Associació de Motoristes Terraferma
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???
por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am

» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am

» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am

» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am

Col·laboradors

  • RIKITIS, un nou antivirus per bmw ?? Firall10

  • hola

  • Neumaticos Pirelli

  • Glassdrive

  • descripcion

RIKITIS, un nou antivirus per bmw ??

+2
Butxana
Panotxa
6 participantes

Ir abajo

RIKITIS, un nou antivirus per bmw ?? Empty RIKITIS, un nou antivirus per bmw ??

Missatge por Panotxa Dt Mar 02, 2010 7:26 am

doncs aquest cap de setmana em comprovat que podriam tenir la vacuna(o antivirus) del virus bmwitis. RIKITIS, un nou antivirus per bmw ?? Icon_twisted

els simptomes son demanar un colacao cada vegada que parem a fer un cafe. RIKITIS, un nou antivirus per bmw ?? Suspect

entenc que en Riki ha enganxat aquest costum-simptoma al toni despres de fer uns piques entre ells aquestes ultimes setmanes. RIKITIS, un nou antivirus per bmw ?? Affraid

esperem que en joker encara estigui a temps i que amb uns dies de tractament de rikitis es curi del principi de bmwitis.

a partir d'ara demanare un colacao , tot i que jo estic curat i soc immune ,pero a veure si aixi se'ls enganxa al demes RIKITIS, un nou antivirus per bmw ?? Lol
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

RIKITIS, un nou antivirus per bmw ?? Empty Re: RIKITIS, un nou antivirus per bmw ??

Missatge por Butxana Dt Mar 02, 2010 7:34 am

A mi no m'ha agradat mai el colacao.....



...continuaré amb el café RIKITIS, un nou antivirus per bmw ?? Icon_cool


Editat per darrera vegada per butxana el Dt Mar 02, 2010 7:41 am, editat 1 cop en total
Butxana
Butxana
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 1153
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 990 ADVENTURE

Tornar a dalt Ir abajo

RIKITIS, un nou antivirus per bmw ?? Empty Re: RIKITIS, un nou antivirus per bmw ??

Missatge por riki Dt Mar 02, 2010 7:41 am

la gent no sap que la millo manera de comença un diumenge de surtida es amb un bon colacao....
pero aixi i tot mai magafareu...... jajajjajajajjejejejejjejijijjiji...








p.d: la altra millo manera es que te la chup.... avans de surti a roda........ jajjajjejejejejej
riki
riki
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 1009
D'on ets? : ESPAÑA
Moto : ROJA

Tornar a dalt Ir abajo

RIKITIS, un nou antivirus per bmw ?? Empty Re: RIKITIS, un nou antivirus per bmw ??

Missatge por civico07 Dt Mar 02, 2010 8:42 am

Per aixo despres has de parar a qualsevol curva a plantar pins...jajajja i despres diu que s'amaga...
civico07
civico07
Assidu
Assidu

Nº de missatges : 94
D'on ets? : Lleida
Moto : Aprilia Dorsoduro 750

Tornar a dalt Ir abajo

RIKITIS, un nou antivirus per bmw ?? Empty Re: RIKITIS, un nou antivirus per bmw ??

Missatge por Ivan Dt Mar 02, 2010 8:43 am

Jo proposo iniciar una campanya per convencer a l'alex perque es compri una BMW, a veure si algú te collo** d'aconseguir-ho.
Jajajajaja.
Jo inicio la campanya oferint-li provar la meva el dia que vulgui, evidenment comprovant primer que no porti cap encenedor. Jaajajajaja.

V'sssssss.
Ivan
Ivan
Conegut
Conegut

Nº de missatges : 116
D'on ets? : Balaguer / Lleida
Moto : BMW F800ST

Tornar a dalt Ir abajo

RIKITIS, un nou antivirus per bmw ?? Empty Re: RIKITIS, un nou antivirus per bmw ??

Missatge por Panotxa Dt Mar 02, 2010 8:55 am

doncs la vam tindre de proves a la feina i al final tots voliam la versys, pero.... van agafar la deauville perque feia mes presencia

butxana: tu segueix amb els cafes que has de rentabilitzar el nou accesori antiposos
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

RIKITIS, un nou antivirus per bmw ?? Empty Re: RIKITIS, un nou antivirus per bmw ??

Missatge por Invitat Dt Mar 02, 2010 10:56 am

Ivan, lo de l'Alex no te solució posible, si la Bmw fos l'única marca de motos, vindría als esmorsars amb bicicleta enllaunat.

Pero no se si ell s'ha adonat d'una cosa, cada vegada hi ha més gent de la Associació que porta Bmw i casualment, son dels pocs que venen tots els caps de setmana... potser la propaganda de Bmw (cotxes) " ¿t'agrada conduir? " es certa ???

P.D.: Cada setmana vaig la quiniela i la primitiva i ja se que será el 1º que hem compraré el dia que hem toqui... jajajaja

¡¡ BMW INVADERS !!

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

RIKITIS, un nou antivirus per bmw ?? Empty Re: RIKITIS, un nou antivirus per bmw ??

Missatge por Ivan Dt Mar 02, 2010 11:10 am

Jajaja pobre alex tampoc hem de ser cruels despres de llegir larticle algo de rao te pero el repto a que entre tots vegi que tots els que tenen bmw no son iguals, qui sap igual acaba concençut jajaja
Ivan
Ivan
Conegut
Conegut

Nº de missatges : 116
D'on ets? : Balaguer / Lleida
Moto : BMW F800ST

Tornar a dalt Ir abajo

RIKITIS, un nou antivirus per bmw ?? Empty Re: RIKITIS, un nou antivirus per bmw ??

Missatge por ruben Dt Mar 02, 2010 8:19 pm

autoescola Pallars , casi al final del carrer Barcelona davant cafeteria Petit Mon

ruben
Conegut
Conegut

Nº de missatges : 185
D'on ets? : castellsera
Moto : honda vfr

Tornar a dalt Ir abajo

RIKITIS, un nou antivirus per bmw ?? Empty Re: RIKITIS, un nou antivirus per bmw ??

Missatge por Ivan Dt Mar 02, 2010 8:42 pm

Treballes a l'autoescola???? Collons això es darrera de casa meva, cada dia hi paso 2 o 3 cops amb el xuxo.
Ivan
Ivan
Conegut
Conegut

Nº de missatges : 116
D'on ets? : Balaguer / Lleida
Moto : BMW F800ST

Tornar a dalt Ir abajo

RIKITIS, un nou antivirus per bmw ?? Empty Re: RIKITIS, un nou antivirus per bmw ??

Missatge por Panotxa Dc Mar 03, 2010 6:36 am

el dia que al dalmau hi hagi la meva panotxa sols acompanyada de muebleuves,me'n torno cap a casa i em dono de baixa d'ADMT.

invasors,aneu al club els cargols de bmw

angeeeeel !!!!!! que ens invaeixen l'associacio!!!!

PD: ara es quan el molt cabron em diu que s'ha canviat la seva kawa per una bmw jijiji
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

RIKITIS, un nou antivirus per bmw ?? Empty el antidoto

Missatge por Panotxa Dc Mar 03, 2010 6:43 am

preneu la vacuna maleits

[img]RIKITIS, un nou antivirus per bmw ?? Colacao.th[/img]


riki de joven??
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

RIKITIS, un nou antivirus per bmw ?? Empty Re: RIKITIS, un nou antivirus per bmw ??

Missatge por Invitat Dc Mar 03, 2010 8:21 am

Ostia pues ho sembla !!! Ja gira el cap com si estigués buscant-no's pel retrovisor i mig rient !!

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

RIKITIS, un nou antivirus per bmw ?? Empty Re: RIKITIS, un nou antivirus per bmw ??

Missatge por Butxana Dc Mar 03, 2010 8:43 am

alex escrigué:preneu la vacuna maleits

[img]RIKITIS, un nou antivirus per bmw ?? Colacao.th[/img]


riki de joven??

NOOOO, MAI!!!!!!!!

Aixó, aixooooooo!!!!!!

RIKITIS, un nou antivirus per bmw ?? 158a2rpRIKITIS, un nou antivirus per bmw ?? Nzj28y
Butxana
Butxana
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 1153
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 990 ADVENTURE

Tornar a dalt Ir abajo

RIKITIS, un nou antivirus per bmw ?? Empty Re: RIKITIS, un nou antivirus per bmw ??

Missatge por Panotxa Dc Mar 03, 2010 8:49 am

presi,que acabo de parlar amb els jefes de nutrexpa que son els amos de colacao i m'han dit que podrien ser exponsors de l'associacio, aixo si , hauriem de fer-li propaganda i fer fora les bmw ja que ells no toquen el tema de cafes.

presi, a fer numeros que potser val la pena fer fora aquests malalts
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

RIKITIS, un nou antivirus per bmw ?? Empty Re: RIKITIS, un nou antivirus per bmw ??

Missatge por Invitat Dc Mar 03, 2010 9:16 am

Un café LARGO para mi !!

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

RIKITIS, un nou antivirus per bmw ?? Empty Re: RIKITIS, un nou antivirus per bmw ??

Missatge por Ivan Dc Mar 03, 2010 9:41 pm

I si demanem que ens esponsorit-zi a moto2 o directament a BMW??? jajajajajajajaja
Ivan
Ivan
Conegut
Conegut

Nº de missatges : 116
D'on ets? : Balaguer / Lleida
Moto : BMW F800ST

Tornar a dalt Ir abajo

RIKITIS, un nou antivirus per bmw ?? Empty Re: RIKITIS, un nou antivirus per bmw ??

Missatge por Panotxa Dj Mar 04, 2010 12:19 am

home em sembla que encara demanarien que els hi paguessim nosaltres a ells, per fer propaganda
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

RIKITIS, un nou antivirus per bmw ?? Empty Re: RIKITIS, un nou antivirus per bmw ??

Missatge por Ivan Dj Mar 04, 2010 12:29 am

Jajajajaja no m'extranyaria massa la veritat.
Ivan
Ivan
Conegut
Conegut

Nº de missatges : 116
D'on ets? : Balaguer / Lleida
Moto : BMW F800ST

Tornar a dalt Ir abajo

RIKITIS, un nou antivirus per bmw ?? Empty Re: RIKITIS, un nou antivirus per bmw ??

Missatge por riki Dj Mar 04, 2010 1:07 am

jojujojujajaje, se os esta saliendo de madre el asunto dels colacaos......

La veritat que potse cualsevol dia daquestos ens cavien el nom de l'asociacio pel dels BMWGHOST perque mira que usi teniu cregut.......
riki
riki
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 1009
D'on ets? : ESPAÑA
Moto : ROJA

Tornar a dalt Ir abajo

RIKITIS, un nou antivirus per bmw ?? Empty Re: RIKITIS, un nou antivirus per bmw ??

Missatge por Ivan Dj Mar 04, 2010 5:27 am

No hem foteu de canviar el nom amb res de BMW que jo despres d'aquesta voldria una VFR1200, que es la que m'agrada de veritat.
Ivan
Ivan
Conegut
Conegut

Nº de missatges : 116
D'on ets? : Balaguer / Lleida
Moto : BMW F800ST

Tornar a dalt Ir abajo

RIKITIS, un nou antivirus per bmw ?? Empty Re: RIKITIS, un nou antivirus per bmw ??

Missatge por Invitat Dj Mar 04, 2010 9:04 am

jajajaajaj tornant a HONDA !!!

Jo ja porto 3 Hondas i cap queixa, pero per fer el que m'agradaria fer algún dia, necessito una bona mula !!

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

RIKITIS, un nou antivirus per bmw ?? Empty Re: RIKITIS, un nou antivirus per bmw ??

Missatge por Panotxa Dj Mar 04, 2010 9:14 am

doncs aqui et deixo lo nou de bmw jajaja i no es cap photoshop !!!

[img:b592]http://RIKITIS, un nou antivirus per bmw ?? Fotos0092.th[/img]

model anticrisi
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

RIKITIS, un nou antivirus per bmw ?? Empty Re: RIKITIS, un nou antivirus per bmw ??

Missatge por Invitat Dj Mar 04, 2010 9:15 am

hem falla el color...

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

RIKITIS, un nou antivirus per bmw ?? Empty Re: RIKITIS, un nou antivirus per bmw ??

Missatge por Ivan Dj Mar 04, 2010 9:17 pm

Esta ben guapo el tractor, si està barat igual m'el compro per anar per Balaguer jajajaja
Ivan
Ivan
Conegut
Conegut

Nº de missatges : 116
D'on ets? : Balaguer / Lleida
Moto : BMW F800ST

Tornar a dalt Ir abajo

RIKITIS, un nou antivirus per bmw ?? Empty Re: RIKITIS, un nou antivirus per bmw ??

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum