Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
Vacances en RR
+3
Panotxa
riki
Àngel
7 participantes
Pàgina 1 de 3
Pàgina 1 de 3 • 1, 2, 3
Vacances en RR
Doncs si, demà a fer km amb la RR !!
Cuant torna ja penjaré les fotos de l'aventura !!
Aqui os deixo la burra preparada...
Cuant torna ja penjaré les fotos de l'aventura !!
Aqui os deixo la burra preparada...
Invitat- Invitat
Re: Vacances en RR
pero joan que as fet, no saps que amb un paquet de condons y la visa ya nia prou.
riki- V.I.P
- Nº de missatges : 1009
D'on ets? : ESPAÑA
Moto : ROJA
home veient les fotos, no vols dir que set pot cremar la tenda de campanya?? jjajajaja
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
Per la propera vegada deixa'm donar-te un consell:
o et busques una tenda i un sac més compactes...
o et compres una d'aquestes...
:
o et busques una tenda i un sac més compactes...
o et compres una d'aquestes...
:
Editat per darrera vegada per butxana el Dl Ago 23, 2010 11:50 pm, editat 1 cop en total
Butxana- V.I.P
- Nº de missatges : 1153
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 990 ADVENTURE
jajajaja molt bo els comentaris !!!
Doncs ja e tornat, tenia previst anar en 4 dies i tornar en 3... pero e anat en 3 i e tornat en 1 !!!
I HO FET TOT !!!
Es el que té tenir una RR, ara estic molt cansa, demà si hem puc mouré ja penjaré les fotos i els comentaris que ara m'esperen al bar, jajaja
Només un apunt per anar obrint boca, avui me despertat a OURENSE !!!
Invitat- Invitat
1000 Kms en un dia amb una RR, es per parar boig.
Com van les cervicals??????
Bueno si ho has disfrutat ja va be.
Com van les cervicals??????
Bueno si ho has disfrutat ja va be.
JA!!!!???
Butxana- V.I.P
no entiendo NADA. com es que te fuiste en tres dias y has tornat en 1 dia . Y AVUI TAS DESPERTAT A OURENSE??????
riki- V.I.P
OSTIA quines el titul d'aquesta pelicula de ciencia ficcio
que jo arcare no l'evist i te molt bone pinte
que jo arcare no l'evist i te molt bone pinte
fleke- V.I.P
- Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt
Ostia Riki és molt sencill, me despertat a Ourense, me fotut casi 1000 km fins a Lleida, ja està, ho tens que entendre, porto una RR i sóc un cremat, jajajaj algú té hemoal??? Quin mal de cul !!!
Invitat- Invitat
per qui volta un que te un pot de 20kg de vaselina,et serveix? (bueno,ara em sembla que sols li queden 3 , que la resta els ha gastat) jajaja
haguesis pogut desfer el que vas fer, tornant per la costa cantabrica, i eix pirinenc.
bueno, si vols tinc la panotxa en venda, jejeje
Panotxa- Admtero
ENCARA NO , NO ARRIBO A ENTENDRE , COM ES QUE T'AS AXECAT EN ORENSE, HAS FET 1000KM, Y HAS FICAT EL MISATGE A LES 8:38.QUE TAS FUMAT AVANS DANA AL LLIT?
riki- V.I.P
FLEQUE el tiul de la peli es diu: jokermen,... el motoriste fantasma. jazjjajajajajaj.
riki- V.I.P
pues e arrancat a les 9:40 e fet 4 parades per repostar 4 vegades i e aprofitat per dinar i ale, los 133 CV de la CBR a todo trapo !! Ja està, es senzill !! No van ser 1.000 km animal !! Només 934 km, jajajajaj
Invitat- Invitat
es que en riki no li surten els comptes perque ell hagues tingut que repostar 12 vegades jejeje
Panotxa- Admtero
Pos fale, pos güeno, pos m'alegro....
Però i la ruta? I les fotos?
O és que has anat d'aquí a Ourense i has tornat a "puto piñón" per autovia....?
que només tens fotos de gasolineres i arees de descans????
Quina ruta has fet? per on has passat? on t'has perdut...?
On has menjat? Pintxos, chuletón, fabada, mariscada, xacolí, sidra...?
On has sobat? Hotels, campings, sota un pont, a casa d'una rosa descomunal que feia autostop? a la cabina d'un camioner...?
Tio curra-t'ho!!!!
Però i la ruta? I les fotos?
O és que has anat d'aquí a Ourense i has tornat a "puto piñón" per autovia....?
que només tens fotos de gasolineres i arees de descans????
Quina ruta has fet? per on has passat? on t'has perdut...?
On has menjat? Pintxos, chuletón, fabada, mariscada, xacolí, sidra...?
On has sobat? Hotels, campings, sota un pont, a casa d'una rosa descomunal que feia autostop? a la cabina d'un camioner...?
Tio curra-t'ho!!!!
Butxana- V.I.P
Doncs surto a les 6:50 de Lleida, jo no me dormo com altres...
La moto ja estba repostada i caregada i surto direcció Ainsa on volía parar a esmorçar, pero com que arribo massa aviat i estaba ansión de km continúo.
Passat Sabiñanigo per una zona molt rara, amb carretera dolenta i 50 milions de vaques al mig de la carretera continúo i paro a repostar i esmorçar a Hostal de Ipies, que són les 9:30 i tinc gana... Després del bocata, faig el cigarret fora i revissar la moto... ¡¡¡ MERDA !!! s'ha mogut l'equipatge i la tenda de campanya s'ha xurrascat amb el tub d'escapament !! Bueno, que hi farem, ja compraré cinta americana i taparé els forats, aixó no hem farà abandonar
Recol.loco la càrrega (no sigui que crema algo més...) i continúo una mica emprenyat.
Paso Jaca i entro a Pamplona seguint les indicacion "Pamplona/Iruña, doncs jo cap a Iruña... com? que hi foto a dintre de Pamplona??? I les senyals direcció Iruña??? Llavors hem cau la gota de tonto per la cara... Ah !! Que Pamplona també és Iruña...
Dono un parell de voltes buscant cartells de IRÚN !! I rés, doncs bé, sóc un home de recursos i trec el GPS, jejeeje (no sé que faría sense la meva Xoni) (Nota, el meu GPS es diu Xoni, que passa? sóc xofer i passo moltes hores sol i li e possat nom, i ??? )
Seguint les indicación de la Xoni, anem direcció Irún !!
La moto ja estba repostada i caregada i surto direcció Ainsa on volía parar a esmorçar, pero com que arribo massa aviat i estaba ansión de km continúo.
Passat Sabiñanigo per una zona molt rara, amb carretera dolenta i 50 milions de vaques al mig de la carretera continúo i paro a repostar i esmorçar a Hostal de Ipies, que són les 9:30 i tinc gana... Després del bocata, faig el cigarret fora i revissar la moto... ¡¡¡ MERDA !!! s'ha mogut l'equipatge i la tenda de campanya s'ha xurrascat amb el tub d'escapament !! Bueno, que hi farem, ja compraré cinta americana i taparé els forats, aixó no hem farà abandonar
Recol.loco la càrrega (no sigui que crema algo més...) i continúo una mica emprenyat.
Paso Jaca i entro a Pamplona seguint les indicacion "Pamplona/Iruña, doncs jo cap a Iruña... com? que hi foto a dintre de Pamplona??? I les senyals direcció Iruña??? Llavors hem cau la gota de tonto per la cara... Ah !! Que Pamplona també és Iruña...
Dono un parell de voltes buscant cartells de IRÚN !! I rés, doncs bé, sóc un home de recursos i trec el GPS, jejeeje (no sé que faría sense la meva Xoni) (Nota, el meu GPS es diu Xoni, que passa? sóc xofer i passo moltes hores sol i li e possat nom, i ??? )
Seguint les indicación de la Xoni, anem direcció Irún !!
Invitat- Invitat
JA ET VAIG DIR QUE S'ET CREMARIA LA TENDA DE CAMPANYA!!!!!!
Panotxa- Admtero
alex escrigué:
JA ET VAIG DIR QUE S'ET CREMARIA LA TENDA DE CAMPANYA!!!!!!
tens raó, és que mira que que hem vas avissar... jajaajajaj
Invitat- Invitat
Un cop arribat a Irún, continúo direcció S.Sebastià.
Llavors aquí la torno a liar, fa 4 anys vaig anar de càmping a Orio, i decideixo entrar al poble en busca del càmping per fer-me la foto i no sé per on hem vaig possar que arribo a un ¿¿¿peatje ??? jodeeeeeerrrrr, quina empanada porto... Ale, a pagar...
I recordo que cuant passaba per aquella zona en cotxe direcció S.Sebastià pensaba, per aquestes carreteres hi tinc que vindre en moto... doncs esclar, ja que hi era, vaig tornar a passar per allà per fer 4 curves i de pas fer el 2º repostatje del dia.
El problema que la carretera guapa era direcció Zumaia pero... jo "pa lante" i cuant hm dono compte del error dic, "a la mier**" i giro direcció Bilbao... per nacional, esclar !! La cuestió és que fer-me la foto al càmping m'ha fet tornar a perdre i la Xoni me recomana que tira direcció Tolosa per evitar autopistes... pues ale, palli que voy... I com m'alegro !! Tincque passar per un port de montanya guapo guapo guapo i començem a estrenar els laterals de les Pirelli's !!! siiiiiiiiiii !!!!!!!!
Arribo al cruçe, continuem direcció Tolosa
Llavors aquí la torno a liar, fa 4 anys vaig anar de càmping a Orio, i decideixo entrar al poble en busca del càmping per fer-me la foto i no sé per on hem vaig possar que arribo a un ¿¿¿peatje ??? jodeeeeeerrrrr, quina empanada porto... Ale, a pagar...
De Vacances 2010 |
I recordo que cuant passaba per aquella zona en cotxe direcció S.Sebastià pensaba, per aquestes carreteres hi tinc que vindre en moto... doncs esclar, ja que hi era, vaig tornar a passar per allà per fer 4 curves i de pas fer el 2º repostatje del dia.
El problema que la carretera guapa era direcció Zumaia pero... jo "pa lante" i cuant hm dono compte del error dic, "a la mier**" i giro direcció Bilbao... per nacional, esclar !! La cuestió és que fer-me la foto al càmping m'ha fet tornar a perdre i la Xoni me recomana que tira direcció Tolosa per evitar autopistes... pues ale, palli que voy... I com m'alegro !! Tincque passar per un port de montanya guapo guapo guapo i començem a estrenar els laterals de les Pirelli's !!! siiiiiiiiiii !!!!!!!!
De Vacances 2010 |
Arribo al cruçe, continuem direcció Tolosa
De Vacances 2010 |
Invitat- Invitat
Paso Tolosa, Azpeteia... i entre Ondarroa i Lekeitio paro a fer un cigarret i a fer la trucada a la mame, que encara no sap res de mi, jejejeje i faig una foto del Golf de Biskaia
És una carretera molt xula, montaña a un costat i la costa a l'altra, aquesta el diumenges també tenen que ser interessants...
Com que no tinc gana, continúo fins arribar al càmping, allà les 5 de la tarda més o menys, hem registro i vaig a montar la meva súper tenda de campanya !!!
Bueno, el que queda d'ella... Hem sembla que comença a haber cachondeo al càmping... tampoc està tant malament, no ? jajajaja
Un cop "instal.lat" i dutxadet, anem a donar un tomet per la platja !!
Hi han garitos amb material força interessant... pero no tinc temps, que hauré de sopar algo ja que me saltat el dinar... Arribo al restaurant i acaben a les 8 i jo arribo a les 7:45... i sense reserva de taula rés de rés... i jo flipant, on estic a un càmping o al Ritch ??? Ale, cap al supermercat a buscar-me la vida, pero allà no hi ha gran cosa i sopo mitja palmera de xocolata (mitja perque alló no valía rés...) i una coca-cola... començem beel 1º dia...
Preparo la ruta del dia següent i a dormir... (espero que no plogui...)
De Vacances 2010 |
És una carretera molt xula, montaña a un costat i la costa a l'altra, aquesta el diumenges també tenen que ser interessants...
Com que no tinc gana, continúo fins arribar al càmping, allà les 5 de la tarda més o menys, hem registro i vaig a montar la meva súper tenda de campanya !!!
De Vacances 2010 |
De Vacances 2010 |
Bueno, el que queda d'ella... Hem sembla que comença a haber cachondeo al càmping... tampoc està tant malament, no ? jajajaja
Un cop "instal.lat" i dutxadet, anem a donar un tomet per la platja !!
De Vacances 2010 |
De Vacances 2010 |
De Vacances 2010 |
Preparo la ruta del dia següent i a dormir... (espero que no plogui...)
Invitat- Invitat
De Vacances 2010 |
Total del 1º dia: 632,1 km
Esmorçar: 4 €
2 repostatjes: 31,46 €
Peatje Orio: 1,35 €
Dinar: 0 €
Sopar: 2,5 €
Càmping: 16,25 €
Tenda de campanya que va anar directa a la brossa: 35,95 €
Invitat- Invitat