Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
Per fi...!! amb 600!!!!
+3
fleke
riki
Young
7 participantes
Pàgina 1 de 1
Per fi...!! amb 600!!!!
Bones
Dons mes feliç que mai us vull presentar la meva 600!!! ya venia sent hora que la cbr 125 ya no donave per a mes... Ara ya si que no em deixareu tant enradera ni em desesperare quan surti am vosaltres!!!
Volia pillam una cbr 600 pero am la nova llei dels collons m'he quedat amb les ganes aixi que vaig am aquesta naked que ja esta prou be!!
El Joan penjara unes fotos pk yo soc incapaç. Veureu com li he fet 4 tonteries que fan la moto mes wapa
Ens veiem aviat pel Dalmau!!!
V'sssssss!!!!
Dons mes feliç que mai us vull presentar la meva 600!!! ya venia sent hora que la cbr 125 ya no donave per a mes... Ara ya si que no em deixareu tant enradera ni em desesperare quan surti am vosaltres!!!
Volia pillam una cbr 600 pero am la nova llei dels collons m'he quedat amb les ganes aixi que vaig am aquesta naked que ja esta prou be!!
El Joan penjara unes fotos pk yo soc incapaç. Veureu com li he fet 4 tonteries que fan la moto mes wapa
Ens veiem aviat pel Dalmau!!!
V'sssssss!!!!
Young- Timid
- Nº de missatges : 32
D'on ets? : Lleida
Moto : Yamaha XJ6
Re: Per fi...!! amb 600!!!!
m'alegro molt, per lo menos no es un'altra BMW dels cullons.
que la disfrutis.
que la disfrutis.
riki- V.I.P
- Nº de missatges : 1009
D'on ets? : ESPAÑA
Moto : ROJA
si señor molt guapa la naquet
fleke- V.I.P
- Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt
igualeta que la d'un company, almenys no tens bmwitis i penses amb el cap.
si vols dema divendres dia 5 a les 8.30 del mati t'esperem a Punt estrella,davant del ilerda a la NII, que farem una sortideta pel mati
si vols dema divendres dia 5 a les 8.30 del mati t'esperem a Punt estrella,davant del ilerda a la NII, que farem una sortideta pel mati
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
joder... ya me molarie ya pero tinc classe
Si surt algu el disabte pel mati yo m'apunto!!
V'ssss
Si surt algu el disabte pel mati yo m'apunto!!
V'ssss
Young- Timid
La veritat es que m'encanta, es mes, me la vaig estar mirant per comprarmela, pero al final em vaig decantar per la dorso, enhorabona!!
lo del dissabte, jo potser vaig a fer un tomb per la tarda, sortir a les 3 mes o menys, i a les 6 a casa, ja em diras.
lo del dissabte, jo potser vaig a fer un tomb per la tarda, sortir a les 3 mes o menys, i a les 6 a casa, ja em diras.
civico07- Assidu
- Nº de missatges : 94
Moto : Aprilia Dorsoduro 750
Ok, si m'hu puc arreglar intentare surtir tambe per la tarde. Et dic algo per aqui
V'sss
V'sss
Young- Timid
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum