Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
Saluda sempre
5 participantes
Pàgina 1 de 1
Saluda sempre
O sento Alex !! jijiji
Pero amb aquest video chafo una mica la teva teoria de les persoes que porten BMW's jujuju
https://www.youtube.com/watch?v=HQm1i8DQNFo&feature=player_embedded#t=35
A que mole !! Jo de gran també ho faré !!
V'sss
Pero amb aquest video chafo una mica la teva teoria de les persoes que porten BMW's jujuju
https://www.youtube.com/watch?v=HQm1i8DQNFo&feature=player_embedded#t=35
A que mole !! Jo de gran també ho faré !!
V'sss
Invitat- Invitat
Re: Saluda sempre
home, veig que porten un taca-taca,que per l'anunci deu ser bmw.
crec que deu ser un anunci de cienciaficcio,perque sino no ho entenc.
no us preocupeu,si algun dia necesito un taca taca no sera bmw,jajaja
PD: de capullos que no saluden n'hi ha a totes les marques,pero a BMW mes jijijiji
crec que deu ser un anunci de cienciaficcio,perque sino no ho entenc.
no us preocupeu,si algun dia necesito un taca taca no sera bmw,jajaja
PD: de capullos que no saluden n'hi ha a totes les marques,pero a BMW mes jijijiji
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
Quin video més bo, si senyor.
Vigila Alex que torres més altes han caigut i potser algun dia et veuras a sobre d'una BMW i hauras d'esborrar aquests missatges.
Emili- V.I.P
- Nº de missatges : 721
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 1190 Adventure
doncs com no sigui a la feina.....mmmmm.....va a ser que no.
algun dia el presupost de l'ajuntament arribara per comprar bmw???? jajajaja que me pixo jajaja
algun dia el presupost de l'ajuntament arribara per comprar bmw???? jajajaja que me pixo jajaja
Panotxa- Admtero
hostias alex avui e llegit un article diu que la kavasaki teva es una bmw camuflada , u fan per la gent com tu, portan una bmw i no u saven jajajajajajaajaj.
riki- V.I.P
- Nº de missatges : 1009
D'on ets? : ESPAÑA
Moto : ROJA
riki escrigué:hostias alex avui e llegit un article diu que la kavasaki teva es una bmw camuflada , u fan per la gent com tu, portan una bmw i no u saven jajajajajajaajaj.
Jjeje, que bo !!
Alex, per cuant la vens la kaBaMaWi, hay, kawasaki???
V'sss
Invitat- Invitat
si si pero bmws amb motor kymco???? bmw amb motors rotax????
i ara fan tetracilindriques calcades a les japoneses
la meva es unica i ho sabeu, tan kawa com suzuki es van intercambiar les millors maquines de la historia jajaja
tan malament ho fa bmw que ha de camuflar les seves motos posan el nom de bones motos?
i ara fan tetracilindriques calcades a les japoneses
la meva es unica i ho sabeu, tan kawa com suzuki es van intercambiar les millors maquines de la historia jajaja
tan malament ho fa bmw que ha de camuflar les seves motos posan el nom de bones motos?
Panotxa- Admtero
hey, que soc el prime en camina pel costat fosc, sino mira cuans del foro ni porten ducatis? mecagontotqueselamenea.
riki- V.I.P
Igual n'hi ha mes d'un que te una trencati, pero els hi deu fer vergonya dir-ho !! jejeje
Comprat una R, que no es trenquen !!
V'sss
Comprat una R, que no es trenquen !!
V'sss
Invitat- Invitat
pero si la meva diversion es mig ducati!!!!
per cert qui vulgui samarretes bmw que m'ho digui aquest diumenge que la setmana que ve les repartim.
per cert qui vulgui samarretes bmw que m'ho digui aquest diumenge que la setmana que ve les repartim.
Panotxa- Admtero
Posant les coses al seu lloc!!!
Ufff!!!... t'has passat tres pobles Alex...
per començar el motor boxer ja el portaven els putos nazis i suzuki encara no existia...
per continuar la teva moto es d'una marca baratillla que fan una mica de tot: tot terrenys de saldo, cotxes super econòmics i motos amb les peces que no volen les marques de veritat!
i per continuar amb el teu model de moto en concret de color taronja (còpia barata de ktm) i v-strom que hauria de ser: "v-ui i no puc", vui i no puc córrer, vui i no puc avançar, vui i no puc anar còmode, vui i no puc frenar,...,...,....,....
en definitiva a la samarreta t'hauries de posar "VUI I NO PUC " o el que és el mateix "QUIERO Y NO PUEDO", ah!! i a la moto davant amb gran "DEIXEU-ME PASSAR QUE PORTO UN FERRO I M'EMFADO FÀCILMENT!!!"
per començar el motor boxer ja el portaven els putos nazis i suzuki encara no existia...
per continuar la teva moto es d'una marca baratillla que fan una mica de tot: tot terrenys de saldo, cotxes super econòmics i motos amb les peces que no volen les marques de veritat!
i per continuar amb el teu model de moto en concret de color taronja (còpia barata de ktm) i v-strom que hauria de ser: "v-ui i no puc", vui i no puc córrer, vui i no puc avançar, vui i no puc anar còmode, vui i no puc frenar,...,...,....,....
en definitiva a la samarreta t'hauries de posar "VUI I NO PUC " o el que és el mateix "QUIERO Y NO PUEDO", ah!! i a la moto davant amb gran "DEIXEU-ME PASSAR QUE PORTO UN FERRO I M'EMFADO FÀCILMENT!!!"
+gas- Assidu
- Nº de missatges : 75
D'on ets? : lleida
Moto : BMW R1200GS
no tinc paraules, si vols publica lo que te escrit per privat que jo no se com es fa.
em sembla que no t'has mirat els avisadors dels meus estribos!! ah!! es veritat,que no en porto!! que els vai perdre a alcarras!!
si els veus,ja saps, torna-me'ls que sense ells la moto no va gaire be
em sembla que no t'has mirat els avisadors dels meus estribos!! ah!! es veritat,que no en porto!! que els vai perdre a alcarras!!
si els veus,ja saps, torna-me'ls que sense ells la moto no va gaire be
Panotxa- Admtero
Ala quin pike !!
Semblen els pikes dels Riki i un servidor, pero els nostres sabien que eren sans, espero que aquestos també. ok?
Ademés, traileros, encara os espero a Cellers... jijji
V'sss
Semblen els pikes dels Riki i un servidor, pero els nostres sabien que eren sans, espero que aquestos també. ok?
Ademés, traileros, encara os espero a Cellers... jijji
V'sss
Invitat- Invitat
Sans en que sentit, per que el que jo sapigue, las teves hemorroides son escusa en cada sortida, y aquet diumenge encara testic esperan, juas juas a la que caelero dos curvas ja no te veo por el retrovisor. juas juas....
ALEX Y +GAS ni un ni laltre sou prou moteros per tindre un tema de discusio al foto per vosalters dos sols ,juas ,juas.... aqui no mes discutim el joan y servidor.........
ALEX Y +GAS ni un ni laltre sou prou moteros per tindre un tema de discusio al foto per vosalters dos sols ,juas ,juas.... aqui no mes discutim el joan y servidor.........
riki- V.I.P
Amén !! Si senyor, som innimitables, jijiji
Et dono tota la santa raó, en el tram del Coll de Comiols, allá no et podia adelantar, pero eh !! Seguir si i de ben aprop i a falta del David Ktm, sóc l' UNIC que t'anime la ruta en curves, o no?
Sigues sincer o no et portaré més a passejar amb la meva Super Sport !! jijiji que de paquet et senties tota una reina !! jejeje El proxim dia, possat tanga i depila't lo cul !! jiji
Et dono tota la santa raó, en el tram del Coll de Comiols, allá no et podia adelantar, pero eh !! Seguir si i de ben aprop i a falta del David Ktm, sóc l' UNIC que t'anime la ruta en curves, o no?
Sigues sincer o no et portaré més a passejar amb la meva Super Sport !! jijiji que de paquet et senties tota una reina !! jejeje El proxim dia, possat tanga i depila't lo cul !! jiji
Invitat- Invitat
joker yo ya porto el cul sempre depilat, desdde que te conoci no pienso en otra cosa , siempre te veo dretras de mi, juas juas,...
riki- V.I.P
joker esta es para que te vayas poniendo atono
riki- V.I.P
Huy eso me parece a mi que es Gay señal
NITRO- Pesat
- Nº de missatges : 320
D'on ets? : Lleida Kapital
Moto : Motocultor
Ves... lo que yo digo, las Trencatis solo sirven para hacerse fotos, pa na mas...
Invitat- Invitat
ultimament no apreto perque m'esperen a casa i no vull que en Jean puji sense pare.
a vegades m'agafen rampells ,pero suposo que deu ser perque el casc nou apreta i no puja oxigen al cervell
encara que no us ho cregueu fare bondat jijiji
a vegades m'agafen rampells ,pero suposo que deu ser perque el casc nou apreta i no puja oxigen al cervell
encara que no us ho cregueu fare bondat jijiji
Panotxa- Admtero
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum