Associació de Motoristes Terraferma
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???
por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am

» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am

» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am

» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am

Col·laboradors

  • dimecres 27 sortideta tot el dia pels pirineus Firall10

  • hola

  • Neumaticos Pirelli

  • Glassdrive

  • descripcion

dimecres 27 sortideta tot el dia pels pirineus

Ir abajo

dimecres 27 sortideta tot el dia pels pirineus Empty dimecres 27 sortideta tot el dia pels pirineus

Missatge por Panotxa Dc Oct 20, 2010 6:54 am

doncs aquest dimecres 27 hem quedat uns quants companys per fer la seguent ruta:

doll-pont de montañana-pont de suert(esmorzar)-port de perves-pobla-sort-port del canto-seu (dinar)-coll de nargo-isona-doll-lleida

la part final es pot escurçar per la via rapida

qui vulgui vindre em quedat a les 9 a Punto estrella (davant hotel ilerda) per sortir a les 9.15, no esperarem

PD: jo dema vaig a andorra, pero veient l'exit de la convocatoria que vaig fer, anire amb cotxe i aixi vindran els padrins



Editat per darrera vegada per alex el Dl Oct 25, 2010 8:21 am, editat 1 cop en total
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

dimecres 27 sortideta tot el dia pels pirineus Empty Re: dimecres 27 sortideta tot el dia pels pirineus

Missatge por Panotxa Dl Oct 25, 2010 8:20 am

up
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

dimecres 27 sortideta tot el dia pels pirineus Empty Re: dimecres 27 sortideta tot el dia pels pirineus

Missatge por Invitat Dt Oct 26, 2010 11:20 pm

Dimecres... dimecres... eeemmm... dimecres... TRABALLO COM LA GENT NORMAL...Quina sort que teniu, jejeejej passeu-s'ho be i volem fotos !!

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

dimecres 27 sortideta tot el dia pels pirineus Empty Re: dimecres 27 sortideta tot el dia pels pirineus

Missatge por Panotxa Dc Oct 27, 2010 6:34 am


juas juas juas plebeyos !!!! juas juas

bueno, dema pensare una miqueta en vosaltres, i quan tregueu el cap pel migdia al carrer i vegueu el bo que fa, llavors es quan vosaltres pensareu en mi

juas juas juas
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

dimecres 27 sortideta tot el dia pels pirineus Empty Re: dimecres 27 sortideta tot el dia pels pirineus

Missatge por Invitat Dc Oct 27, 2010 8:51 am

Lo fotut és que tens raó... jejeeej

Lo dit, per fer més "recochineo" penjeu alguna fotillo !!

V'sss

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

dimecres 27 sortideta tot el dia pels pirineus Empty Re: dimecres 27 sortideta tot el dia pels pirineus

Missatge por Panotxa Dj Oct 28, 2010 6:45 am

haureu d'esperar que el company les penji a facebook a "david almuerzos" mireu l'album amb la data d'avui

per cert, al final tambe m'he atansat a andorra per segon cop aquesta setmana jejejeje
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

dimecres 27 sortideta tot el dia pels pirineus Empty Re: dimecres 27 sortideta tot el dia pels pirineus

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum