Associació de Motoristes Terraferma
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???
por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am

» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am

» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am

» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am

Col·laboradors

  • 2º Concentració al Circuit d'Alcarràs - Página 2 Firall10

  • hola

  • Neumaticos Pirelli

  • Glassdrive

  • descripcion

2º Concentració al Circuit d'Alcarràs

+3
Panotxa
Lluna
riki
7 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

2º Concentració al Circuit d'Alcarràs - Página 2 Empty Re: 2º Concentració al Circuit d'Alcarràs

Missatge por NITRO Dt Des 08, 2009 10:36 am

Pero vaig amb la petita,tan pofecional me teniu acollonido,deixasere ala susi a casa no sigo que me la violeu

NITRO
Pesat
Pesat

Nº de missatges : 320
D'on ets? : Lleida Kapital
Moto : Motocultor

Tornar a dalt Ir abajo

2º Concentració al Circuit d'Alcarràs - Página 2 Empty Re: 2º Concentració al Circuit d'Alcarràs

Missatge por Invitat Dt Des 08, 2009 10:40 am

no no no !! Tu vine amb la Susi que aixis apendràs !!

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

2º Concentració al Circuit d'Alcarràs - Página 2 Empty Re: 2º Concentració al Circuit d'Alcarràs

Missatge por NITRO Dt Des 08, 2009 10:46 am

Que voleu que faci com vosaltres ! jo ja ho se tot ¡

NITRO
Pesat
Pesat

Nº de missatges : 320
D'on ets? : Lleida Kapital
Moto : Motocultor

Tornar a dalt Ir abajo

2º Concentració al Circuit d'Alcarràs - Página 2 Empty Re: 2º Concentració al Circuit d'Alcarràs

Missatge por Invitat Dt Des 08, 2009 10:49 am

pues vull que m'ho demostris !!

Ale, fins demà, marxo de juerga per estar ben fresc demà... o era al revés, bueno es igual NO PODREU AMB MI !!! (el David no conta, ell és un ésser superior)

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

2º Concentració al Circuit d'Alcarràs - Página 2 Empty Re: 2º Concentració al Circuit d'Alcarràs

Missatge por NITRO Dt Des 08, 2009 10:50 am

De quin planeta

NITRO
Pesat
Pesat

Nº de missatges : 320
D'on ets? : Lleida Kapital
Moto : Motocultor

Tornar a dalt Ir abajo

2º Concentració al Circuit d'Alcarràs - Página 2 Empty Re: 2º Concentració al Circuit d'Alcarràs

Missatge por NITRO Dt Des 08, 2009 10:57 am

Joan lo que tens que fer es ficar una mica de coneixament amb aquet cerbell que tens no vui que et facis mal que ets pare de familia,per l'any que be te tens que cambiar la moto per una muebleuve

NITRO
Pesat
Pesat

Nº de missatges : 320
D'on ets? : Lleida Kapital
Moto : Motocultor

Tornar a dalt Ir abajo

2º Concentració al Circuit d'Alcarràs - Página 2 Empty Re: 2º Concentració al Circuit d'Alcarràs

Missatge por riki Dc Des 09, 2009 4:43 am

pues ya estem , visto lo visto, mes d'un ma donat una sorpresa, y uns altres o altre, juas juas m'a de demana perdo per tot lo que ha dit en aquet post.... meis mal que le esperat que si no ni el veig.


p.d. el David no conta, aquet home esta fet dùna altra pasta, se ha de admetre que el que sap y sap y els altres intentem sobreviure.
riki
riki
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 1009
D'on ets? : ESPAÑA
Moto : ROJA

Tornar a dalt Ir abajo

2º Concentració al Circuit d'Alcarràs - Página 2 Empty Re: 2º Concentració al Circuit d'Alcarràs

Missatge por Invitat Dc Des 09, 2009 5:49 am

NITRO escrigué:De quin planeta

Del planeta Ktm !! Ell és un KaTeMetero, porque sale el último y llega el primero !!

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

2º Concentració al Circuit d'Alcarràs - Página 2 Empty Re: 2º Concentració al Circuit d'Alcarràs

Missatge por Invitat Dc Des 09, 2009 5:52 am

NITRO escrigué:Joan lo que tens que fer es ficar una mica de coneixament amb aquet cerbell que tens no vui que et facis mal que ets pare de familia,per l'any que be te tens que cambiar la moto per una muebleuve

Claro que si, la proxima crec que ho e deixat bastant clar moltes vegades, una Bmw (si es que durant aquest temps no surt quelcom millor... IMPOSSIBLE !!) Ademés, avui e demostrat que encara hem queda un troç de neurona i no e volgut tornar a entrar a fer una altra tanda perque no les tenia totes... a part, després de REPASSAR-ME al RICKI... no feia falta fer res més... juas juas

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

2º Concentració al Circuit d'Alcarràs - Página 2 Empty Re: 2º Concentració al Circuit d'Alcarràs

Missatge por Invitat Dc Des 09, 2009 6:00 am

riki escrigué:pues ya estem , visto lo visto, mes d'un ma donat una sorpresa, y uns altres o altre, juas juas m'a de demana perdo per tot lo que ha dit en aquet post.... meis mal que le esperat que si no ni el veig.


p.d. el David no conta, aquet home esta fet dùna altra pasta, se ha de admetre que el que sap y sap y els altres intentem sobreviure.

Les preguntes que me plantejo són... si no me veies, és que teniem el mateix ritme pero en llocs diferents de la pista (és de lógica, no pots replicar aixó), 2º- perque esperes, per tenir escusa per si de cas t'atrapaba??? Jo e estat darrera del Àngel unes curves, després del Sisco unes cuantes més i després del Butxana també unes cuantes perque portaben càmeres de vídeos, durant aquesta perdua de temps podies aprofitar per marchar, escaparte i atraparme, pero no... ai Ricki Ricki... a veure si també hauràn de cambiar el nom del circuit... juas juas. i 3º- Amb lo del David rés a dir, avui somiaré que vaig darrera d'una R i de sobte entre els dos es cola una cosa taronja que fa molt soroll i en un "visto y no visto" pim pam als 2 nos a deixat flipats... Sabeu si dona classes ??? jijiij

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

2º Concentració al Circuit d'Alcarràs - Página 2 Empty Re: 2º Concentració al Circuit d'Alcarràs

Missatge por riki Dc Des 09, 2009 11:37 am

pero si tot el mes has estat dien emb donarias pel pel
, las camaras no son excusa.ni yo ni el alex te en vis.ç


no van entra al circuit pera que ens gravasin, o si?
riki
riki
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 1009
D'on ets? : ESPAÑA
Moto : ROJA

Tornar a dalt Ir abajo

2º Concentració al Circuit d'Alcarràs - Página 2 Empty Re: 2º Concentració al Circuit d'Alcarràs

Missatge por fleke Dc Des 09, 2009 11:44 pm

joker pues se li aurie de planteja al david de fer algo si vol claro
pues jo m'agradad molt pero astic molt confused confused confused confused confused confused confused confused confused confused confused confused confused confused confused confused
estic ple de ductes
1º ting una moto que no li trac el profit que podria crec dec d'asta entre el 20 o el 25% de que em done la moto,ella em demanae mes pero el PATATA que la portae o sigui jo no tenie collons de donali
a la pard final de la tanda tumbae la moto hasta litimts que jo no avia arivat mai
conclusio jo soc un conducto de la categoria PACHANGA & TURISME .almenos ting de aspira a la categoria SPORT o almenos arriva al 60% del que em pot dona la moto ja estarie conten i crec que per arriva hasta aqui es fen cursets i fer tandes al circuit
"el de les cagories es una ficcio meua per antendremos"

2º de tandes aixi ja no en fare mes el añ que ve si puc m'agarrare tot el dia i que valgue el que vulgui i si puc m'apuntare als cursets que faiguin
crec que despues d'aquesta experiensie m'ai donat conte que em falte aprende molt
3º el mes importan convense a la done del gasto que aixo em costara pero bueno aspero portam ve i conseguiro
de mument ja m'ai de mira el traje de pell

veus joker com te vai dir que me feie por entra al circuit pues ere per aixo per que me n'ai donat conte de lo PACHAGUERO que soc que ja m'eu pensae pero ay m'en vay donar conte

ostia tios au de esta molt aburrits per haber llesit tot aquet tocho Laughing Laughing Laughing Laughing
fleke
fleke
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt

Tornar a dalt Ir abajo

2º Concentració al Circuit d'Alcarràs - Página 2 Empty Re: 2º Concentració al Circuit d'Alcarràs

Missatge por riki Dj Des 10, 2009 1:10 am

cinserament tots son uns pachangueros, pero lo vo es que aixi mai anirem con uns vojos per la carretera, al circuit et donas conte de lo mal que piloten les nostres masquines.
riki
riki
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 1009
D'on ets? : ESPAÑA
Moto : ROJA

Tornar a dalt Ir abajo

2º Concentració al Circuit d'Alcarràs - Página 2 Empty Re: 2º Concentració al Circuit d'Alcarràs

Missatge por fleke Dj Des 10, 2009 1:44 am

riki escrigué:cinserament tots son uns pachangueros, pero lo vo es que aixi mai anirem con uns vojos per la carretera, al circuit et donas conte de lo mal que piloten les nostres masquines.

si tens rao pero va ser molt fustran que la moto et demanesmes i per la poca experiensia no puguis Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad
fleke
fleke
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt

Tornar a dalt Ir abajo

2º Concentració al Circuit d'Alcarràs - Página 2 Empty Re: 2º Concentració al Circuit d'Alcarràs

Missatge por Butxana Dj Des 10, 2009 2:01 am

fleke escrigué:
riki escrigué:cinserament tots son uns pachangueros, pero lo vo es que aixi mai anirem con uns vojos per la carretera, al circuit et donas conte de lo mal que piloten les nostres masquines.

si tens rao pero va ser molt fustran que la moto et demanesmes i per la poca experiensia no puguis Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad

TOUCHÉ
Butxana
Butxana
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 1153
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 990 ADVENTURE

Tornar a dalt Ir abajo

2º Concentració al Circuit d'Alcarràs - Página 2 Empty Re: 2º Concentració al Circuit d'Alcarràs

Missatge por Panotxa Dj Des 10, 2009 3:04 am

doncs jo me donat compte mirant les fotos,que he vist motos que al circuit no vaig veure com una buell,multiestrada, i una cbr de color blau.

s'ha de dir que jo vaig apretar fins que la panotxa deia prou, crec que em pasa el contrari del fleke, m'acabo la panotxa i necesito mes.

ah!!! per cert!!! el meu millor temps al circuit...2'06 i el millor es que les bmw prrrrrt ....o es caguen o tenen excuses per no enfrontar-se


jajaaja
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

2º Concentració al Circuit d'Alcarràs - Página 2 Empty Re: 2º Concentració al Circuit d'Alcarràs

Missatge por riki Dj Des 10, 2009 7:50 am

juas juas, Que as dit Alex, que te as acavat la panotxa, pues las bmw esta en oferta, y segu que aquestas no te las acavas...... jejejejjsjajaja.
riki
riki
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 1009
D'on ets? : ESPAÑA
Moto : ROJA

Tornar a dalt Ir abajo

2º Concentració al Circuit d'Alcarràs - Página 2 Empty Re: 2º Concentració al Circuit d'Alcarràs

Missatge por Invitat Dj Des 10, 2009 8:58 am

A mi també hem falta més km al circuit i algún curset m'aniría bastant be, jo tampoc m'acabo la moto, pero que be mu vaig passar repassant-me a més d'un !! jeje

Sería guapo reservar el circuit per nosaltres tot el dia, uff, pero 1º hauré de fer algo d'esport, perque també hem vaig donar compte que estic bastant cascat 2º Concentració al Circuit d'Alcarràs - Página 2 Icon_redface

Jo no sé quina va ser la meva millor volta, el meu cosí ma passat 13 videos i uff... Com anava el Riki... impressionant !! I del David sense comentaris... jeje E pogut contar una volta sencera meva i és de 2'04, pero lo bo hauría set cronometrar-les totes a veure quina fa millor cadascun !!

I Fleke, no estic aburrit pero m'ho e llegit ben agust !!

V'sss

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

2º Concentració al Circuit d'Alcarràs - Página 2 Empty Re: 2º Concentració al Circuit d'Alcarràs

Missatge por davidktm950 Dj Des 10, 2009 9:01 am

Si algu es va quedar amb les ganes de repetir, aquest diumenge 13/12/09 tornaran a fer tandes de 30 minuts a 20 euros.
davidktm950
davidktm950
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 814
D'on ets? : Rossello
Moto : KTM 990 SMR/Yamaha R 6

Tornar a dalt Ir abajo

2º Concentració al Circuit d'Alcarràs - Página 2 Empty Re: 2º Concentració al Circuit d'Alcarràs

Missatge por Invitat Dj Des 10, 2009 9:13 am

Jo no podré, pero si quedeu en alguna hora vindria a vereus amb el peke !! I ja os faré alguna foto !!

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

2º Concentració al Circuit d'Alcarràs - Página 2 Empty Re: 2º Concentració al Circuit d'Alcarràs

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum