Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
noms a les corbes
4 participantes
Pàgina 1 de 1
noms a les corbes
doncs ja sabeu que als circuits cada corba te un nom d'algun pilot o algu del mon del motor, doncs que sapigueu que jo ja tinc un nom en una corba : corba Panotxa !!! jejeje
aquesta corba es la 2ª a esquerres sortint d'albages direccio castelldans.
aixo es aixi perque alli hi ha la marca de la meva bota,i que casi em deixo els dits,i no se perque tincs tots els pels del peu sucarrimats!!! jajajaja
si passeu per alli veureu la marca jejeje i un nubol toxic del fum que va treure
be,doncs soc el tercer de l'associacio,si no m'equivoco,que deixa un nom a una corba.
primer va ser la corba Joker jijiji,despres i mes recent la doble corba Abuelo,i la millor la corba Panotxa
aquesta corba es la 2ª a esquerres sortint d'albages direccio castelldans.
aixo es aixi perque alli hi ha la marca de la meva bota,i que casi em deixo els dits,i no se perque tincs tots els pels del peu sucarrimats!!! jajajaja
si passeu per alli veureu la marca jejeje i un nubol toxic del fum que va treure
be,doncs soc el tercer de l'associacio,si no m'equivoco,que deixa un nom a una corba.
primer va ser la corba Joker jijiji,despres i mes recent la doble corba Abuelo,i la millor la corba Panotxa
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
Re: noms a les corbes
JO tinc marcades moltes corves a lleida, por lo menos unes 50 dones porten el meu nom marcat a les seves corves,,, juas juas,,
riki- V.I.P
- Nº de missatges : 1009
D'on ets? : ESPAÑA
Moto : ROJA
riki escrigué:JO tinc marcades moltes corves a lleida, por lo menos unes 50 dones porten el meu nom marcat a les seves corves,,, juas juas,,
Aquí em sembla que hi ha 4 de les 50. Per corbes que no sigui...
Emili- V.I.P
- Nº de missatges : 721
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 1190 Adventure
juas juas, molt bona, pero jo aquestas corvas que son molt revirades en fan mareja, prefereixo d'altres......
riki- V.I.P
pero per tu emili veient el estil de moto que ti agrada potse aquestes curves t'agradin molt mes juas juas,,,,
riki- V.I.P
no poseu aquestes coses, que hi han solters que passen molta gana i es posen malalts !!!!
Invitat- Invitat
pero? quina de les dos et fa caure la vava..... juas,juas
riki- V.I.P
chicas bmw y chica cañon
ja aguantara l'amortiguador de la mueblew???
ja aguantara l'amortiguador de la mueblew???
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
riki escrigué:pero per tu emili veient el estil de moto que ti agrada potse aquestes curves t'agradin molt mes juas juas,,,,
Tranquil que ja saps que no et canvio per cap altre. El que em preocupa és que veig que ets capaç de trobar fotos de tios per internet , jo només trobo dones .
Per cer el que tenen les BMW es que les dones sempre venen de dos en dos
Emili- V.I.P
- Nº de missatges : 721
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 1190 Adventure
Joan no tenies prus problemes amb una que ara vols camviar la moto per multiplicar los problemes per dos,no se no se me sembla que te va la marcha
NITRO- Pesat
- Nº de missatges : 320
D'on ets? : Lleida Kapital
Moto : Motocultor
EMILI POS A DUCATI TEN FAN EL TRES PER DOS,,,, JUAS
riki- V.I.P
haveis visto en la segona foto del emili on monten les BMWs a la china, juas juas.
riki- V.I.P
NITRO escrigué:Joan no tenies prus problemes amb una que ara vols camviar la moto per multiplicar los problemes per dos,no se no se me sembla que te va la marcha
Masa que me va la marxa !!
Invitat- Invitat
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum