Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
Divendres 6
+6
Butxana
davidktm950
pedruco
guille
JESLER
Panotxa
10 participantes
Pàgina 1 de 2
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Divendres 6
Suposo que tothom tindrà festa... montem algo ??
Accepto totes les propostes !! propostes amb moto, eh !!
V'sss
Accepto totes les propostes !! propostes amb moto, eh !!
V'sss
Invitat- Invitat
Re: Divendres 6
Joker escrigué:Suposo que tothom tindrà festa...
tu segur jajaja els treballadors com nosaltres ,no !
tot i aixi m'atansare a esmorzar i despres me les piro que curro de tardes
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
Pormi ningun problema,Camping la corona..cuantos y a que horaguille escrigué:No rodes, no moto...........pues al camping a fer companyia al pedruco.
pedruco- Pesat
- Nº de missatges : 328
D'on ets? : lleida
Moto : KTM SUPER DUKE 990R
Rodes, encara estem a temps de cambiarles. Algo del darrera tinc per tirar un parell de dies.
davidktm950- V.I.P
- Nº de missatges : 814
D'on ets? : Rossello
Moto : KTM 990 SMR/Yamaha R 6
pedrucogtr escrigué:Pormi ningun problema,Camping la corona..cuantos y a que hora
davidktm950 escrigué:Rodes, encara estem a temps de cambiarles. Algo del darrera tinc per tirar un parell de dies.
Joker escrigué:Guille tens un privat
Joker i David, merci per l'oferiment, pero de totes formes toque camping.
Pedruco lo siento pero nosotros tiramos mas pal monte, nos vamos a sort hasta el domingo.
Joker:
No tinc res que fer en tot el dia...
La ruta te la curres tu.
La ruta te la curres tu.
Butxana- V.I.P
- Nº de missatges : 1153
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 990 ADVENTURE
guille escrigué:
Pedruco lo siento pero nosotros tiramos mas pal monte, nos vamos a sort hasta el domingo.
o sigui que la ruta del diumenge anem a sort ?? i prepares algo? jejeje
Panotxa- Admtero
Butxana escrigué:Joker:
La ruta te la curres tu.
Ok, l'altre dia me van regalar "La biblia del mototurismo" (una guía i mapa d'espanya en moto amb incursioóns a França i Portugal) te unes rutes molt molt xules e interessants per investigar... m'ho miro i penjo propostes !!
Invitat- Invitat
home , anem a portugal el divendres? una mica just per arribar a la tarde a la feina, no?
Panotxa- Admtero
Panotxa escrigué:home , anem a portugal el divendres? una mica just per arribar a la tarde a la feina, no?
Que no ets el "Tio de la Vara"? No hi ha rés impossible per tú !!
Invitat- Invitat
Total 510Km amb moltes corves !!
Esmorçar a Cellers, dinar a Vic i fer una mica de turisme i fotos i parada a Ponts a fer un beure.
També podem fer varies parades a les multiples zones dels Coll de Boixols, Coll de Jou, zona de St. Llorens de Morunys, Berga, Vic, etc... per fer fotos.
I la carretera de Prats de Lluçanes la he fet mil vegades (amb la furgo) i és guapa guapa !!
Esmorçar a Cellers, dinar a Vic i fer una mica de turisme i fotos i parada a Ponts a fer un beure.
També podem fer varies parades a les multiples zones dels Coll de Boixols, Coll de Jou, zona de St. Llorens de Morunys, Berga, Vic, etc... per fer fotos.
I la carretera de Prats de Lluçanes la he fet mil vegades (amb la furgo) i és guapa guapa !!
Invitat- Invitat
per mi ok, pero sols us acompanyo fins cellers
Panotxa- Admtero
Idees:
-Ens saltem la C-17 de Ripoll a Vic. Fem N-260 fins Olot, C-152 fins la Vall d'en Bas i C-153, via Rupit, fins Vic.
-Aprofitant que hi passem per davant, dinem al Mr. Biker's (s'hi hauria de trucar per saber si obren i si tindrien lloc)
P.D. Joker: et fas vell o t'estàs amariconant? T'HAS SALTAT EL DOLL!!!!
-Ens saltem la C-17 de Ripoll a Vic. Fem N-260 fins Olot, C-152 fins la Vall d'en Bas i C-153, via Rupit, fins Vic.
-Aprofitant que hi passem per davant, dinem al Mr. Biker's (s'hi hauria de trucar per saber si obren i si tindrien lloc)
Butxana- V.I.P
Butxana escrigué:Idees:
No me saltat el Doll accidentalment, era perque era lógic que fent jo la ruta posses el Doll... pues ale, no le possat per fer-lo diferent.
Pues total 576Km i queda aixis...
Ver mapa más grande
Invitat- Invitat
Joker escrigué:Pues digueu qui s'apunta a dinar i trucaré dimecres per reservar !!
No sé perquè... però tinc la impresió que només serem dos...
Butxana- V.I.P
hola, pos a la tornada passareu per "casa meva" per davant del monestir de les Avellanes, llastima que tinc que fer les fotos de la Pasqua Jove, sino vindria, per cert, hem sembla que tindreu pluja
Arqueologo- Sense Carnet
- Nº de missatges : 14
D'on ets? : Os de Balaguer
Moto : Honda Shadow 750
En realitat passariem a la anada, pero amb lo de la pluja tens raó... hem sembla que ens mullarem...
Invitat- Invitat
Joker escrigué:En realitat passariem a la anada, pero amb lo de la pluja tens raó... hem sembla que ens mullarem...
Tu decideixes... per la meva part ja saps que estic una mica sonat....
Butxana- V.I.P
Tinc moltes ganes de sortir, ja que diumenge no vindré, pero estar tot el dia sota l'aigua... de moment donen aigua tot el dia, esperem a veure si cambia una mica... sino, fem algo una mica més curt.
Invitat- Invitat
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Pàgina 1 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum