Associació de Motoristes Terraferma
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Temas similares
    Últimos temas
    » NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???
    por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am

    » 6è Raid ADMT 2016
    por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am

    » Restyling 990 ADV
    por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am

    » Hola!!!
    por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am

    Col·laboradors

    • 13 i 14 de març: Concentració a Balaguer (Associació motera Balaguer). - Página 2 Firall10

    • hola

    • Neumaticos Pirelli

    • Glassdrive

    • descripcion

    13 i 14 de març: Concentració a Balaguer (Associació motera Balaguer).

    +4
    Ivan
    KOALA
    Panotxa
    Àngel
    8 participantes

    Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

    Ir abajo

    13 i 14 de març: Concentració a Balaguer (Associació motera Balaguer). - Página 2 Empty Re: 13 i 14 de març: Concentració a Balaguer (Associació motera Balaguer).

    Missatge por riki Dv Mar 19, 2010 12:56 am

    si pero no llegue a tocarlas( uno que save frenar) y tu le lo comiste todo incluso el guardarail....... juas juas...
    riki
    riki
    V.I.P
    V.I.P

    Nº de missatges : 1009
    D'on ets? : ESPAÑA
    Moto : ROJA

    Tornar a dalt Ir abajo

    13 i 14 de març: Concentració a Balaguer (Associació motera Balaguer). - Página 2 Empty Re: 13 i 14 de març: Concentració a Balaguer (Associació motera Balaguer).

    Missatge por Invitat Dv Mar 19, 2010 6:14 am

    tocado y hundido 13 i 14 de març: Concentració a Balaguer (Associació motera Balaguer). - Página 2 Icon_cry

    Invitat
    Invitat


    Tornar a dalt Ir abajo

    13 i 14 de març: Concentració a Balaguer (Associació motera Balaguer). - Página 2 Empty Re: 13 i 14 de març: Concentració a Balaguer (Associació motera Balaguer).

    Missatge por Ivan Dv Mar 19, 2010 6:47 am

    Jojojo el Joker sense resposta? In-Creible.
    Ivan
    Ivan
    Conegut
    Conegut

    Nº de missatges : 116
    D'on ets? : Balaguer / Lleida
    Moto : BMW F800ST

    Tornar a dalt Ir abajo

    13 i 14 de març: Concentració a Balaguer (Associació motera Balaguer). - Página 2 Empty Re: 13 i 14 de març: Concentració a Balaguer (Associació motera Balaguer).

    Missatge por Invitat Dv Mar 19, 2010 7:01 am

    es que Ivan, en aixó té raó, lo meu no va acabar en final feliç, pero pot ser va ser causa de que un els té ven possats i anava al màxim, (potser més de les seves capacitats), i va exprimir tant la moto i el asfalt que no sempre surt be... 13 i 14 de març: Concentració a Balaguer (Associació motera Balaguer). - Página 2 Icon_pale

    Per aixó, des d'aquell dia toco abans el fre, ja no hem fio, pero continuo tenint un bon ritme en carretera ampla, en cuant arribo a les carreteres tipo les garrigues hem costa molt, pero "tiempo al tiempo" 13 i 14 de març: Concentració a Balaguer (Associació motera Balaguer). - Página 2 Icon_twisted que allí només van be els que tenen Trails, perque al Doll, per no esperar-los, m'entres jo pujo-baixo i torno a pujar, la resta només puja !!! Os enrcordeu ??? Es que sóc la ostia (només aquell dia es clar) ah i perque no estaba el David, que sino res de res, perque ell "no corre, vuela bajo"

    Invitat
    Invitat


    Tornar a dalt Ir abajo

    13 i 14 de març: Concentració a Balaguer (Associació motera Balaguer). - Página 2 Empty Re: 13 i 14 de març: Concentració a Balaguer (Associació motera Balaguer).

    Missatge por Butxana Dv Mar 19, 2010 7:40 am

    Joker escrigué:es que Ivan, en aixó té raó, lo meu no va acabar en final feliç, pero pot ser va ser causa de que un els té ven possats i anava al màxim, (potser més de les seves capacitats), i va exprimir tant la moto i el asfalt que no sempre surt be... 13 i 14 de març: Concentració a Balaguer (Associació motera Balaguer). - Página 2 Icon_pale

    Per aixó, des d'aquell dia toco abans el fre, ja no hem fio, pero continuo tenint un bon ritme en carretera ampla, en cuant arribo a les carreteres tipo les garrigues hem costa molt, pero "tiempo al tiempo" 13 i 14 de març: Concentració a Balaguer (Associació motera Balaguer). - Página 2 Icon_twisted que allí només van be els que tenen Trails, perque al Doll, per no esperar-los, m'entres jo pujo-baixo i torno a pujar, la resta només puja !!! Os enrcordeu ??? Es que sóc la ostia (només aquell dia es clar) ah i perque no estaba el David, que sino res de res, perque ell "no corre, vuela bajo"


    No és per ficar-me en discusions alienes.... però......

    ....crec que aquesta afirmació és un tant atevida i inexacta
    Butxana
    Butxana
    V.I.P
    V.I.P

    Nº de missatges : 1153
    D'on ets? : Lleida
    Moto : KTM 990 ADVENTURE

    Tornar a dalt Ir abajo

    13 i 14 de març: Concentració a Balaguer (Associació motera Balaguer). - Página 2 Empty Re: 13 i 14 de març: Concentració a Balaguer (Associació motera Balaguer).

    Missatge por Invitat Dv Mar 19, 2010 9:17 am

    tens raó Butxana, tú ets un cas apart, tú també vas be per carreteres revirades, pero es clar, amb una Bmw... tens ventatje respecte a mi, no? jajajjaj

    Invitat
    Invitat


    Tornar a dalt Ir abajo

    13 i 14 de març: Concentració a Balaguer (Associació motera Balaguer). - Página 2 Empty Re: 13 i 14 de març: Concentració a Balaguer (Associació motera Balaguer).

    Missatge por riki Dv Mar 19, 2010 9:34 am

    jajajaja, el doll , ana al limit, jajajajaj, prime vas caure per que vas intenta segui el ritme meu y del david(ktm) no confundamos con david(fleque, un caso aparte)jijiji, y al doll encara estic veient com el del xsara se li van fica a la gola cuan va veure pel seu carril la cbr..... jajajajejejej
    riki
    riki
    V.I.P
    V.I.P

    Nº de missatges : 1009
    D'on ets? : ESPAÑA
    Moto : ROJA

    Tornar a dalt Ir abajo

    13 i 14 de març: Concentració a Balaguer (Associació motera Balaguer). - Página 2 Empty Re: 13 i 14 de març: Concentració a Balaguer (Associació motera Balaguer).

    Missatge por riki Dv Mar 19, 2010 9:36 am

    Joker escrigué:tens raó Butxana, tú ets un cas apart, tú també vas be per carreteres revirades, pero es clar, amb una Bmw... tens ventatje respecte a mi, no? jajajjaj

    que bmw ni que ostias , lo que pase es que le echa cojo..... al asunto no como tu, que te los dejas los savados de cuvatas.
    riki
    riki
    V.I.P
    V.I.P

    Nº de missatges : 1009
    D'on ets? : ESPAÑA
    Moto : ROJA

    Tornar a dalt Ir abajo

    13 i 14 de març: Concentració a Balaguer (Associació motera Balaguer). - Página 2 Empty Re: 13 i 14 de març: Concentració a Balaguer (Associació motera Balaguer).

    Missatge por Invitat Dv Mar 19, 2010 10:19 am

    riki escrigué:jajajaja, el doll , ana al limit, jajajajaj, prime vas caure per que vas intenta segui el ritme meu y del david(ktm) no confundamos con david(fleque, un caso aparte)jijiji, y al doll encara estic veient com el del xsara se li van fica a la gola cuan va veure pel seu carril la cbr..... jajajajejejej

    Jod... quina memória !!

    Invitat
    Invitat


    Tornar a dalt Ir abajo

    13 i 14 de març: Concentració a Balaguer (Associació motera Balaguer). - Página 2 Empty Re: 13 i 14 de març: Concentració a Balaguer (Associació motera Balaguer).

    Missatge por Invitat Dv Mar 19, 2010 10:21 am

    riki escrigué:
    Joker escrigué:tens raó Butxana, tú ets un cas apart, tú també vas be per carreteres revirades, pero es clar, amb una Bmw... tens ventatje respecte a mi, no? jajajjaj

    que bmw ni que ostias , lo que pase es que le echa cojo..... al asunto no como tu, que te los dejas los savados de cuvatas.

    Ep !! Aquesta vegada m'escusses tú a mi !! jejeejj

    Es veritat, mai piloto al 100% per culpa de la resaca i dormir un parell d'hores sino es que empalmo, que tampoc sería la 1º vegada... jajaajaj Tot i així mai sóc dels últims, eh !!

    Invitat
    Invitat


    Tornar a dalt Ir abajo

    13 i 14 de març: Concentració a Balaguer (Associació motera Balaguer). - Página 2 Empty Re: 13 i 14 de març: Concentració a Balaguer (Associació motera Balaguer).

    Missatge por NITRO Dv Mar 19, 2010 10:32 am

    Que fas Joan te fots per l'altra banda,jo pensava que es circulava per la dreta a Catalunya aixo lo fan los anglesos,i parlan d'anglesos ahir a la nit hi havia moltes angleses i alemanes a canaletas com estaven les paes 13 i 14 de març: Concentració a Balaguer (Associació motera Balaguer). - Página 2 Icon_biggrin

    NITRO
    Pesat
    Pesat

    Nº de missatges : 320
    D'on ets? : Lleida Kapital
    Moto : Motocultor

    Tornar a dalt Ir abajo

    13 i 14 de març: Concentració a Balaguer (Associació motera Balaguer). - Página 2 Empty Re: 13 i 14 de març: Concentració a Balaguer (Associació motera Balaguer).

    Missatge por Invitat Dv Mar 19, 2010 10:44 am

    I no hem vas trucar ??? Molt malament !! Cuant están borraches les carregues al camió que jo ja els hi ensenyaré idiomes 13 i 14 de març: Concentració a Balaguer (Associació motera Balaguer). - Página 2 Icon_razz

    Invitat
    Invitat


    Tornar a dalt Ir abajo

    13 i 14 de març: Concentració a Balaguer (Associació motera Balaguer). - Página 2 Empty Re: 13 i 14 de març: Concentració a Balaguer (Associació motera Balaguer).

    Missatge por NITRO Dv Mar 19, 2010 10:49 am

    Si si a la llitera se podrien fer maravelles,ahir em vaig tindre que quedar al port de Barcelona i vam anar a sopar al paralel y despres a vere el ambientillo deles rambles i canaletes

    NITRO
    Pesat
    Pesat

    Nº de missatges : 320
    D'on ets? : Lleida Kapital
    Moto : Motocultor

    Tornar a dalt Ir abajo

    13 i 14 de març: Concentració a Balaguer (Associació motera Balaguer). - Página 2 Empty Re: 13 i 14 de març: Concentració a Balaguer (Associació motera Balaguer).

    Missatge por Panotxa Ds Mar 20, 2010 12:21 pm

    ostras si que aneu lluny, perque anar a buscar angleses quan a lleida esta ple de rumanes i russes jajajaja

    ay que vau faltar a les classes de mates, feu numeros i veureu si surt a compte jajajaja

    PD: algun dia em podre desmelenar, de moment a ser un papi responsable.......o no jijiijii
    Panotxa
    Panotxa
    Admtero
    Admtero

    Nº de missatges : 2655
    D'on ets? : ciutada del mon
    Moto : varadero

    Tornar a dalt Ir abajo

    13 i 14 de març: Concentració a Balaguer (Associació motera Balaguer). - Página 2 Empty Re: 13 i 14 de març: Concentració a Balaguer (Associació motera Balaguer).

    Missatge por Contenido patrocinado


    Contenido patrocinado


    Tornar a dalt Ir abajo

    Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

    Tornar a dalt

    - Temas similares

     
    Permisos d'aquest fòrum:
    No pots respondre a temes en aquest fòrum