Associació de Motoristes Terraferma
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???
por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am

» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am

» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am

» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am

Col·laboradors

  • Divendres Nit... Firall10

  • hola

  • Neumaticos Pirelli

  • Glassdrive

  • descripcion

Divendres Nit...

3 participantes

Ir abajo

Divendres Nit... Empty Divendres Nit...

Missatge por KOALA Dv Jul 04, 2008 11:59 pm

Hola familia!!!

Us comunico qeu aquest Divendres 4 nit estaré treballant al mateix pub de la 7mana passada, el NUBA,es tot de fusta amb terrasseta, a la rotonda de la discoteca Pacha, Avd. Garrigues... a partir de les 23,20h fins les 3,30h a la cabina!!! ficant musiqueta...a qui vingui intentaré que li caigui algun xupitet de franc... s'accepten peticions musicals eh!! jijijiji vinga a veure si us animeu que Dissabte passat van venir l'Antonio i el Xavi... rabbit rabbit rabbit
KOALA
KOALA
ADMT
ADMT

Nº de missatges : 413
D'on ets? : LLEIDA
Moto : BMW K1200GT

Tornar a dalt Ir abajo

Divendres Nit... Empty Re: Divendres Nit...

Missatge por Invitat Ds Jul 05, 2008 12:14 am

Tens que ficar I will survive de Gloria Gaynor, In the navi... alguna d'aquest estil per celebrar el dia del Orgullo Gay... jejeje

Ara fora de conyes, son cançons realment bones, o al menys a mi m'agraden... jejeje

Vinga, fins a la nit!!!

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Divendres Nit... Empty Re: Divendres Nit...

Missatge por ACASTELL Ds Jul 05, 2008 2:07 am

Jo si puc vindre, encara que si hi ha ambient gay...potser me u penso e! jejeje.
V'S

ACASTELL
Conegut
Conegut

Nº de missatges : 159
D'on ets? : Lleida
Moto : HONDA CBR 600 RR

Tornar a dalt Ir abajo

Divendres Nit... Empty Re: Divendres Nit...

Missatge por Emili Ds Jul 05, 2008 4:05 am

Em sembla que no puc anar, a més encara que la meva proposta del dissabte no ha tingut gaire exit, aniré a fer la volteta (que diumenge no puc) i prefereixo estar una mica descansat.
El cas es que espero que els deixis a tots impresionats i que em guardis un d'aquests xupitos drunken drunken pel proper dia que espero passar.
Emili
Emili
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 721
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 1190 Adventure

Tornar a dalt Ir abajo

Divendres Nit... Empty Re: Divendres Nit...

Missatge por KOALA Ds Jul 05, 2008 4:22 am

Ostras Emili...vine a fer una coca -cola encara que sigui home!!!! ve porfa porfa porfa porfa!!! que et ficaré la cançó de "macho macho man" jjijiji es broma, pero vine a fer un veure't home!! ja saps que t'he de donar una cosa,que ahir al veure't no em vaig enrecordar i avui no has vingut a saludar-me...Razz tot a distancia no!! jajaja vinga que tinc una bona noticia...jo podria venir dema al mati a donar una volteta, pero tinc la roda una mica limitada eh! i pendent el cnvi d'oli..no la puc apretar massa.

T'esperem aquesta nit!! tongue tongue tongue tongue
KOALA
KOALA
ADMT
ADMT

Nº de missatges : 413
D'on ets? : LLEIDA
Moto : BMW K1200GT

Tornar a dalt Ir abajo

Divendres Nit... Empty Re: Divendres Nit...

Missatge por Invitat Dg Jul 06, 2008 6:44 am

Hey !!! Quin super DJ que tenim !!!

Ahir vaig anar una estoneta a fer un veure amb la dona i vaig estar amb el rey de la festa !!!

Ens ho vam passar molt be i vam descubrir un pub molt guai i gran i l'abilitat del Noel amb el tema de la musica !!!

Bueno, a veure si un altre dia quedem uns cuants a fer un beure, Val?

V'sss


Editat per darrera vegada per Joker el Dg Jul 06, 2008 9:25 am, editat 1 cop en total

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Divendres Nit... Empty Re: Divendres Nit...

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum