Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
UNA MES PEL DISSAPTE 4 JUNY
+2
Panotxa
fleke
6 participantes
Pàgina 1 de 1
UNA MES PEL DISSAPTE 4 JUNY
bueno aquesta es la meua proposta fa tems que vui nar a fica el nas a una botigua de roba que esta a vilaseca i vai pregunta per si aurien el dissapte a la tarde i si aixi que si algu s'anime queu digue
per serd res de pasa per la nacional ja buscarem alguna ruta per anai
aquesta es la paguina
http://arlisa.com/
per serd res de pasa per la nacional ja buscarem alguna ruta per anai
aquesta es la paguina
http://arlisa.com/
fleke- V.I.P
- Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt
Re: UNA MES PEL DISSAPTE 4 JUNY
dissabte al mati sortideta amb els de motorbike, i a la tarde amb el fleke?? qui s'anima?
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
hora i lloc per al mati
hora i lloc per la tarda
jo si es dissabte ja u veus m'apunto a tot jejejeje
saludos
xavi
hora i lloc per la tarda
jo si es dissabte ja u veus m'apunto a tot jejejeje
saludos
xavi
a veure que os sembla aquesta ruta per anar a la tarde a vila-seca
http://maps.google.es/maps?f=d&source=s_d&saddr=Lleida&daddr=La+Granadella+to:Bovera+to:Flix+to:Vinebre+to:Falset+to:Vila-seca+to:Les+Borges+del+Camp+to:ulldemolins+to:Bellaguarda+to:lleida&hl=es&geocode=FUj7egIddowJAClLz32LaeCmEjEJXd-lb2j-7g%3BFa8NdwId_CgKACnxlMa7BNSmEjEnUJLQnWD75g%3BFRyedgIdi78JAClbBsSwAdWmEjHwvKQh4PoABA%3BFbIUdQIduE8IACl_Djl-W9SgEjHxTW08DwhG9w%3BFQZqdAIdEQAJACktYAj_G9agEjE-dsIRQciQPg%3BFd7XcwIdEogMACkTPweE2jChEjHBMieAs7AlYg%3BFaZNcwIdqXgRACn1KHzC7VmhEjHAYqUh4PoABA%3BFWA8dAIdM5IPACkLpizk9E6hEjEQWqUh4PoABA%3BFeOIdgIdWGENACnp5vM8V8qmEjH5s-SORRcRZQ%3BFZHAdgIduTULAClTC5EGP9KmEjHwwqQh4PoABA%3BFUj7egIddowJAClLz32LaeCmEjEJXd-lb2j-7g&mra=ls&sll=41.434072,0.789445&sspn=0.79483,1.229095&ie=UTF8&ll=41.388143,0.753937&spn=0.795397,1.229095&t=h&z=10
saludos
xavi
http://maps.google.es/maps?f=d&source=s_d&saddr=Lleida&daddr=La+Granadella+to:Bovera+to:Flix+to:Vinebre+to:Falset+to:Vila-seca+to:Les+Borges+del+Camp+to:ulldemolins+to:Bellaguarda+to:lleida&hl=es&geocode=FUj7egIddowJAClLz32LaeCmEjEJXd-lb2j-7g%3BFa8NdwId_CgKACnxlMa7BNSmEjEnUJLQnWD75g%3BFRyedgIdi78JAClbBsSwAdWmEjHwvKQh4PoABA%3BFbIUdQIduE8IACl_Djl-W9SgEjHxTW08DwhG9w%3BFQZqdAIdEQAJACktYAj_G9agEjE-dsIRQciQPg%3BFd7XcwIdEogMACkTPweE2jChEjHBMieAs7AlYg%3BFaZNcwIdqXgRACn1KHzC7VmhEjHAYqUh4PoABA%3BFWA8dAIdM5IPACkLpizk9E6hEjEQWqUh4PoABA%3BFeOIdgIdWGENACnp5vM8V8qmEjH5s-SORRcRZQ%3BFZHAdgIduTULAClTC5EGP9KmEjHwwqQh4PoABA%3BFUj7egIddowJAClLz32LaeCmEjEJXd-lb2j-7g&mra=ls&sll=41.434072,0.789445&sspn=0.79483,1.229095&ie=UTF8&ll=41.388143,0.753937&spn=0.795397,1.229095&t=h&z=10
saludos
xavi
Yo tambien boy el sabado con los de motorbyke,eso si si no lluebe que sino dicen que no salen
De todas maneras solo puedo por la mañana a la hora de comer tengo que estar en casa y por la tarde me encantaria pero no puedo..se sientee
De todas maneras solo puedo por la mañana a la hora de comer tengo que estar en casa y por la tarde me encantaria pero no puedo..se sientee
pedruco- Pesat
- Nº de missatges : 328
D'on ets? : lleida
Moto : KTM SUPER DUKE 990R
Ei!!!! Que encara sóc viu i ja torno a estar operatiu
Dissabte matí ja estic liat... he d'anar a BCN a buscar un parell de coses,
però segons a quina hora quedeu per la tarda i si jo acabo aviat també m'hi apunto....
...que fa tres setmanes que no agafo la cafetera....
Dissabte matí ja estic liat... he d'anar a BCN a buscar un parell de coses,
però segons a quina hora quedeu per la tarda i si jo acabo aviat també m'hi apunto....
...que fa tres setmanes que no agafo la cafetera....
Butxana- V.I.P
- Nº de missatges : 1153
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 990 ADVENTURE
vidri ya em va ver aquesta ruta pero si potser ademes de nar per mora podem tornar a entra per les secundaries que far tems que no vaig amb la nene tots sols i ya ting ganes d'apretale
butxana per aprofita la tarde ting la intensio de surti aviat pero bueno tu cuan arrivis fesme un telefonaso
butxana per aprofita la tarde ting la intensio de surti aviat pero bueno tu cuan arrivis fesme un telefonaso
fleke- V.I.P
fleke escrigué:vidri ya em va ver aquesta ruta pero si potser ademes de nar per mora podem tornar a entra per les secundaries que far tems que no vaig amb la nene tots sols i ya ting ganes d'apretale
I quina hora és aviat? així em vaig organitzant
Butxana- V.I.P
- Nº de missatges : 1153
Moto : KTM 990 ADVENTURE
pues ves organitzant i cuan sapigues +o- cuan podras u dius per dir una hora podriem sorti del dalmau sobre les 4 isi es mes aviat millor
fleke- V.I.P
Hola que tal,
Quan tingueu l'hora definitiva pel dissabte a la tarda digueu alguna cosa que si em va bé m'apunto.
Quan tingueu l'hora definitiva pel dissabte a la tarda digueu alguna cosa que si em va bé m'apunto.
Emili- V.I.P
- Nº de missatges : 721
Moto : KTM 1190 Adventure
fleke escrigué:vidri ya em va ver aquesta ruta pero si potser ademes de nar per mora podem tornar a entra per les secundaries que far tems que no vaig amb la nene tots sols i ya ting ganes d'apretale
fleke fixati be, ja es tota per carreteres secundaries
saludos
xavi
jo dema al mati surtire amb els de motorbike, i al mig dia em quedare a dinar a lleida y no podre veura a l'hora que quedareu aixi que aqui os deixo el meu telefons i me truqueu dienme l'hora,,,,gracies
666402040
saludos
xavi
666402040
saludos
xavi
NEEEEEEEEENNS a les 15 hores al dalmau
fleke- V.I.P
agafeu impermeable!!!!
Panotxa- Admtero
fleke- V.I.P
ostras fins manhatan??? que lluny !!! jajajaa
Panotxa- Admtero
bueno, al final vau comprar algo, o no???
Panotxa- Admtero
pero vau comprar o no??!!! malgastadors!!!
Panotxa- Admtero
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum