Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
Tourmalet 2010
+8
jbag
NITRO
riki
fleke
vidri
guille
Panotxa
Butxana
12 participantes
Pàgina 2 de 5
Pàgina 2 de 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Tourmalet 2010
posi, gracies a un invent del segle 20...vacances jejejeje
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
que vacances, ni que cullons , si tu vas a linreves de totos.
els demes tenin 1 mes a l'any de vacances y tu tens un mes a l'any de curro..............................
p.d. aixo si no agafes cap vaixa............ juas juas juas
els demes tenin 1 mes a l'any de vacances y tu tens un mes a l'any de curro..............................
p.d. aixo si no agafes cap vaixa............ juas juas juas
riki- V.I.P
- Nº de missatges : 1009
D'on ets? : ESPAÑA
Moto : ROJA
Me encantaria ir pero yo solo puedo el dia 12 pues estoy de vacançes..por otro lado me podeis dar un poco de info sobre la ruta,duracion (que es todo el dia?),el ritmo del viaje y cosas asi..iluminarme
Invitat- Invitat
Ja tinc la roda montada !!!
Tourmalet allí voy !!!
Suburban, la ruta és de tot el dia, l'any passat vam fer uns 610 km desde les 7 del matí fins a les 9 de la nit.
La ruta, como estamos a tiempo de todo, se puede variar, pero la idea general es la ruta que a puesto vidri, que sería Lérida, Binéfar, Ainsa, Biescas, Laruns, Argelès-Gazost, Arreau, Bagnères-de-Luchon, Bossòst, Vielha, Estèrri, Sort, Tremp y Lérida.
P.D.: espero que algú porti GPS jejejej
Tourmalet allí voy !!!
Suburban, la ruta és de tot el dia, l'any passat vam fer uns 610 km desde les 7 del matí fins a les 9 de la nit.
La ruta, como estamos a tiempo de todo, se puede variar, pero la idea general es la ruta que a puesto vidri, que sería Lérida, Binéfar, Ainsa, Biescas, Laruns, Argelès-Gazost, Arreau, Bagnères-de-Luchon, Bossòst, Vielha, Estèrri, Sort, Tremp y Lérida.
P.D.: espero que algú porti GPS jejejej
Invitat- Invitat
i no passeu per albatarrech
NITRO- Pesat
- Nº de missatges : 320
D'on ets? : Lleida Kapital
Moto : Motocultor
Si Nitro, jo surto desde la Bordeta al Dalmau, si vols t'acompanyo !! jajjajjja
Invitat- Invitat
Hey passeu per albatarrec que ja que no puc vindre al menos em ficareu les dents llargues.
jejej, cuant veguis les fotos ja se't possaràn llargues !! jajaj
Mira les fotos de l'any passat !! Son molt xules, busca tourmalet i en algun post les trobaras !!
Mira les fotos de l'any passat !! Son molt xules, busca tourmalet i en algun post les trobaras !!
Invitat- Invitat
Joan aixo de ritme normal va a ser que no perque tu sempre vas a saco trapo,aquest diumenge va estar molt be,faltaes tu i havia un parell que no feien una altra cosa que corre
NITRO- Pesat
Si si el nitro te rao entre les hiper i la panotxa faltava la RR pero tranki que el Nitro et va defensar la R.
A mes a Fraça no mes he anat amb camion amb moto no se anari
NITRO- Pesat
Si la vaig defensar pero era una susi no una hondita
NITRO- Pesat
Ahhh m'agradaria sapigue perque hi havia quatre senyors de Admt que van marxar a fer la volta pel seu conte i no ban vindre amb nosaltres " CAGATS "
NITRO- Pesat
uy uy uy, que sapigueu que avui el David ja m'ha montat la roda i aquest diumenge tornaré !! que tinc un mono... Uff !!
Ademés, vaig a saco a les rutes curtes, els dies especials de rutes guapes i llargues sempre hem anat tots més de trankis, que son moltes hores i les forçes es van agotant i més a una RR, que l'any passat, al dia següent de fer el Tourmalet tenia febre del desgast físic que havia fet.
O sigui, concusió, tu no pateixis, haurà estones de carreteres ràpides que anirem a bon ritme pero sense passar-nos i després als ports pues mes de trankis, ok?
Ademés, vaig a saco a les rutes curtes, els dies especials de rutes guapes i llargues sempre hem anat tots més de trankis, que son moltes hores i les forçes es van agotant i més a una RR, que l'any passat, al dia següent de fer el Tourmalet tenia febre del desgast físic que havia fet.
O sigui, concusió, tu no pateixis, haurà estones de carreteres ràpides que anirem a bon ritme pero sense passar-nos i després als ports pues mes de trankis, ok?
Invitat- Invitat
Estic segur que si vingues aqueta amb mi al tourmalet no me pasaria ningu tot anirien a radera
NITRO- Pesat
Jo a una jaca així no me la enduc a volta en moto, me la enduc a volta a un altre lloc !!
Invitat- Invitat
Jo tambe ting mono i rs de dos peces
NITRO- Pesat
joker, entenc que aniras amb cordura?? jejeje
lo de los quatre magnificos , me callo , que vaig estar a punt d'escriure algo indecent ahir.
espero que anessin pel seu compte perque el abuelo volia ferse el rodatge amb la nova moto i volien anar de trankis
pero........al dalmau no hi eren, no?????
mmmmm minipunto negativo
lo de los quatre magnificos , me callo , que vaig estar a punt d'escriure algo indecent ahir.
espero que anessin pel seu compte perque el abuelo volia ferse el rodatge amb la nova moto i volien anar de trankis
pero........al dalmau no hi eren, no?????
mmmmm minipunto negativo
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
Va posar em pau s'ha de entendre que per l'urgell amb moto nova....
A mes de quan en quan deu ser necessari descansar del grup.
jajajaja. Es que tots los dies junts....
A mes de quan en quan deu ser necessari descansar del grup.
jajajaja. Es que tots los dies junts....
alex escrigué:joker, entenc que aniras amb cordura?? jejeje
Amb cordura... no sé, ja veurem pero podria ser un bon dia per possar-me'l !!
Invitat- Invitat
Be joker tu ja tens dos rodes noves y jo he demanat quatre gaste moltes rodes aquesta moto
NITRO- Pesat
2 no, només e cambiat la del darrera !! No sóc tan ric per anar cambiant, d'una en una i amb paciencia !!
Invitat- Invitat
Nooo que son pel remolq
NITRO- Pesat
Pàgina 2 de 5 • 1, 2, 3, 4, 5