Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
Sóc probador de Bmw
+4
riki
Butxana
ACASTELL
Panotxa
8 participantes
Pàgina 1 de 3
Pàgina 1 de 3 • 1, 2, 3
Sóc probador de Bmw
Ostia ostia ostia !!
E set seleccionat per probar la Bmw S 1000 RR al circuit de Castellolí !!!
Quina sort !! jjajajajjajajajajajaaj
Ja tinc el dia i l'hora reservada, si tot va be, els ensenyaré a aquestos com es plega !! jajajaja
V'sss
E set seleccionat per probar la Bmw S 1000 RR al circuit de Castellolí !!!
Quina sort !! jjajajajjajajajajajaaj
Ja tinc el dia i l'hora reservada, si tot va be, els ensenyaré a aquestos com es plega !! jajajaja
V'sss
Invitat- Invitat
Re: Sóc probador de Bmw
si, si bmw pero amb motor japones !!! res de boxers !!!
et donaras compte que estas infectat. i despres tindras una frenada las calçotets com la de riki !!
et donaras compte que estas infectat. i despres tindras una frenada las calçotets com la de riki !!
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
jejej, mes igual els calçotets, els boxers, tot,la cuestió es que rodaré de gratis i a sobre amb una Bmw... i no cualsevol no... la S 1000 RR !!! Yujuuuuuuuuuuu !!!
Invitat- Invitat
Quina sort!!! i quina enveja jeje!!! que s'ha de fer per poder probarla ¿?¿?
I ademes a Castelloli, que el circuit es una pasada! I amb una moto aixi...
I ademes a Castelloli, que el circuit es una pasada! I amb una moto aixi...
ACASTELL- Conegut
- Nº de missatges : 159
D'on ets? : Lleida
Moto : HONDA CBR 600 RR
Fa temps vaig rellenar una de moltes solicituts de probar motos i cotxes i mira, al 2005 vaig portar un Alfa Romeo de 150 CV per Montmeló i ara una Bmw de 193 CV !! jejeje hm sembla que notaré una mica de diferéncia, no ???
Invitat- Invitat
Vols dir que ja tens edat per portar una MOTO.....
Ala perque et comencis a calentar el morro....
Ala perque et comencis a calentar el morro....
Butxana- V.I.P
- Nº de missatges : 1153
Moto : KTM 990 ADVENTURE
que cabr.... !!! jejejjj
Van una mica lents al video, no ??? jajjaj
Van una mica lents al video, no ??? jajjaj
Invitat- Invitat
vigila que en aquestos contractes si et caus as de paga tu la moto, y tu de caure ya tens experiencia..... juas juas...
riki- V.I.P
- Nº de missatges : 1009
D'on ets? : ESPAÑA
Moto : ROJA
TOTS tenim experiéncia en caure. Trankil, que no pasaré de 299 (en marcador) jejjee
Invitat- Invitat
joker pregunta si et poden traure un 0 i una r de la s1000rr per na al teu nivell
fleke- V.I.P
- Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt
zas !!! en toda la boca !! jijiji
Panotxa- Admtero
jajajajaj, no soc l'unic que es riu de les teves actituts pilotan......... jajajajjejejejejejjajjajaaj...
riki- V.I.P
- Nº de missatges : 1009
D'on ets? : ESPAÑA
Moto : ROJA
si si si !!! Pero qui rodarà GRATIS ??? Qui probarà una S 1000 RR GRATIS ??? Qui serà el 1º en tenir aquesta súper esperiéncia GRATIS ???
JO
JO
Invitat- Invitat
bueno valeeeeeee
pues disfrute de la experiencia i procura no caure que si no sabras el que val una s100r ai ai ai s1000rr anque estaria jo pensan
pues disfrute de la experiencia i procura no caure que si no sabras el que val una s100r ai ai ai s1000rr anque estaria jo pensan
fleke- V.I.P
Per que et vagis fent una idea del que seria una caiguda:
Butxana- V.I.P
- Nº de missatges : 1153
Moto : KTM 990 ADVENTURE
ostia pues em pareix que estaries mooooooooooooolt tems al dalmau pero fen hores al canto del MANOLO
fleke- V.I.P
aixo pasa per estar infectat de bmwitis, que es foti !!! deixara una frenada al seient com l'altre dia el riki, i no sera per lo que corre el trasto sino per lo cagat que estara per no pegarsela.
ja veuras com continuara volent la seva honda i es donar compte del anova nespresso de muebleuve
ja veuras com continuara volent la seva honda i es donar compte del anova nespresso de muebleuve
Panotxa- Admtero
Aquesta tarda he vist una muebleuve f800 i el payo ma dit que li havien regalat feia un parell de setmanes al comprar unes bossetes de pipes de 5 centims.
Antes muerta que sensilla o con un Bmw i un patinaso als gallumbos.
Antes muerta que sensilla o con un Bmw i un patinaso als gallumbos.
ALELUYA !!! ALELUYA !! ALAVADO SEA EL SEÑOR !!!
UNO DE LOS MIOS !!!
vec que hi ha gent immune al virus bmwitis !!! infectats tremoleu !! admt encara te esperances de sobreviure al vostre virus!!!
UNO DE LOS MIOS !!!
vec que hi ha gent immune al virus bmwitis !!! infectats tremoleu !! admt encara te esperances de sobreviure al vostre virus!!!
Panotxa- Admtero
quan li vegin la cara no li deixaran provar,li donaran una de plastic pintada igual perque no plori
NITRO- Pesat
- Nº de missatges : 320
D'on ets? : Lleida Kapital
Moto : Motocultor
Te deixaran aquesta
NITRO- Pesat
Pels infectat tambe hi ha
NITRO- Pesat
cuanta enveja !! jajajaj
El preu està inflat, de série val 15990 sino m'equivoco, que ja me la vaig mirar.
I no aniré pas cagat, tot al contrari, tinc unes ganes que arribi el dia... Uff, s'enteraràn com es pilota en un circuit !!
jabax: gracies pel teu suport, pero cuant portis uns cuant dies amb nosaltres fent rutes, entendràs lo del virus Bmw, no es només pel tema curves revirades, perque amb la teva segur que et defensaràs força be, sino es per jo tinc 2 passions, 1 la poténcia (que ja ho tinc resolt amb la Cbr) i l'altra viatjar, i esclar, amb la comoditat de una Cbr i les seves múltiples maletes... va ser que no es pot tenir tot, per aixó vull una Bmw, per viatjar i per l'hivern, a l'estiu i circuits ja estic ben servit !!
V'sss
El preu està inflat, de série val 15990 sino m'equivoco, que ja me la vaig mirar.
I no aniré pas cagat, tot al contrari, tinc unes ganes que arribi el dia... Uff, s'enteraràn com es pilota en un circuit !!
jabax: gracies pel teu suport, pero cuant portis uns cuant dies amb nosaltres fent rutes, entendràs lo del virus Bmw, no es només pel tema curves revirades, perque amb la teva segur que et defensaràs força be, sino es per jo tinc 2 passions, 1 la poténcia (que ja ho tinc resolt amb la Cbr) i l'altra viatjar, i esclar, amb la comoditat de una Cbr i les seves múltiples maletes... va ser que no es pot tenir tot, per aixó vull una Bmw, per viatjar i per l'hivern, a l'estiu i circuits ja estic ben servit !!
V'sss
Invitat- Invitat
Hey que si al final puc pujar a Andorra no patiu que la meva bestia porta maletes per ficar la compra de tots.
I eso que no es un BMW les honda tambe tenen de tot.
Les BMW's son com els seus fabrifcants bordes i fredes.
I eso que no es un BMW les honda tambe tenen de tot.
Les BMW's son com els seus fabrifcants bordes i fredes.
Pàgina 1 de 3 • 1, 2, 3
Pàgina 1 de 3
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum