Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
Bonees!!S'esta gestant un motero
5 participantes
Pàgina 1 de 1
Bonees!!S'esta gestant un motero
Eeeeiiii!!Molt bones motoristes, com estem?
Aqui estic, intentant obrirme pas en aquest nou mon per mi, se que la moto que tinc ara mateix no corre molt i que no podrie seguir-vos ja que es una 125, pero per començar... s'ha de fer desde abaix.
Estic buscant gent per sortir els diumenges a fer rutes i esmorzar per ai, o concentracions per les terres de Lleida.
La moto no corre, pero amb ella ai fet el doll, anat a andorra,... es a dir que podem fer quasi qualsevol ruta.
Espero poder quedar algun dia amb vosaltres.
Aqui estic, intentant obrirme pas en aquest nou mon per mi, se que la moto que tinc ara mateix no corre molt i que no podrie seguir-vos ja que es una 125, pero per començar... s'ha de fer desde abaix.
Estic buscant gent per sortir els diumenges a fer rutes i esmorzar per ai, o concentracions per les terres de Lleida.
La moto no corre, pero amb ella ai fet el doll, anat a andorra,... es a dir que podem fer quasi qualsevol ruta.
Espero poder quedar algun dia amb vosaltres.
Una forta abraçada
kakocama- Nou
- Nº de missatges : 4
D'on ets? : Torrefarrera (Lleida)
Moto : Kymco Quannon 125
Re: Bonees!!S'esta gestant un motero
Bones company,
Encara que no corri pots veinr amb nosaltres...ja arribaras home..lo bo es l'esmorzar i la tertulia.
v'ssssssssss
Encara que no corri pots veinr amb nosaltres...ja arribaras home..lo bo es l'esmorzar i la tertulia.
v'ssssssssss
ejem ,ejem , emb sembla que es coneixem?
si la moto no cor sera per que l'amo no vol..... jhajajajajajja.
si la moto no cor sera per que l'amo no vol..... jhajajajajajja.
riki- V.I.P
- Nº de missatges : 1009
D'on ets? : ESPAÑA
Moto : ROJA
Benvingut, tu trankil pel tema de correr aqui hi ha de tot, desde faltats fins a tranquilets amb coneixement.
Els diumenges a les 9 al dalmau.
Els diumenges a les 9 al dalmau.
benvingut al foro!! i no facis cas de jbax que de faltats de moment no n'he vist cap, potser perque jo sempre vaig amb el grup de tranquilets??
ens veiem, i aixi faras companyia a la meva dona que tambe comença en aquest mundillo i va xino-xano
ens veiem, i aixi faras companyia a la meva dona que tambe comença en aquest mundillo i va xino-xano
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
Benvingut !!!
Lo dit, els diumenges al Dalmau !!
V'sss
Lo dit, els diumenges al Dalmau !!
V'sss
Invitat- Invitat
Pàgina 1 de 1