Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
24 Sant Joan
5 participantes
Pàgina 1 de 1
24 Sant Joan
Dimunge que be, sortira algu o estareu masa afectats per la berbena. Yo en principi tinc intencio de estar a les 8,00 al Dalmau. (ja se que es molt aviat per els pendons, pero OS JODEIS feu bondat i aixi no patireu).
davidktm950- V.I.P
- Nº de missatges : 814
D'on ets? : Rossello
Moto : KTM 990 SMR/Yamaha R 6
Re: 24 Sant Joan
no conteu amb mi
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
No crec que vingui, m'aniré a dormir tard
héctor_triumph- Assidu
- Nº de missatges : 77
D'on ets? : lleida
Moto : triumph street triple
Cambi de plans, Diumenge toca anar a Madrid. si algu vol sortir dissabte.....
davidktm950- V.I.P
- Nº de missatges : 814
D'on ets? : Rossello
Moto : KTM 990 SMR/Yamaha R 6
En principi em va be, l'hora será la mateixa?
héctor_triumph- Assidu
- Nº de missatges : 77
D'on ets? : lleida
Moto : triumph street triple
jo surtire dissabte, men vaig a Teruel "MASIA PERLADA" hi ha expositor del off road si algu li agrede el tema ja hu dira, surtire sobre les 07:00
salut
salut
Pot ser interesant... diumenge no m'hi veig... si no és sessió de tarda....davidktm950 escrigué:Cambi de plans, Diumenge toca anar a Madrid. si algu vol sortir dissabte.....
Jo es que ho veig una mica tard... si fos a les 05:00 encara... més que res perque no es faci de nit pel camí....vidri escrigué:jo surtire dissabte, men vaig a Teruel "MASIA PERLADA" hi ha expositor del off road si algu li agrede el tema ja hu dira, surtire sobre les 07:00
salut
Interessant... Ho havia vist... però no se si tindré que currar dissabte... ja et diré el divendres tarda-nit
Butxana- V.I.P
- Nº de missatges : 1153
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 990 ADVENTURE
Butxana a les 06:00 ja si veu per mi cap problema, jo tinc pensat d'anar per Alcañiz que es lo mes rapit, pero si vols surti mes d'hora i vols que fem curves cap problemes, "pedir y se os dara"........
Editat per darrera vegada per vidri el Dc Jun 20, 2012 6:18 am, editat 1 cop en total
la opcio de curves serie per riba-roja, gandesa, valderrobles, morella, cantavieja i cap a teruel
es una ruta molt guapa
despres la intencio es veure tot el muntatge que tenen ha la masia menja alla mateix hi a la tarde la directa cap a casa a celebra Sant Joan
salut
es una ruta molt guapa
despres la intencio es veure tot el muntatge que tenen ha la masia menja alla mateix hi a la tarde la directa cap a casa a celebra Sant Joan
salut
Jo dissabte torno a currar... i a la tarda tinc bateig... i diumenge al peke...
Conclussió: no puc
Conclussió: no puc
Invitat- Invitat
per si li voleu dona un cop d'ull
http://www.masiapelarda.com/spa/item/motor_aventura.html
http://www.masiapelarda.com/spa/item/motor_aventura.html
vidri escrigué:Butxana a les 06:00 ja si veu per mi cap problema, jo tinc pensat d'anar per Alcañiz que es lo mes rapit, pero si vols surti mes d'hora i vols que fem curves cap problemes, "pedir y se os dara"........
Tio que és conya!!!!!
A les 7:00 ja em sembla molt aviat.... però si puc anar-hi seria per la ruta ràpida d'Alcañiz. Tampoc cal passar-se.
De tornada, si et puc acompanyar, ja seria una altra història... segons l'hora... que jo també tinc berbena per la nit i tampoc és qüestió d'arribar rebentat... que un ha de complir...
Butxana- V.I.P
- Nº de missatges : 1153
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 990 ADVENTURE