Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
sortida dia 3
+5
pedruco
héctor_triumph
Panotxa
Butxana
fleke
9 participantes
Pàgina 1 de 2
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
sortida dia 3
eeiiiiiiii algu s'apunte a fer una sortideta amb opcio a vermut
que el diumenje toque futbol
que el diumenje toque futbol
fleke- V.I.P
- Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt
Re: sortida dia 3
Segons l'hora...
...divendres nit tinc un "sarao" en marxa ...
... i si m'arriba la roda volia emprenyar al David pel matí, però no gaire aviat...
...divendres nit tinc un "sarao" en marxa ...
... i si m'arriba la roda volia emprenyar al David pel matí, però no gaire aviat...
Butxana- V.I.P
- Nº de missatges : 1153
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 990 ADVENTURE
aixo, posa hora i lloc
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
al dalmau sobre les 15.00
fleke- V.I.P
- Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt
Si vols quedar abans...
Em faran matinar per canviar la roda...
Si no abances l'hora i no estic massa reventat... me'n aniré a fangar..
Em faran matinar per canviar la roda...
Si no abances l'hora i no estic massa reventat... me'n aniré a fangar..
Butxana- V.I.P
M'apunto pel dissabte, tinc rodes noves i tinc ganes d'agafar sensacions (sense caure pel terra jajajaja)
Allí seré a les 15:00, qualsevol canvi ja dirás.
Salutacions.
Allí seré a les 15:00, qualsevol canvi ja dirás.
Salutacions.
héctor_triumph- Assidu
- Nº de missatges : 77
D'on ets? : lleida
Moto : triumph street triple
Ja se que aixó no és del dia 3 és del
4 març 2012
però és el mateix cap de setmana i mo me'n habia enrecordat avans...
Perquè veieu que els que parlen de infecció també cauen en la temptació (no és dificil una vegada ho has probat).... i descobreixen el que es una MOTO DE VERITAT
P.D. no és un montatge. Han estat 10 km que ha distrutat... Se li veia a la cara quan a baixat de la moto
4 març 2012
Perquè veieu que els que parlen de infecció també cauen en la temptació (no és dificil una vegada ho has probat).... i descobreixen el que es una MOTO DE VERITAT
P.D. no és un montatge. Han estat 10 km que ha distrutat... Se li veia a la cara quan a baixat de la moto
Butxana- V.I.P
ESQUIROL ¡¡¡¡¡¡ VILLARATO!!!!!!!Butxana escrigué:Ja se que aixó no és del dia 3 és del
4 març 2012
pedruco- Pesat
- Nº de missatges : 328
D'on ets? : lleida
Moto : KTM SUPER DUKE 990R
Tinc els meus dubtes que s'hagi infectat de KaTemaLamaria, tot i que es mes forta que la BeMeWitis, pero va a ser que no!!!!
Esta trucada aqui hi ha photoshop!!
Esta trucada aqui hi ha photoshop!!
Javi, no hi ha Photoshop, vam parar a repostar i l'Alex no li treia l'ull de sobre, llavors, com que el veia patint i babejant li vaig tenir que donar el 1º pas i dir-li que la provés, així, amb l'excusa de que no era ell l'artifax de l'idea, va poder dir-li a l'amable Butxana de fer un cambi una estona. El Butxana només feia que queixar-se de que si jo en una Japo... que que és aixó... etc, etc. No vaig veure la cara després de l'orgasme de l'Alex, pero segur que estaba content, jejejeje
Invitat- Invitat
Ara que ho dius... feia temps que no es possaba aquest casc... ja venia amb l'idea de tastar la Ktm ???
ostia, me moro de ganes de veure la resposta de l'Alex de tot aixó !! jejeje
ostia, me moro de ganes de veure la resposta de l'Alex de tot aixó !! jejeje
Invitat- Invitat
a veure mamons !! el primer infectat de tots es el butxana que s'infecta de panotxasa i vol comprarse una moto taronja tant si com no.
En joker es un mentider !! li vaig demanar probar-la perque no l'havia probat mai,ves.I en butxana ja havia dit el dia anterior que li faria gracia probar la Vara amb rodes de carretera
Es un bicilindric igual que la vara pero amb una mica mes de xixa i ja esta. Ni orgasmes ni porres. Amb unes rodotes de tacos que allo sembla un tractor, ademes que en Butxana es mes raro que la hostia i porta el manillar tot endavant i els mandos abaixats. El dia que sapigui anar en moto ja s'ho colocara be.
La KTM no em va dir res, esta be pero......
S'ha d'admetre que te merit que en butxana porti aquell tractor com el porta, i va comprobar que la Vara va fina i se li nota el volum.I que es una senyora moto !!!
Mamons!!!
recordeu que en panotxa ha tornat !! i qui digui que no que em digui on estava baixant el coll de nargo !! SUSVOI A CRUJIR VIVOS !! ai no, que a algun me'l vai crujir ahir!!!
En joker es un mentider !! li vaig demanar probar-la perque no l'havia probat mai,ves.I en butxana ja havia dit el dia anterior que li faria gracia probar la Vara amb rodes de carretera
Es un bicilindric igual que la vara pero amb una mica mes de xixa i ja esta. Ni orgasmes ni porres. Amb unes rodotes de tacos que allo sembla un tractor, ademes que en Butxana es mes raro que la hostia i porta el manillar tot endavant i els mandos abaixats. El dia que sapigui anar en moto ja s'ho colocara be.
S'ha d'admetre que te merit que en butxana porti aquell tractor com el porta, i va comprobar que la Vara va fina i se li nota el volum.I que es una senyora moto !!!
Mamons!!!
recordeu que en panotxa ha tornat !! i qui digui que no que em digui on estava baixant el coll de nargo !! SUSVOI A CRUJIR VIVOS !! ai no, que a algun me'l vai crujir ahir!!!
Panotxa- Admtero
joker ja tens la resposta del panotxa, pot ser et pensaves que la faria en un altre to
si, si, si... pero va ser arribar el Doll i..... Joker Power !!!!
Lógicament, cuant el DavidKtm surt a jugar no es pot quedar 1º, pero la 2º posició la considero prou bona donat l'estat de la meva roda del davant, que no estaba per gaires axuxons !!
Lógicament, cuant el DavidKtm surt a jugar no es pot quedar 1º, pero la 2º posició la considero prou bona donat l'estat de la meva roda del davant, que no estaba per gaires axuxons !!
Invitat- Invitat
Panotxa escrigué:a veure mamons !! el primer infectat de tots es (1)el butxana que s'infecta de panotxasa i vol comprarse una moto taronja tant si com no.
En joker es un mentider !! li vaig demanar probar-la perque no l'havia probat mai,ves.I (2) en butxana ja havia dit el dia anterior que li faria gracia probar la Vara amb rodes de carretera
Es un bicilindric igual que la vara pero amb una mica mes de xixa i ja esta. Ni orgasmes ni porres. Amb unes rodotes de tacos que allo sembla un tractor, ademes que en Butxana es (3) mes raro que la hostia i porta el manillar tot endavant i els mandos abaixats. El dia que sapigui anar en moto ja s'ho colocara be.
S'ha d'admetre que te merit que en butxana porti aquell tractor com el porta, i (4) va comprobar que la Vara va fina i se li nota el volum.I que es una senyora moto !!!
Mamons!!!
recordeu que en panotxa ha tornat !! i (5) qui digui que no que em digui on estava baixant el coll de nargo !! SUSVOI A CRUJIR VIVOS !! ai no, que a algun me'l vai crujir ahir!!!
(1) No se com tens vergonya de dir que estic infectat de "panotxasa", no ho he estat mai. Primer ho vaig estar de BMW. Però gràcies al suport d'alguns companys de sortides (gràcies nois!! ), molta teràpia, hores de psicoanalisis i un guardarails, me'n vaig poder sortir. Ara estic infectat de KTM
"Hola, em dic Jordi i soc KTMadicte"
(2) Aixó ja no te nom. No se si era la fartada de xurros que encara estaves païnt o que habies estat al sol sense gorra...
JO DEMANAR PROBAR UNA JAPO!!!!!!!!! AMOS NO ME JODAS!!!!!!
Només volia saber quant t'havien durat les ContiTrail
(3) Que n'és d'agosserada la ignorancia!!!!! I tu portes trail!!?? Dissabte tenia la intencio d'anar a fangar i el portava en possició de "fangar". Com soc tant perraco vaig passar de possar-lo a lloc. Em sembla que mai el portaré com tu creus que a d'anar.
(4)Tu dius fina, jo dic aburrida, sosa, sense chicha.... Volum?? Aixó segur!!! Tros d'armari, nen!!! en resum lo de senyora... em recorda la ex-sogra (ara que no em sent) gorda, pesada i aburrida...
(5) Un parell de kilòmetres darrera teu...
Butxana- V.I.P
doncs ja esta tot dit en el punt 5 , a partir d'ara sempre estaras darrera de la gorda ,pesada i ab...solutament divertida.
"Hola, em dic Jordi , soc chaquetero i me ponen las rellenitas orientales"
Panotxa- Admtero
Panotxa escrigué:doncs ja esta tot dit en el punt 5 , a partir d'ara sempre estaras darrera de la gorda ,pesada i ab...solutament divertida.
Pos no, em possen les pèl-roges centro-europees....
Butxana- V.I.P
censurar o no censurar... esperaré a que el Panotxa acabi de fer el que deu estar fent... cuant acabis avisa i censuro...
Invitat- Invitat
Perquè? Que hi ha de censurable??
L'únic que pot passar es que el Panotxa avui acabi a la UCI.... per problemes de cor
Son unes quantes de les amiges que et volia presentar...
L'únic que pot passar es que el Panotxa avui acabi a la UCI.... per problemes de cor
Son unes quantes de les amiges que et volia presentar...
Butxana- V.I.P
jahdjbhfgaifafgssfssssssssssfsffffffff !!!
mamons, m'acabo de despertar al hospital Arnau de Vilanova, estic a l'habitacio 325, de moment sols se que em vaig desmaiar i m'he despertat aqui.
Ara a l'espera dels resultats de les analitiques i a veure si m'han de fotre un bypass o jo que se.
Com veureu jo no podre vindre aquest diumenge, podria ser perillos per la meva salut i per la vostra.
Espero veureus el mes aviat possible en moto!!
veniu a veurem al hospital que aqui m'aburreixo molt !!
mamons, m'acabo de despertar al hospital Arnau de Vilanova, estic a l'habitacio 325, de moment sols se que em vaig desmaiar i m'he despertat aqui.
Ara a l'espera dels resultats de les analitiques i a veure si m'han de fotre un bypass o jo que se.
Com veureu jo no podre vindre aquest diumenge, podria ser perillos per la meva salut i per la vostra.
Espero veureus el mes aviat possible en moto!!
veniu a veurem al hospital que aqui m'aburreixo molt !!
Panotxa- Admtero
guarros!! em veniu a veure o que??!! ni una puta trucada !!!
HABITACIO 325 !!!!
HABITACIO 325 !!!!
Panotxa- Admtero
Panotxa escrigué:guarros!! em veniu a veure o que??!! ni una puta trucada !!!
HABITACIO 325 !!!!
pero si tu mai agafas el telefon.
riki- V.I.P
- Nº de missatges : 1009
D'on ets? : ESPAÑA
Moto : ROJA
riki escrigué:Panotxa escrigué:guarros!! em veniu a veure o que??!! ni una puta trucada !!!
HABITACIO 325 !!!!
pero si tu mai agafas el telefon.
Butxana- V.I.P
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Pàgina 1 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum