Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
EUROPA DEL 16 AL 21 D'AGOST
4 participantes
Pàgina 1 de 1
EUROPA DEL 16 AL 21 D'AGOST
hola companys, a l'agost tinc vacances y magradaria donar una volta per europa, em podria espacar el 16 i tornar el 21 no se si hi ha algu que tingui vacances els mateixos dies y vulgui anar a donar un tomet per europa, estic obert a cualsevol proposta.
saludos
xavi
saludos
xavi
Re: EUROPA DEL 16 AL 21 D'AGOST
Jo, com no doni la volta a la mansanaaaa de casa meva...
Q us ho paseu molt be.
V'ssssss
Q us ho paseu molt be.
V'ssssss
¡¡¡¡¡HEIIIII!!!!!!Butxana tu que est homme de mon, a veure si ens pots ajudar a preparar una ruta per l'agost, el primer dia vull anar fins a Monte-Carlo y despres pujar fins a Suissa, i la veritat jo soc de poble i si li faig cas al GPS em portara per autopista, i como que no quiero ir por autopistas vull carreteres secundaries que estiguin be jejejeej jo per demanar que no quedi si despres no magrada dire el Butxana es un patata jejejeejej vinga va que confio en tù que al ferro que portes li has fet molts kilometres i aixo es un grau.
et dono les gracies per adelantat perque ser que m'ajudaras, gracies
si hi ha algu que es vulgui apuntar perfecte.
els dies que tinc al contracte amb la mestressa son del 16 al 21 d'agost ambos incluidos 6 dies i 5 nits
saludos
xavi
et dono les gracies per adelantat perque ser que m'ajudaras, gracies
si hi ha algu que es vulgui apuntar perfecte.
els dies que tinc al contracte amb la mestressa son del 16 al 21 d'agost ambos incluidos 6 dies i 5 nits
saludos
xavi
DECAI !!! PER AQUI ET CRIDEN!!!!
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
Aquesta setmana vaig massa liat per montar rutes... però passat per l'enllaç de sota i t'ho mires. Em sembla que és bastant semblant a la idea que tens, tant sols cal adaptar-la al dies de que disposses.
https://admt.forocatalan.com/t975-master-conduccio-amb-pluja
i aixó també et pot ajudar:
http://www.grande-traversee-alpes.com/fr/je-voyage/par-la-route/la-route-des-grandes-alpes.html
Si et fa el pes en parlem, o si tens cap dubte i vols més informació...
https://admt.forocatalan.com/t975-master-conduccio-amb-pluja
i aixó també et pot ajudar:
http://www.grande-traversee-alpes.com/fr/je-voyage/par-la-route/la-route-des-grandes-alpes.html
Si et fa el pes en parlem, o si tens cap dubte i vols més informació...
Butxana- V.I.P
- Nº de missatges : 1153
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 990 ADVENTURE
Com primer esborrany:
Ver mapa más grande
1. Arriba a Monte-Carlo per on vulguis, però jo ho faria per autopista, si no es perd molt temps
2. Calcula els km que ets capaç de fer cada dia. Per si és massa llarg o vas massa sobrat. Jo calculo que mínim gastes un dia per arribar a Mónaco i dos per anar desde el Stelvio (Q) fins a Lleida. T'en queden tres...
una altra opció és baixar fins a Genova o Livorno i ferri fins Barcelona, però em sembla que hauria de ser el dissabte nit
Ver mapa más grande
1. Arriba a Monte-Carlo per on vulguis, però jo ho faria per autopista, si no es perd molt temps
2. Calcula els km que ets capaç de fer cada dia. Per si és massa llarg o vas massa sobrat. Jo calculo que mínim gastes un dia per arribar a Mónaco i dos per anar desde el Stelvio (Q) fins a Lleida. T'en queden tres...
una altra opció és baixar fins a Genova o Livorno i ferri fins Barcelona, però em sembla que hauria de ser el dissabte nit
Butxana- V.I.P
- Nº de missatges : 1153
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 990 ADVENTURE
pues ja tinc companys, un de badajoz , un palma de mallorca y un de barcelona hi jo de lleida jejejejejeje, hi lo mes bo es que cap de nosaltres mos coneixem ha veure que surtira d'aquesta bareja
saludos
xavi
saludos
xavi
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum