Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
aquests ruteros de muntaña!!!! a veure si hem podeu ajudar!
3 participantes
Pàgina 1 de 1
aquests ruteros de muntaña!!!! a veure si hem podeu ajudar!
Doncs mireu, resulta que aquest any organitzem (un company y jo) la KDD NACIONAL del club Gs500, per motius logistics i d'atractiu paisatgistic la farem a TALARN, y la gran ruta es farà desde Talarn fins a Vielha, pasarem per la Bonaigua, Sort y tornada a Pobla de Segur on dinarem.
La pregunta que us volia fer es si sabeu alguna carretera per aquella zona que hi hague anat alguna vegada y us hagi agradat molt!! La idea principal era arribar a fer la bonaigua aixi que la resta de la ruta si teniu alguna recomanacio us escoltare amb molta atencio!!
Gracies!!!
La pregunta que us volia fer es si sabeu alguna carretera per aquella zona que hi hague anat alguna vegada y us hagi agradat molt!! La idea principal era arribar a fer la bonaigua aixi que la resta de la ruta si teniu alguna recomanacio us escoltare amb molta atencio!!
Gracies!!!
Re: aquests ruteros de muntaña!!!! a veure si hem podeu ajudar!
Hola feti, per no tornar a Tremp pel mateix lloc, jo et recomano que un cop baixat a Viella despres de fer la Bonaigua, paseu el tunel i baixeu fins a Pont de Suert, i a la sortida agafeu el desviament cap a Pobla de Segur per els ports de Perbes i Viu de Llevata, sobre tot els primers kilómetres al sortir de Pont de Suert, la carretera es molt estreta i revirada, i passa al costat del riu, que si ho feu en primavera (desgel o si ha plogut), es molt bonic. Un cop arribeu a Xerallo, la carretera es fa més ampla i arribeu a Pobla de Segur i Tremp.
En cas de que tingueu temps i voleu fer més kilómetres, al baixar del tunel de vielha, passat Vilaller, podeu agafar el desviament cap a Bonansa i Roda de Isabena, per anar fins a Graus, i d'alli fins a Benabarre, per pujar fins a Pont de Suert i anar per la ruta anterior a la Pobla.
Son carreteres molt boniques per el tipus de moto que porteu.
Salut i força
Salvador Masip - Lleida
En cas de que tingueu temps i voleu fer més kilómetres, al baixar del tunel de vielha, passat Vilaller, podeu agafar el desviament cap a Bonansa i Roda de Isabena, per anar fins a Graus, i d'alli fins a Benabarre, per pujar fins a Pont de Suert i anar per la ruta anterior a la Pobla.
Son carreteres molt boniques per el tipus de moto que porteu.
Salut i força
Salvador Masip - Lleida
smasip- Timid
- Nº de missatges : 26
D'on ets? : Lleida
Moto : Beverly 500/ SV 650
doncs estic d'acord al que diu en masip. si aneu xino-xano disfrutareu molt.
per cert !! posa dates d'akesta kdda de gs que igual m'atanso,puc no?
plis,porfa...
plis,porfa...
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
alex escrigué:doncs estic d'acord al que diu en masip. si aneu xino-xano disfrutareu molt.
plis,porfa...
Gracies a tots dos, es que ara estem en el punt de montar la ruta, i en cuan a si pots venir ITANT! el que hauries de fer es pasar pel foro del clubgs500 y alli hi ha l'apartat de la kdd nacional, en la cual hi ha la llista d'inscripcio i tota la informacio necesaria. Les dates son 26, 27 i 28 de juny, la ruta seria el dia 27
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum