Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
Vacances en RR
+3
Panotxa
riki
Àngel
7 participantes
Pàgina 3 de 3
Pàgina 3 de 3 • 1, 2, 3
Re: Vacances en RR
Ahir me van donar la moto reparada, al final era la cadena !! Ja li tocaba a la pobra, era l'original i porto casi els 40.000 km. Ara m'han possat una més bona, reforzada, a veure si amb aquesta arribo als 100.000 km jejejeje I ja de pas, e aprofitat per fer-li una altra modificació... a veure com anirà !! Quines ganes de que arribi el diumenge i sortir amb vosaltres !! Os trobo a faltar cabronassos !!
Ens veiem diumenge !!
V'sss
Ens veiem diumenge !!
V'sss
Invitat- Invitat
joder !!!! ara haurem de tornar a baixar el ritme i tornar a fer rollo turisme
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
Ala !! Com te passes amb mi !! Segur que os heu aburrit sene mi aquestos dies !!
Invitat- Invitat
sI si tens rao hem pogut fer curvetes tancades on les RR han de posar 1ª.
Ja que si no les revolucions son massa baixetes i per tornar a fer correr aquests trastos.
Pero bueno com diu el tata gran ja farem turisme.
Joker escrigué:Ahir me van donar la moto reparada, al final era la cadena !! Ja li tocaba a la pobra, era l'original i porto casi els 40.000 km. Ara m'han possat una més bona, reforzada, a veure si amb aquesta arribo als 100.000 km jejejeje I ja de pas, e aprofitat per fer-li una altra modificació... a veure com anirà !! Quines ganes de que arribi el diumenge i sortir amb vosaltres !! Os trobo a faltar cabronassos !!
Ens veiem diumenge !!
V'sss
seras cabron TIIIIIIIIO cuan tems far que et vaig dir que tenies la cadena robellade lo raro es com t'a durat tan
ya saps que fa mols añys que es var inventa aquestes maquines de ultima tecnologia per engrasa
Uploaded with ImageShack.us
fleke- V.I.P
- Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt
fot-li gasoil ! a veure si ha cambiat de debo i no gasta gens
Panotxa- Admtero
ara es quan es pregunta que vol dir engrasar, i quan ho descobreixi ja tindra una amb cardan !! jejeje
Panotxa- Admtero
Fleke: No la enia robellada,el mecànic m'ha dit qe la tenia força be per ser l'original i aguantar casi es 40.000 km.
Àlex: La meva moto considero que no gasta amb tots els caballs que hi han dintre,jjeje
El cardan algun ia arribarà, jejjeej
V'sss
Àlex: La meva moto considero que no gasta amb tots els caballs que hi han dintre,jjeje
El cardan algun ia arribarà, jejjeej
V'sss
Invitat- Invitat
Pàgina 3 de 3 • 1, 2, 3
Pàgina 3 de 3
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum