varios terrenos !!!
V'sss
Me pongo unas mitxas, porque soy hombre de varios terrenos !!!
V'sss
Invitat- Invitat
si es verdad ahy que reconocerlo, ya me lo as demostrao.
ven el lunes por calafat y ablamos. jajajeje
ven el lunes por calafat y ablamos. jajajeje
riki- V.I.P
Pos dispues de descansar unes hores, que ho necessitava , només donar-vos les gràcies per haver-nos fet passar un dia fenomenal.
De debò que ens ho hem passat de fàbula, tant l' esmorzar com el dinar estaven molt bé, la organització perfecta, la bossa de regals i la birreta del City Arms, etc... Tot molt bé , felicitats als organitzadors i també als participants . Llàstima que al final lo puto Barça no va ficar la cirereta final a un dia perfecte, pero... los culés ja se sap, a patir fins al final.
Pos res mes, que felicitats a tots, moltes gràcies i fins a la propera!
De debò que ens ho hem passat de fàbula, tant l' esmorzar com el dinar estaven molt bé, la organització perfecta, la bossa de regals i la birreta del City Arms, etc... Tot molt bé , felicitats als organitzadors i també als participants . Llàstima que al final lo puto Barça no va ficar la cirereta final a un dia perfecte, pero... los culés ja se sap, a patir fins al final.
Pos res mes, que felicitats a tots, moltes gràcies i fins a la propera!
Triki- Nou
- Nº de missatges : 6
Moto : Triumph America 05
Hola de nou a tots.
Per als que no em conegueu pel nick, soc el Jaume, el noi que va venir amb la seva novia a bord d'una FJR1300.
Nomes dirvos que us dono un 10
Per començar, perfecta la idea, no m'he cansat de repetir, que ja era hora que es fes alguna cosa aixi per les terres de lleida.
Prefecta la organitzacio. Gracies a tots els que heu fet aixo possible, ja que per a vosaltres aixo supos a feina i no disfrutar plenament del raid, pero si de la satisfaccio d'una feina molt ben feta.
Molt bons els llocs, les rutes possibles, el donar una mapa, els apats, l'atenció i dedicacio, la bossa... tot. No savia que 30 euros donguessis per tant.
Bona companyia, am gent que realemtn li agrada la moto i fer km. A alguns (pocs) ja us coneixia, a daltres, encantat de coneixervos, i algun se mha escapat per no dubto en que tornarem a coincidir.
Espero que el raid quedi assolit i es faci com a minim anualment.
Gracies a tots, i repeteixo que un 10
Per als que no em conegueu pel nick, soc el Jaume, el noi que va venir amb la seva novia a bord d'una FJR1300.
Nomes dirvos que us dono un 10
Per començar, perfecta la idea, no m'he cansat de repetir, que ja era hora que es fes alguna cosa aixi per les terres de lleida.
Prefecta la organitzacio. Gracies a tots els que heu fet aixo possible, ja que per a vosaltres aixo supos a feina i no disfrutar plenament del raid, pero si de la satisfaccio d'una feina molt ben feta.
Molt bons els llocs, les rutes possibles, el donar una mapa, els apats, l'atenció i dedicacio, la bossa... tot. No savia que 30 euros donguessis per tant.
Bona companyia, am gent que realemtn li agrada la moto i fer km. A alguns (pocs) ja us coneixia, a daltres, encantat de coneixervos, i algun se mha escapat per no dubto en que tornarem a coincidir.
Espero que el raid quedi assolit i es faci com a minim anualment.
Gracies a tots, i repeteixo que un 10
EL_SANTO- Nou
- Nº de missatges : 4
D'on ets? : Torres de Segre
Moto : Yamaha FZ6-N Taronja i Yamaha FJR 1300 Grafito
Bona nit a tots, per part meva i del meu company Carles, tal com ho ha fet el Jaume, us volem feliçitar per com heu portat a terme tot el tema del Raid.
Es una molt bona idea fer una ruta mototuristica (i gastronómica al mateix temps) per una província com la que tenim amb molt bones carreteres per anar amb moto. A més aquest any amb lo verd que está tot i amb l'aigua que ha caigut, sols cal veure com venien de plens el Segre a la Seu, o el Noguera Ribagorçana de Sort cap amunt, els paisatges no tenien desperdici.
Moltes gracies a tots i totes els que heu fet possible que ens ho passem tant be, disfrutant de una de les millors aficions que tenim.
Esperem que aquest raid tingui continuitat per propers anys, gracies al vostre treball e interés per que tot surti be.
Salut i força
Salvador Masip
Es una molt bona idea fer una ruta mototuristica (i gastronómica al mateix temps) per una província com la que tenim amb molt bones carreteres per anar amb moto. A més aquest any amb lo verd que está tot i amb l'aigua que ha caigut, sols cal veure com venien de plens el Segre a la Seu, o el Noguera Ribagorçana de Sort cap amunt, els paisatges no tenien desperdici.
Moltes gracies a tots i totes els que heu fet possible que ens ho passem tant be, disfrutant de una de les millors aficions que tenim.
Esperem que aquest raid tingui continuitat per propers anys, gracies al vostre treball e interés per que tot surti be.
Salut i força
Salvador Masip
smasip- Timid
- Nº de missatges : 26
Moto : Beverly 500/ SV 650
Gràcies a tots els participants pel bon rotllo que vau despendre..ens complau molt que us hagi agradat i com no l'any q be tornarem a fer el II RAID ADMT..esperem que millorat i amb noves sorpreses.
Ara, us esperem a tots els diumenges al Dalmau, per continuar fent rutes i gaudir de la vostra companyia.
v'ssssssssss
Ara, us esperem a tots els diumenges al Dalmau, per continuar fent rutes i gaudir de la vostra companyia.
v'ssssssssss
Nomes us volia dir que heu organitzat un Raid collonut.
Molt be per l'esmortzar i el dinar y tot un detall el pica pica del segon control i ja va ser total la cerveseta a l'acabar la ruta.
Molt be a nivell dels controls i sou una gent molt amable i disposats a colaborar, hem va agradar el vostre equip huma.
I si m'acepteu una critica construtiva nomes us puc dir que la ruta era molt previsible.
Pero quedeu-vos en que heu fet un molt bon Raid.
Felititats a tots el implicats.
PD: ja hem podeu fer la reserva per al proper Raid.
Molt be per l'esmortzar i el dinar y tot un detall el pica pica del segon control i ja va ser total la cerveseta a l'acabar la ruta.
Molt be a nivell dels controls i sou una gent molt amable i disposats a colaborar, hem va agradar el vostre equip huma.
I si m'acepteu una critica construtiva nomes us puc dir que la ruta era molt previsible.
Pero quedeu-vos en que heu fet un molt bon Raid.
Felititats a tots el implicats.
PD: ja hem podeu fer la reserva per al proper Raid.
Danielot- Assidu
- Nº de missatges : 53
D'on ets? : La terra Ferma
Moto : V STROM 650
enhorabona a tots! un dia genial, lo millor la companyia i bon rotllo.
No oblidare mai haver fet el port de la bonaigua amb aquella tromba d'aigua i en solitari (que vaig sortir l'ultim ) m'ho vaig passar teta!!
No oblidare mai haver fet el port de la bonaigua amb aquella tromba d'aigua i en solitari (que vaig sortir l'ultim ) m'ho vaig passar teta!!
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
Que guapo tot, fins i tot els que hem estat als controls ens ho hem passat de conya !!!
Aqui va unes cuantes fotiquis del Port de la Bonaigua i de Vielha !!!
Aqui va unes cuantes fotiquis del Port de la Bonaigua i de Vielha !!!
Invitat- Invitat
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Pàgina 2 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum