Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
Bones, se pot?
+3
sinosuke
Panotxa
Triki
7 participantes
Pàgina 1 de 1
Bones, se pot?
Hola a tothom
Me presento per aquí. Me dic Miquel i soc de Lleida pero els col.legues me diuen Triki.
Tinc una Triumph Bonneville America del 2005 de color verd que es la enveja del barri amb la qual porto més de 30000 Km d' alegria.
M' agrada sortir a fer rutetes de tranqui a visitar llocs i sobretot restaurants, je, je.
Vaig estar a la trobada que vau fer alla al Barris Nord amb uns col.legues i des de llavors que volia passar per aquí a saludar pero per una cosa o altra no ho havia fet fins ara.
Be, doncs, ja ens anem veient per aquí
Salut!
Me presento per aquí. Me dic Miquel i soc de Lleida pero els col.legues me diuen Triki.
Tinc una Triumph Bonneville America del 2005 de color verd que es la enveja del barri amb la qual porto més de 30000 Km d' alegria.
M' agrada sortir a fer rutetes de tranqui a visitar llocs i sobretot restaurants, je, je.
Vaig estar a la trobada que vau fer alla al Barris Nord amb uns col.legues i des de llavors que volia passar per aquí a saludar pero per una cosa o altra no ho havia fet fins ara.
Be, doncs, ja ens anem veient per aquí
Salut!
Triki- Nou
- Nº de missatges : 6
D'on ets? : Lleida
Moto : Triumph America 05
Re: Bones, se pot?
doncs benvingut !!!! ara a causa del fred esta la cosa apagadeta pero si vols els diumenges al dalmau t'esperem!!!
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
Bones Triki,
benvingut i espero que passis bones estones per aquí i per la carretera amb nosaltres. Una salutació i bones festes.
benvingut i espero que passis bones estones per aquí i per la carretera amb nosaltres. Una salutació i bones festes.
benvingut triki com diuen per aqui al dalmau t'asperem i segur que algun restauran caurem
fleke- V.I.P
- Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt
Bones i bon nadal Triki !!!
Doncs lo dit, al Dalmau els diumenges el bon rotllo trobarás sempre !!! Je, je
V'sss
Doncs lo dit, al Dalmau els diumenges el bon rotllo trobarás sempre !!! Je, je
V'sss
Invitat- Invitat
bones festes i fins el proper diumenge que puguis venir, t'espere'm a tu i als teus col·leges..mes serem , mes riurem.
v'ssssssssss
v'ssssssssss
BENVINGUDA
LO DIT,
COM + SEREM + RIUREM !!!!!
COM + SEREM + RIUREM !!!!!
+gas- Assidu
- Nº de missatges : 75
D'on ets? : lleida
Moto : BMW R1200GS
Sigues benvingut i a veure si ens trobem aviat
Emili- V.I.P
- Nº de missatges : 721
Moto : KTM 1190 Adventure
Bueno pues gràcies a tots per la benvinguda. A veure si un Diumenge d' aquestos puc passar pel Dalmau y fer una sortideta amb vosaltres si no us foto molta nosa ja que jo vaig a "velocitats custom".
Ah, si, que volia afegir una foto del meu trastet al apartat de marques pero...la marca del meu ferro britanic no hi es!
Em sentiré profundament decebut, ultratjat i molt (pero que molt) ofés si el webmaster no hi posa remei
Au, salut!
Ah, si, que volia afegir una foto del meu trastet al apartat de marques pero...la marca del meu ferro britanic no hi es!
Em sentiré profundament decebut, ultratjat i molt (pero que molt) ofés si el webmaster no hi posa remei
Au, salut!
Triki- Nou
- Nº de missatges : 6
Moto : Triumph America 05
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum