Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
sortida dia 11
5 participantes
Pàgina 1 de 1
sortida dia 11
ei, faig pont i puc sortir sense paket. Si algú vol fer una sortida estic disponible, tant x només al matí com si voleu fer tot el dia. V'sss
Invitat- Invitat
Re: sortida dia 11
el dilluns tam be fan pont a la guarderia, i per tant em toca cuidar al Jean.
tot i aixi em sembla que aigua !!
tot i aixi em sembla que aigua !!
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
Aqui estem de festes majors o sigui que res moto, que l'axel diu papa i no hi ha manera.
Vigila Joan que diuen que el dilluns pot caure el diluvi universal...
i em sembla que la CBR no porta pneumatics de pluja.
Vigila Joan que diuen que el dilluns pot caure el diluvi universal...
i em sembla que la CBR no porta pneumatics de pluja.
Ni pont, ni històries, el dilluns em toca currar
Tenia la idea de liar-me el dimarts (i bé!!!)... però si les previsions no cambien.....
Tenia la idea de liar-me el dimarts (i bé!!!)... però si les previsions no cambien.....
Editat per darrera vegada per butxana el Ds Oct 09, 2010 8:15 pm, editat 1 cop en total
Butxana- V.I.P
- Nº de missatges : 1153
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 990 ADVENTURE
Quin éxit de convocatória que tinc... bueno, doncs hauré de sortir de festa... ( ho anava a fer igualment...) Pues ale, si ningú s'apunta inflaré els pneumàtincs a 12 kilos i agafaré 2 rems i aixi navegaré en moto per l'inundada Lleida !!
Invitat- Invitat
yo no se si tindre moto o no ,ancare la te el cantamañanes del vicens que es un artiste amb are si are no are potse, aixi que si pel que sigue avui se li ilumine algo i la puc na a busca ya et trucare per fer algo esta tarde si no plou claro
fleke- V.I.P
- Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt
avui a la tarda??? Si tinc que fer de papi !!!
El post és pel dia 11, l'únic dia que tinc lliure.
Per cert, avui ja li e comprat una moto al meu fill, una 750 c.c. de color blava !! Comença fort el tio !! jajajaja
El post és pel dia 11, l'únic dia que tinc lliure.
Per cert, avui ja li e comprat una moto al meu fill, una 750 c.c. de color blava !! Comença fort el tio !! jajajaja
Invitat- Invitat
No vol sortir ningu no veus que els tens acollonits es que intimides i fas por,jo cuan me fico a la teva vora s'ofefa la 1000 i se quede amb 300
NITRO- Pesat
- Nº de missatges : 320
D'on ets? : Lleida Kapital
Moto : Motocultor
jjijiiiii, ok, a les 9 allí estaré igualment, que tinc ganes de moto !! Acabo de mirar la predicció del temps i m'estic tornant boig, a una diu que no plourà i a una altra àgina que si... bueno, aniré per on no plogui i sino, a estrenar el xubasquero !! jejejej
Invitat- Invitat
Doncs al final no va venir ningú, pero vaig anar a donar un tomb pel Doll, tot i la boira i la carretera mullada, m'ho vaig passar força be, A Cellers mitja volta i tornada per Àger.
Les rodes estan lluentes no perque siga un home molt pulit, sinò per l'aigua, jajajja
De Escritorio |
Les rodes estan lluentes no perque siga un home molt pulit, sinò per l'aigua, jajajja
De Escritorio |
Invitat- Invitat
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum