Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
Toumalet 2009
+9
davidktm950
KOALA
Panotxa
decai
riki
Àngel
Butxana
Emili
fleke
13 participantes
Pàgina 4 de 4
Pàgina 4 de 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Toumalet 2009
Més fotos
Butxana- V.I.P
- Nº de missatges : 1153
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 990 ADVENTURE
Molt bones fotos, us proposo si us sembla bé de recollirles en un pendrive, on grabaré les que vaig fer jo, per si les voleu copiar, i si podeu grabar les vostres, aixi les tindriem totes, encara que moltes deuen ser molt paregudes.
Jo tindré el pen drive demá al matí a l'oficina de Caixa Penedés a la Bordeta, si el voleu passar a recollir i després tornar-lo o si voleu que us ho porta a algún lloc per les tardes, ho puc fer. El teléfon de l'oficina es 973.202114, per si em voleu trucar als matins d'aquesta setmana, que les vinents estaré de vacances.
Salut i força
Jo tindré el pen drive demá al matí a l'oficina de Caixa Penedés a la Bordeta, si el voleu passar a recollir i després tornar-lo o si voleu que us ho porta a algún lloc per les tardes, ho puc fer. El teléfon de l'oficina es 973.202114, per si em voleu trucar als matins d'aquesta setmana, que les vinents estaré de vacances.
Salut i força
smasip- Timid
- Nº de missatges : 26
D'on ets? : Lleida
Moto : Beverly 500/ SV 650
Molt guapes les fotos...haveure quan podre fer una rutilla d'aquestes llarges...
v'ssssssssssssss
v'ssssssssssssss
Renoi, si hem fet més fotos que kilometres !!! jejeje
Ja está !!!
Els valents participants del Tourmalet dessitja que os hagin agradat de fotikis !!! jijiji I fins l'any que be !!
V'sss
Ja está !!!
Els valents participants del Tourmalet dessitja que os hagin agradat de fotikis !!! jijiji I fins l'any que be !!
V'sss
Invitat- Invitat
renoi quin reportatge fotogràfic semble q heu fet el tour en lloc d'una ruteta, jajaa
v'sssssssssssss
v'sssssssssssss
que us sembla repetir-ho el dijous 27 ?
uns companys diuen que ho volen fer aquell dia
i la calor? com va anar??
uns companys diuen que ho volen fer aquell dia
i la calor? com va anar??
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
La calor bastant be, era soportable jeje i la mitja horeta de pluja també jijiji
V'sss
V'sss
Invitat- Invitat
Pàgina 4 de 4 • 1, 2, 3, 4
Pàgina 4 de 4
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum