Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
Venda SUZUKI DL 1000 V-STROM
5 participantes
Pàgina 1 de 1
Venda SUZUKI DL 1000 V-STROM
Hola que tal,
Aquí us deixo l'enllaç per que pugueu mirar la V-Strom 1000 que ven un company per si hi ha algun interesat.
Us puc dir que la moto està tal i com diu l'anunci i ben cuidada, la ven per que vol comprar una altra.
Si algú està interesat, a l'anunci teniu el telèfon de contacte, si no també m'ho podeu dir a mi.
http://motos.coches.net/moto.aspx?IdE=3A9DBCE2D2177548
Aquí us deixo l'enllaç per que pugueu mirar la V-Strom 1000 que ven un company per si hi ha algun interesat.
Us puc dir que la moto està tal i com diu l'anunci i ben cuidada, la ven per que vol comprar una altra.
Si algú està interesat, a l'anunci teniu el telèfon de contacte, si no també m'ho podeu dir a mi.
http://motos.coches.net/moto.aspx?IdE=3A9DBCE2D2177548
Emili- V.I.P
- Nº de missatges : 721
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 1190 Adventure
Re: Venda SUZUKI DL 1000 V-STROM
Joker escrigué:grgrgsgsdgfdgadsgad !!!!! ARA NO PUC !!!!
ARA NO PUC joker festeu mira pero no estas casi al costat dels muebleuves
fleke- V.I.P
- Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt
si Fleke, pero cuant tinga peles hem sur una oportunitat de les bones... potser pico !! Pero el plan principal és la Gs Adventure !! A LO GRANDE !! I fotre un bon viatje i perdrem !!
Invitat- Invitat
tu et perdras si, pero per dins d'aquella moto!!! que no veus que tot tu i cabries al diposit ???? jejeje
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
Joker, no se si ho has vist, però per anar fent boca busca per internet "Long Way Round" i si no trobes els videos m'ho dius i ja t'ho faré arrivar......
Butxana- V.I.P
- Nº de missatges : 1153
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 990 ADVENTURE
Ole !!! Me la apunto per cuant me toqui la quiniela !!
Invitat- Invitat
Joker que vols di que serias capaz de puja al damunta daquesta moto, pot se necesiatries d'unes escales... jajajjaja
ademes cual arrives a una corva y la tingues que tumba no se com la tornaras a puja, tendries que ficarle rodetes als costats con els nens petits ....jajajajajjajaaj
ademes cual arrives a una corva y la tingues que tumba no se com la tornaras a puja, tendries que ficarle rodetes als costats con els nens petits ....jajajajajjajaaj
riki- V.I.P
- Nº de missatges : 1009
D'on ets? : ESPAÑA
Moto : ROJA
tinc un amic que te la Gs i es igual o mes petit que jo i ojito amb la agilitat que la porta !!! O sigui que per a un PEAZO PILOT com jo, cap problema, la domaré !!!
Invitat- Invitat
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum