Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
MI GRAN RETO 13000KM
+2
Butxana
decai
6 participantes
Pàgina 1 de 1
MI GRAN RETO 13000KM
Pues ya esta decidido y para final de Junio me he preparado esta rutita
http://maps.google.es/maps?f=d&source=s_d&saddr=L%C3%A9rida&daddr=graz+to:hamburg+to:Copenague,+Dinamarca+to:goteborg+to:stockholm+to:umea+to:rovaniemi+to:nordkapp+to:tromso+to:narvik+to:trondheim+to:bergen+to:Stavanger,+Noruega+to:South+Shields,+Reino+Unido+to:liverpool+to:londres+to:calais+to:paris+to:limoges+to:toulouse+to:lleida&hl=es&geocode=&mra=ls&sll=56.218475,12.281155&sspn=41.035899,93.867188&ie=UTF8&ll=56.170023,12.304688&spn=47.059911,111.796875&z=3
el tiempo que voy a emplear unos 34 dias para recorrer mas de 13000 km
por 12 paises, que os parece?
http://maps.google.es/maps?f=d&source=s_d&saddr=L%C3%A9rida&daddr=graz+to:hamburg+to:Copenague,+Dinamarca+to:goteborg+to:stockholm+to:umea+to:rovaniemi+to:nordkapp+to:tromso+to:narvik+to:trondheim+to:bergen+to:Stavanger,+Noruega+to:South+Shields,+Reino+Unido+to:liverpool+to:londres+to:calais+to:paris+to:limoges+to:toulouse+to:lleida&hl=es&geocode=&mra=ls&sll=56.218475,12.281155&sspn=41.035899,93.867188&ie=UTF8&ll=56.170023,12.304688&spn=47.059911,111.796875&z=3
el tiempo que voy a emplear unos 34 dias para recorrer mas de 13000 km
por 12 paises, que os parece?
decai- Conegut
- Nº de missatges : 151
D'on ets? : Cadiz
Moto : RT1200
Re: MI GRAN RETO 13000KM
SI SENYOR!!!!!!!!!!!!! UN DELS MILLORS VIATGES QUE ES PODEN FER!!!!!!!!!!
Jo l'any passat vaig anar a Nordkapp amb una ruta molt similar a partir de Malmö (només tenia tres setmanes) pujant per la costa de Suecia i baixant per la de Noruega ¡¡¡BRUTAL!!!
Tantsols un consell: PORTA REPELENT PELS MOSQUITS!!!!!!!!
Penjo unes fotos per que vaguis calentant motor!!!!!!
Cercle Polar:
Suecia:
Entre Alta i Nordkapp
Nordkapp
01:30 AM
Trollstigen
Gudvagen
Naeroyfjord
Realment un viatge per disfrutar
ENHORABONA PER PODER-LO FER!!!!!!!!!!!!
Jo l'any passat vaig anar a Nordkapp amb una ruta molt similar a partir de Malmö (només tenia tres setmanes) pujant per la costa de Suecia i baixant per la de Noruega ¡¡¡BRUTAL!!!
Tantsols un consell: PORTA REPELENT PELS MOSQUITS!!!!!!!!
Penjo unes fotos per que vaguis calentant motor!!!!!!
Cercle Polar:
Suecia:
Entre Alta i Nordkapp
Nordkapp
01:30 AM
Trollstigen
Gudvagen
Naeroyfjord
Realment un viatge per disfrutar
ENHORABONA PER PODER-LO FER!!!!!!!!!!!!
Butxana- V.I.P
- Nº de missatges : 1153
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 990 ADVENTURE
Ufff !!! Renoi, paezo de ruta més xula !!!
Fes fotos i penjales aqui, qie pels que no podem fer aquestes coses dsfrutarem una mica amb les imatges!! Ok? Je, je.
Bon viatje !!
V'sss
Fes fotos i penjales aqui, qie pels que no podem fer aquestes coses dsfrutarem una mica amb les imatges!! Ok? Je, je.
Bon viatje !!
V'sss
Invitat- Invitat
Jo vui una dona com la vostra. Que hem deixi fer aquestes coses.
davidktm950- V.I.P
- Nº de missatges : 814
D'on ets? : Rossello
Moto : KTM 990 SMR/Yamaha R 6
decai mira esto que me parece que te va a servir
http://www.xanvfr.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=13494&postdays=0&postorder=asc&start=0
http://www.xanvfr.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=13494&postdays=0&postorder=asc&start=0
fleke- V.I.P
- Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt
a por cierto ya nos aras un reportaje que hay algunos que no tienen tantos dias de vacaciones
vuen viaje
vuen viaje
fleke- V.I.P
Renoi, quines 3 currades !!
1ª, la del viatje que per si sol és alucinant, la 2ª pel total detallat que está tot en km, peles, etc... i 3º per la seva historia personal de portar-la fins allá i demanar-li matrimoni !! Fins hi tot me emocionat jo Je, je
Reflexió final, hem tinc que cambiar de moto (encara no), el dia que vulga ( puga ) fer aquesta o una ruta similar... Aix !!
V'sss
1ª, la del viatje que per si sol és alucinant, la 2ª pel total detallat que está tot en km, peles, etc... i 3º per la seva historia personal de portar-la fins allá i demanar-li matrimoni !! Fins hi tot me emocionat jo Je, je
Reflexió final, hem tinc que cambiar de moto (encara no), el dia que vulga ( puga ) fer aquesta o una ruta similar... Aix !!
V'sss
Invitat- Invitat
vinga joker que jo t'aspero i nos comprem los 2 la k1300s per fer estes coses
fleke- V.I.P
ostras!!! esto se avisa antes ,que asi hubiera dejao preñada a mi mujer mas tarde!! que ahora resulta que justo en esos dias me nacera el niño!!
cachis!! con lo poco que cojo la moto y lo que me hibiera gustao!!
cachis!! con lo poco que cojo la moto y lo que me hibiera gustao!!
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
Vale Fleke, et prenc la paraula, ens comprem unes K's, pero despres hauré de fer papers de divorsi !! Je, je
V'sss
V'sss
Invitat- Invitat
os tendre informados de todos los preparativos y ademas cuando inicie el viaje intentare poner una cronica con fotos de lo ocurrido en cada etapa
saludos
saludos
decai- Conegut
Pedazo de ruta, casi te quedas sin letras en el Google para marcar las paradas .
Me da mucha envidia, i no se si sana.
Emili- V.I.P
- Nº de missatges : 721
Moto : KTM 1190 Adventure
Emili escrigué:Pedazo de ruta, casi te quedas sin letras en el Google para marcar las paradas .
animate y me acompañas hasta Austria donde estare tres dias,en una concentracion de IPA,si te interesa te doy mas informacion
un saludo
decai- Conegut
eso,eso,pon informacion,jejeje
algun dia colgare como le pedi matrimonio a mi mujer,es algo parecido,pero como lo lean vuestras mujeres....... algun dia jejeje
algun dia colgare como le pedi matrimonio a mi mujer,es algo parecido,pero como lo lean vuestras mujeres....... algun dia jejeje
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
decai escrigué:Emili escrigué:Pedazo de ruta, casi te quedas sin letras en el Google para marcar las paradas .
animate y me acompañas hasta Austria donde estare tres dias,en una concentracion de IPA,si te interesa te doy mas informacion
un saludo
Acabo de leer el post, un poco tarde lo se, pero es que he estado un pelin liado estos últimos dias. El caso es que cuando tengas un poco más de información de los dias, me lo dices que eso de Austria suena muy bien.
Nos vemos
Emili- V.I.P
- Nº de missatges : 721
Moto : KTM 1190 Adventure
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum