Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
Quien se apunta este Domigo!!!
+5
Àngel
sussno
Panotxa
sinosuke
KOALA
9 participantes
Pàgina 1 de 1
Quien se apunta este Domigo!!!
Martes 15 y auun nadie ha propuesto nada para este Domingo? gggrrrrrrr... bueno, pues yo me ofrezco para ir a dar una vuelta larga o corta, desayuno y vuelta a casa... se me ocurre una rutilla pero no se que os pareceria, por ejemplo, ir hasta El Pont de muntañana, hacer el puerto que va hasta Tremp y bajar por el Doll, yo lo he hecho en coche y hay mucha curva... ya definire un poco más..de momento ir pensando en venir jeje
Se aceptan demás propuestas!!!!! ir a la playa, a la montaña, al desierto...
KOALA- ADMT
- Nº de missatges : 413
D'on ets? : LLEIDA
Moto : BMW K1200GT
Re: Quien se apunta este Domigo!!!
Noel tio, jo aquest cap de setmana ho tinc malament. Si m'escapo potser es en el tram de migdiada del dissabte, si no som fora. De totes maneres tu monta, concreta hores i lloc de sortida. Quan ho tinguis amanidet ja enviarem un email a tots els socis i demés gent que tenim com a contactes.
sortida diumenge 20
jo m'hi apunto pero amb resaca segur, ja que el dia anterior tinc una boda a tarragona.
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
EIIIIIIIIIIIIIIIII
jo aquest diumenge curro i no podre venir.
però, us estare vigilant i procurare que les motos del cme us deixin circular sense problemes, ja menteneu, ejjejejejejjeje!
per cert, vaig parlar amb el motorista del diumenge. em va dir que si hagues vist q erem nosaltres, ens hauria xuflat a tots, jajajjajaja
vinga, q vagi be el diumenge, ja sabeu on estare
ñaonnnnngggggggggggggA
suSSno
jo aquest diumenge curro i no podre venir.
però, us estare vigilant i procurare que les motos del cme us deixin circular sense problemes, ja menteneu, ejjejejejejjeje!
per cert, vaig parlar amb el motorista del diumenge. em va dir que si hagues vist q erem nosaltres, ens hauria xuflat a tots, jajajjajaja
vinga, q vagi be el diumenge, ja sabeu on estare
ñaonnnnngggggggggggggA
suSSno
sussno- Conegut
- Nº de missatges : 140
D'on ets? : PARDINYES - LLEIDA
Moto : YAMAHA FAZER 600 S2
Aquest diumenge no puc, però el dilluns fare una sortideta pel mati, algu s'apunta..
V'ssssssssssssss
V'ssssssssssssss
Si no hi ha res de nou jo tambe vindre!
Ja direu hora i lloc.
V'S
Ja direu hora i lloc.
V'S
ACASTELL- Conegut
- Nº de missatges : 159
D'on ets? : Lleida
Moto : HONDA CBR 600 RR
KOALA escrigué:Martes 15 y auun nadie ha propuesto nada para este Domingo? gggrrrrrrr... bueno, pues yo me ofrezco para ir a dar una vuelta larga o corta, desayuno y vuelta a casa... se me ocurre una rutilla pero no se que os pareceria, por ejemplo, ir hasta El Pont de muntañana, hacer el puerto que va hasta Tremp y bajar por el Doll, yo lo he hecho en coche y hay mucha curva... ya definire un poco más..de momento ir pensando en venir jeje
Yo prongo una para el dia 27
Lleida-Ainsa-Bielsa-Saint Lary Soulan(Francia)-Arreau-Sant Mari de Campan-Laruns-El Portalet-Biescas-Sabiñanigo-Ainsa(por el puerto de serrablo) y para casita
unos 600km,quedariamos a la 8h para salir a 8`15h.
un saludo
decai- Conegut
- Nº de missatges : 151
D'on ets? : Cadiz
Moto : RT1200
si señor DECAI, con 2 bien puestos. 600 kms y tan panchos.
ahora en serio:
Yo no podré pegarme con mi KUKI 600 kms pero te recomiendo que habras un nuevo tema para esta salida que realmente pinta muy guapa y para gente con... "corazón"
Nos vemos en otra.
ahora en serio:
Yo no podré pegarme con mi KUKI 600 kms pero te recomiendo que habras un nuevo tema para esta salida que realmente pinta muy guapa y para gente con... "corazón"
Nos vemos en otra.
LILLO- Timid
- Nº de missatges : 22
Moto : KAWASAKI Z750
Amo a ver piltrafillas!!!!
Se propone de que los que quieran salir el Domingo, nos encontremos en el Dalmau sobre las 9-9,15 si os parece, y segun el tiempo que haga, tiramos pa arriba o pa abajo no? en caso de lluvia, montamos los pneumáticos de agua, chubasquero y ya ta jajajajaja
Si no hay nada de nuevo nos vemos alli..ah!! y no me olvidaré la cámara, lo prometo!!!!!!!
Se propone de que los que quieran salir el Domingo, nos encontremos en el Dalmau sobre las 9-9,15 si os parece, y segun el tiempo que haga, tiramos pa arriba o pa abajo no? en caso de lluvia, montamos los pneumáticos de agua, chubasquero y ya ta jajajajaja
Si no hay nada de nuevo nos vemos alli..ah!! y no me olvidaré la cámara, lo prometo!!!!!!!
KOALA- ADMT
diumenge
ay que ens mullarem !!!!!
son les 8.15 i aixo no pinta gaire be.
He tingut tota la nit els mecanics bojos posant neumatics de pluja i fent els ultims retocs de reglatges de la moto per prepararla per aquesta climatologia.
son les 8.15 i aixo no pinta gaire be.
He tingut tota la nit els mecanics bojos posant neumatics de pluja i fent els ultims retocs de reglatges de la moto per prepararla per aquesta climatologia.
Panotxa- Admtero
yujuuuuuuuuuuu
Els més valents em sortit!!!! a esmorzar solsament jajaja esperavam més gent eh..es nota que a les R no els agrada l'aigua... jeje
KOALA- ADMT
sortida amb aigua
em arribat superxops!!! encara estan les xaquetes i els pantalons al costat del radiador. Els guants i les botes tardaran mes en assecar-se.
Pels moteros de veritat aixo no es res, he conduit en condicions molt pitjors:P
molt xules les fotos del post que ha obert el Koala de la sortideta
PD: ja he donat gracies als mecanics perque els reglatjes de mullat han anat molt be:cheers:
Pels moteros de veritat aixo no es res, he conduit en condicions molt pitjors:P
molt xules les fotos del post que ha obert el Koala de la sortideta
PD: ja he donat gracies als mecanics perque els reglatjes de mullat han anat molt be:cheers:
Panotxa- Admtero
Aixo si q son moteros, quin esperit nois, fins al final..
V'ssssssssss
V'ssssssssss
juajuajuaaaa
Va ser molt bonic compartir un dia diferent....esperem que plogui molt dies més, ja sigui entre 7mana o en dissabte o diumenge que ho necessitem!!!
El dia de la fira de Bcn ja podem anar mirant motos d'aigua!!! que tmb son molt divertides...jeje ostras Alex!!! hem sap greu lo de la tornada...vinga ens veiem aviat!!!!
El dia de la fira de Bcn ja podem anar mirant motos d'aigua!!! que tmb son molt divertides...jeje ostras Alex!!! hem sap greu lo de la tornada...vinga ens veiem aviat!!!!
KOALA- ADMT
Supos q ja s'aixut la roba no Alex, per cert tenies raó avui no ha plogut, pero fa una ventada q pa que, bueno un altre dia,..
V'sssssssssssss
V'sssssssssssss
Men alegro que us anes molt be! Jo al final no vaig sortir, perque quan vaig veure el temps....jeje
V'S i fins la proxima!
V'S i fins la proxima!
ACASTELL- Conegut
- Nº de missatges : 159
D'on ets? : Lleida
Moto : HONDA CBR 600 RR
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum