Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
i aquet ferro
5 participantes
Pàgina 1 de 1
i aquet ferro
pues a jo no em farie res pasam al vando del riki amb aquet ferro
http://www.multistrada.ducati.com/jspmulti/video.jsp
Editat per darrera vegada per drukan el Dt Nov 17, 2009 10:49 pm, editat 1 cop en total (Razón : video)
fleke- V.I.P
- Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt
Re: i aquet ferro
pues a mi tampoc me desagrada , al foro de ducati estan ficats el preus a italia y surt la basica per 13000.y a espain arrivara cara al setembre que ve.
riki- V.I.P
- Nº de missatges : 1009
D'on ets? : ESPAÑA
Moto : ROJA
Doncs no se que dir-vos, a mí la linea em recorda un mica a la GS .
Potser es que a Ducati han vista alguna cosa que els ha agradat.
Potser es que a Ducati han vista alguna cosa que els ha agradat.
Emili- V.I.P
- Nº de missatges : 721
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 1190 Adventure
es una triumph tiger amb paraxocs al davant,pero mola i li dona 10 mil voltes a qualsevol cafetera gs
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
alex escrigué:es una triumph tiger amb paraxocs al davant,pero mola i li dona 10 mil voltes a qualsevol cafetera gs
pues jo tambe estic amb tu si tinguese de tria em quedo amb la ducati,si ya se que la gs porte mil i una parides i la ducati pel ques veu an descuber el abs pero es molt guape almenos per mi
fleke- V.I.P
Ducati vs Bmw ??? No hi ha punt de comparació, la Ducati = taller, taller i més taller. La Bmw km, km i més km !!
Invitat- Invitat
Joker escrigué:Ducati vs Bmw ??? No hi ha punt de comparació, la Ducati = taller, taller i més taller. La Bmw km, km i més km !!
e tots no som com el riky
fleke- V.I.P
joan, es millo que et callis, se de moltes bms, que san pasat molt de temps al taller, sino ficat al foro de bmw y despres ya emb diras.
y se duna honda que estuvo tres mesos, juas juas juas....
fleque aquesta nova multistrada, ademes del abs tambe portara les suspensions regulades electronicament,control de tracccio, 4 mapes difrents de motor y lo que es millos 150cv.
fleque aquesta nova multistrada, ademes del abs tambe portara les suspensions regulades electronicament,control de tracccio, 4 mapes difrents de motor y lo que es millos 150cv.
riki- V.I.P
riki escrigué:joan, es millo que et callis, se de moltes bms, que san pasat molt de temps al taller, sino ficat al foro de bmw y despres ya emb diras.
AAAAH!!! ¿¿Però amb tanta electrònica Ducati ja ha aconsegit que quan plouen quatre gotes no es cremi tot el circuit elèctric??
P.D. jo sé d'una ducati hypermotard que va estar molts dies sense veure la llum del sol.........
Butxana- V.I.P
- Nº de missatges : 1153
Moto : KTM 990 ADVENTURE
I segur que els de Bmw tenen relés de recambi i no tenen que esperar tant de temps perque arribi una peça de 4 duros !!!
Invitat- Invitat
un cop al taller una bmw equival a 4 de qualsevol altra....em refereixo a la factura,clar
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
Aixó si que és veritat !! I per que ??? Que tenen d'especials els seus recambis, olis o hores dels mecànics ??? Ahh !! Val, ja ho sé, perque és l'única manera de frenar la venta massiva de les Bmw's, sino, les demés marques haurien de tancar la paradeta, perque si a una de les millors mecàniques li unim un preu competitiu... Seriem tots mono-marca i es perdrien aquestos maravillossos piques !!
Invitat- Invitat
tranqui, nen, llavors yo ya no surtiria en moto.... prefereixo comprarme una bicicleta........juas juas....
riki- V.I.P
ademes yo se d'una BMW se se li va arruga el tub descape, juas juas,...... cre que el van fabrica a china.... juas juas...
riki- V.I.P
Si, si, vint minuts de feina i cap a casa amb la moto.... i no precisament d'amunt d'un remolc
I a sobre em conviden a un café.... que majos!!!
I a sobre em conviden a un café.... que majos!!!
Butxana- V.I.P
- Nº de missatges : 1153
Moto : KTM 990 ADVENTURE
fleke escrigué:pues a jo no em farie res pasam al vando del riki amb aquet ferro
Fleke t'ho he editat per afegir-hi el vídeo.
Invitat- Invitat
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum