Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
13 i 14 de març: Concentració a Balaguer (Associació motera Balaguer).
+4
Ivan
KOALA
Panotxa
Àngel
8 participantes
Pàgina 2 de 2
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Re: 13 i 14 de març: Concentració a Balaguer (Associació motera Balaguer).
si pero no llegue a tocarlas( uno que save frenar) y tu le lo comiste todo incluso el guardarail....... juas juas...
riki- V.I.P
- Nº de missatges : 1009
D'on ets? : ESPAÑA
Moto : ROJA
Invitat- Invitat
Jojojo el Joker sense resposta? In-Creible.
Ivan- Conegut
- Nº de missatges : 116
D'on ets? : Balaguer / Lleida
Moto : BMW F800ST
es que Ivan, en aixó té raó, lo meu no va acabar en final feliç, pero pot ser va ser causa de que un els té ven possats i anava al màxim, (potser més de les seves capacitats), i va exprimir tant la moto i el asfalt que no sempre surt be...
Per aixó, des d'aquell dia toco abans el fre, ja no hem fio, pero continuo tenint un bon ritme en carretera ampla, en cuant arribo a les carreteres tipo les garrigues hem costa molt, pero "tiempo al tiempo" que allí només van be els que tenen Trails, perque al Doll, per no esperar-los, m'entres jo pujo-baixo i torno a pujar, la resta només puja !!! Os enrcordeu ??? Es que sóc la ostia (només aquell dia es clar) ah i perque no estaba el David, que sino res de res, perque ell "no corre, vuela bajo"
Per aixó, des d'aquell dia toco abans el fre, ja no hem fio, pero continuo tenint un bon ritme en carretera ampla, en cuant arribo a les carreteres tipo les garrigues hem costa molt, pero "tiempo al tiempo" que allí només van be els que tenen Trails, perque al Doll, per no esperar-los, m'entres jo pujo-baixo i torno a pujar, la resta només puja !!! Os enrcordeu ??? Es que sóc la ostia (només aquell dia es clar) ah i perque no estaba el David, que sino res de res, perque ell "no corre, vuela bajo"
Invitat- Invitat
Joker escrigué:es que Ivan, en aixó té raó, lo meu no va acabar en final feliç, pero pot ser va ser causa de que un els té ven possats i anava al màxim, (potser més de les seves capacitats), i va exprimir tant la moto i el asfalt que no sempre surt be...
No és per ficar-me en discusions alienes.... però......
....crec que aquesta afirmació és un tant atevida i inexacta
Butxana- V.I.P
- Nº de missatges : 1153
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 990 ADVENTURE
tens raó Butxana, tú ets un cas apart, tú també vas be per carreteres revirades, pero es clar, amb una Bmw... tens ventatje respecte a mi, no? jajajjaj
Invitat- Invitat
jajajaja, el doll , ana al limit, jajajajaj, prime vas caure per que vas intenta segui el ritme meu y del david(ktm) no confundamos con david(fleque, un caso aparte)jijiji, y al doll encara estic veient com el del xsara se li van fica a la gola cuan va veure pel seu carril la cbr..... jajajajejejej
riki- V.I.P
Joker escrigué:tens raó Butxana, tú ets un cas apart, tú també vas be per carreteres revirades, pero es clar, amb una Bmw... tens ventatje respecte a mi, no? jajajjaj
que bmw ni que ostias , lo que pase es que le echa cojo..... al asunto no como tu, que te los dejas los savados de cuvatas.
riki- V.I.P
riki escrigué:jajajaja, el doll , ana al limit, jajajajaj, prime vas caure per que vas intenta segui el ritme meu y del david(ktm) no confundamos con david(fleque, un caso aparte)jijiji, y al doll encara estic veient com el del xsara se li van fica a la gola cuan va veure pel seu carril la cbr..... jajajajejejej
Jod... quina memória !!
Invitat- Invitat
riki escrigué:Joker escrigué:tens raó Butxana, tú ets un cas apart, tú també vas be per carreteres revirades, pero es clar, amb una Bmw... tens ventatje respecte a mi, no? jajajjaj
que bmw ni que ostias , lo que pase es que le echa cojo..... al asunto no como tu, que te los dejas los savados de cuvatas.
Ep !! Aquesta vegada m'escusses tú a mi !! jejeejj
Es veritat, mai piloto al 100% per culpa de la resaca i dormir un parell d'hores sino es que empalmo, que tampoc sería la 1º vegada... jajaajaj Tot i així mai sóc dels últims, eh !!
Invitat- Invitat
Que fas Joan te fots per l'altra banda,jo pensava que es circulava per la dreta a Catalunya aixo lo fan los anglesos,i parlan d'anglesos ahir a la nit hi havia moltes angleses i alemanes a canaletas com estaven les paes
NITRO- Pesat
- Nº de missatges : 320
D'on ets? : Lleida Kapital
Moto : Motocultor
I no hem vas trucar ??? Molt malament !! Cuant están borraches les carregues al camió que jo ja els hi ensenyaré idiomes
Invitat- Invitat
Si si a la llitera se podrien fer maravelles,ahir em vaig tindre que quedar al port de Barcelona i vam anar a sopar al paralel y despres a vere el ambientillo deles rambles i canaletes
NITRO- Pesat
- Nº de missatges : 320
D'on ets? : Lleida Kapital
Moto : Motocultor
ostras si que aneu lluny, perque anar a buscar angleses quan a lleida esta ple de rumanes i russes jajajaja
ay que vau faltar a les classes de mates, feu numeros i veureu si surt a compte jajajaja
PD: algun dia em podre desmelenar, de moment a ser un papi responsable.......o no jijiijii
ay que vau faltar a les classes de mates, feu numeros i veureu si surt a compte jajajaja
PD: algun dia em podre desmelenar, de moment a ser un papi responsable.......o no jijiijii
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Pàgina 2 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum