Associació de Motoristes Terraferma
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???
por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am

» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am

» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am

» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am

Col·laboradors

  • aquests ruteros de muntaña!!!! a veure si hem podeu ajudar! Firall10

  • hola

  • Neumaticos Pirelli

  • Glassdrive

  • descripcion

aquests ruteros de muntaña!!!! a veure si hem podeu ajudar!

3 participantes

Ir abajo

aquests ruteros de muntaña!!!! a veure si hem podeu ajudar! Empty aquests ruteros de muntaña!!!! a veure si hem podeu ajudar!

Missatge por the_feti Dj Feb 26, 2009 2:58 am

Doncs mireu, resulta que aquest any organitzem (un company y jo) la KDD NACIONAL del club Gs500, per motius logistics i d'atractiu paisatgistic la farem a TALARN, y la gran ruta es farà desde Talarn fins a Vielha, pasarem per la Bonaigua, Sort y tornada a Pobla de Segur on dinarem.
La pregunta que us volia fer es si sabeu alguna carretera per aquella zona que hi hague anat alguna vegada y us hagi agradat molt!! La idea principal era arribar a fer la bonaigua aixi que la resta de la ruta si teniu alguna recomanacio us escoltare amb molta atencio!!


Gracies!!!
the_feti
the_feti
Sense Carnet
Sense Carnet

Nº de missatges : 15
D'on ets? : Lleida
Moto : Suzuki GS500F

http://www.mesgascollons.com

Tornar a dalt Ir abajo

aquests ruteros de muntaña!!!! a veure si hem podeu ajudar! Empty Re: aquests ruteros de muntaña!!!! a veure si hem podeu ajudar!

Missatge por smasip Dj Feb 26, 2009 4:15 am

Hola feti, per no tornar a Tremp pel mateix lloc, jo et recomano que un cop baixat a Viella despres de fer la Bonaigua, paseu el tunel i baixeu fins a Pont de Suert, i a la sortida agafeu el desviament cap a Pobla de Segur per els ports de Perbes i Viu de Llevata, sobre tot els primers kilómetres al sortir de Pont de Suert, la carretera es molt estreta i revirada, i passa al costat del riu, que si ho feu en primavera (desgel o si ha plogut), es molt bonic. Un cop arribeu a Xerallo, la carretera es fa més ampla i arribeu a Pobla de Segur i Tremp.

En cas de que tingueu temps i voleu fer més kilómetres, al baixar del tunel de vielha, passat Vilaller, podeu agafar el desviament cap a Bonansa i Roda de Isabena, per anar fins a Graus, i d'alli fins a Benabarre, per pujar fins a Pont de Suert i anar per la ruta anterior a la Pobla.

Son carreteres molt boniques per el tipus de moto que porteu.

Salut i força

Salvador Masip - Lleida
smasip
smasip
Timid
Timid

Nº de missatges : 26
D'on ets? : Lleida
Moto : Beverly 500/ SV 650

Tornar a dalt Ir abajo

aquests ruteros de muntaña!!!! a veure si hem podeu ajudar! Empty Re: aquests ruteros de muntaña!!!! a veure si hem podeu ajudar!

Missatge por Panotxa Dj Feb 26, 2009 7:34 am

doncs estic d'acord al que diu en masip. si aneu xino-xano disfrutareu molt.

per cert !! posa dates d'akesta kdda de gs que igual m'atanso,puc no?

plis,porfa... lol!
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

aquests ruteros de muntaña!!!! a veure si hem podeu ajudar! Empty Re: aquests ruteros de muntaña!!!! a veure si hem podeu ajudar!

Missatge por the_feti Dj Feb 26, 2009 10:05 am

alex escrigué:doncs estic d'acord al que diu en masip. si aneu xino-xano disfrutareu molt.

per cert !! posa dates d'akesta kdda de gs que igual m'atanso,puc no?

plis,porfa... lol!

Gracies a tots dos, es que ara estem en el punt de montar la ruta, i en cuan a si pots venir ITANT! el que hauries de fer es pasar pel foro del clubgs500 y alli hi ha l'apartat de la kdd nacional, en la cual hi ha la llista d'inscripcio i tota la informacio necesaria. Les dates son 26, 27 i 28 de juny, la ruta seria el dia 27
the_feti
the_feti
Sense Carnet
Sense Carnet

Nº de missatges : 15
D'on ets? : Lleida
Moto : Suzuki GS500F

http://www.mesgascollons.com

Tornar a dalt Ir abajo

aquests ruteros de muntaña!!!! a veure si hem podeu ajudar! Empty Re: aquests ruteros de muntaña!!!! a veure si hem podeu ajudar!

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum