Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
que fai
5 participantes
Pàgina 1 de 1
que fai
avere les mens prodijioses si m'aconsellen
are que em pinten la moto que fai me pinto el casco del mateix color o el deixo blanc i aixi von aneu anfoten
mireu que si mel pinto ya no sira el mateix
bueno que fai
are que em pinten la moto que fai me pinto el casco del mateix color o el deixo blanc i aixi von aneu anfoten
mireu que si mel pinto ya no sira el mateix
bueno que fai
fleke- V.I.P
- Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt
Re: que fai
yo no el pintaria, esta nou y no te cap rayada.
si el pintas en dos dias amb els petits cops de pedra a la caretera et comensara a salta la pintura y llavors semblara vell.
si el pintas en dos dias amb els petits cops de pedra a la caretera et comensara a salta la pintura y llavors semblara vell.
riki- V.I.P
- Nº de missatges : 1009
D'on ets? : ESPAÑA
Moto : ROJA
no si la veritat es que no vuy que sel pinti, sino ya no emb podre fica amb ell, i el seu casc a joc amb la moto. juas juas
riki- V.I.P
NO!!! NO!!! El casc no te'l pintis!!!
Fes-ho d'una altra manera: PINTA LA MOTO BLANCA i llavors seras el nostre "lucero" i punt de referència i guia per si ens perdem en alguna concentració!!!!
Tampoc queda malament
Fes-ho d'una altra manera: PINTA LA MOTO BLANCA i llavors seras el nostre "lucero" i punt de referència i guia per si ens perdem en alguna concentració!!!!
Tampoc queda malament
Butxana- V.I.P
- Nº de missatges : 1153
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 990 ADVENTURE
Estic d'acord amb el Riki (que raro sona ) però la veritat es que de pintar-ho sempre tindràs temps i pots aprofitar quan tinguis alguna ratllada.
Emili- V.I.P
- Nº de missatges : 721
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 1190 Adventure
ostras butxana la vfr en blanc, enamora, cuan la vegi el fleque no se que fara....
riki- V.I.P
pues aquesta ere la que volie pero me tenia que espera 3 mesos i como que no i al final me vai quedar la que ting
ya li vaig pregunta al pintor i em demane casi 2000€ per que tambe s'an de pinta les llantes i aqui es aon ya la feñe
ya li vaig pregunta al pintor i em demane casi 2000€ per que tambe s'an de pinta les llantes i aqui es aon ya la feñe
fleke- V.I.P
ames com li digue a la done que m'ai de gasta 2000€ me penje com un pernil
fleke- V.I.P
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum: