Associació de Motoristes Terraferma
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???
por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am

» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am

» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am

» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am

Col·laboradors

  • Cronica Ruta Euskadi-França Firall10

  • hola

  • Neumaticos Pirelli

  • Glassdrive

  • descripcion

Cronica Ruta Euskadi-França

2 participantes

Ir abajo

Cronica Ruta Euskadi-França Empty Cronica Ruta Euskadi-França

Missatge por Panotxa Dc Set 26, 2012 10:34 pm

doncs despres de descansar un dia al tornar de Carcassonne, tornem a posar-nos en ruta. Aquest cop anirem cap a Euskadi !!
Decideixo tirar per la via rapida fins Huesca que la zona de Broto-Ainsa ja me la conec , i guanyar temps per perdrem per Navarra,
Una paradeta a Ayerbe per fer un cafetonet


Al arribar a Sangüesa hi ha autovia fins Iruña, i decideixo agafar una secundaria direccio Aoiz on ens trobem pel cami aquest curios hotel




Un cop a Pamplona parem a dinar alli on ens agafa, un Pans and comapny d'un megasupercentre comercial ( si Butxana tu haguessis anat de tapeo, pero..hay prisa amigo !) i alli ens trobem una amiga motera



Despres tirem capa Irun passant pel port de Balate i...quina desilusio !! un port xulisim ple de corbes , ara esta ple de rectes i tunels !!! sort que no hi ha gaire transit i el faig a xino xano per deisfrutar de les vistes i les cases de somni que hi ha.
Arribem a Irun, i un cop hem deixat les maletes anem a fer un tommb per l'estranger, per Hendaia



i Sant Juan de Luz



i la rebe aprofita per comprarse unes sabates noves !!!


Al dia seguent fa un bo de collons i tirem per perdre'ns per la costa vasca, on començem a veure lo tipic....son xurras o merinas ??




i tornem a Lekeitio 6 anys despres !!! on ADMT esta present !!!
per cert, procureu no anar amb aquesta samarreta per alli ja que la miraven massa, i crec perque de lluny la part del davant semblent dos banderes espanyoles !! i alli aixo es yuyu!!



i la rebe es torna a desmadrar i proba una cervesa !! sisi una mixta, pero cervesa!! a veure si la puc enborratxar!!



d'alli cap a Gernika on parem a dinar. Tothom de tapeo abans de dinar i molt pocs de menu



tornem per la costa on es disfruta molt del paisatge



i tornem a parar a Zarautz, Et sona Guille?? on disfruta encara mes del paisatge !! jajaja aqui hi ha mes topless que a la Pineda!! ay omá que ricas!!



a l'undema al mati esmorzem un pastel tipic vasc que esta ....bonissim !!!!!



tornem a fer les maletes per tornar cap a casa, i com que el port que va a Pamplona no em va agradar gaire decideixo donar volta per França per entrar per Jaca
Una foto de cases tipiques de la zona d'Oloron a frança



be, els quilometres finals, on s'haurien de descontar alguns perque porto un piño mes petit, pero per 3 dies esta be ,no??



com a curiositats :

1- molt ciclista per euskadi, on hi ha molta aficio, i son els reis de la carretera, o aixo es creuen. I ja em coneixeu i ja sabeu que d'amics no en vaig fer gaires jijiji
2- vigileu amb les senyals de les carreteres A8 vol dir autovia o autopista?? encara no ho se pero em vaig menjar un peatge .En canvi desde França t'ho possa ben clar a les senyals "peage", no et pots equivocar.
3- desde baiona fins Oloron, uns 100km bons , vaig creuar unes 10 poblacions, on tot son cases residencials i urbanitzacions. Ni una puta casa de pisos en 100km !! ELs poligons totes les "naus" tenen el seu jardinet i expositor. Les gasolineres no son com les d'aqui. Diumenges estan tancades i sols en vaig veure unes 3.
4- A frança no tenen ni puta idea de que es un bar !! desde Baiona fins la frontera Espanyola, uns 150 km ? sols 3 bars!! dels quals, un tancat, l'altre era restaurant i el tercer rollo quiosco boulangerie.
5- a frança els diumenges es festiu, pero festiu festiu
6- a euskadi una pastisseria es un quiosc on venen pa i cafe

bueno, ens veiem el diumenge !!


Editat per darrera vegada per Panotxa el Dv Set 28, 2012 7:06 pm, editat 1 cop en total
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

Cronica Ruta Euskadi-França Empty Re: Cronica Ruta Euskadi-França

Missatge por Butxana Dc Set 26, 2012 10:46 pm

Panotxa escrigué:
(...) Un cop a Pamplona parem a dinar alli on ens agafa, un Pans and comapny d'un megasupercentre comercial ( si Butxana tu haguessis anat de tapeo, pero..hay prisa amigo !) i alli ens trobem una amiga motera (...)


Prisa!!??

Que no estàs de vacances!!??

P.D. En sembla que en aquest viatge has tingut uns quants "ramalazos estil Joker" Razz Razz
Butxana
Butxana
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 1153
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 990 ADVENTURE

Tornar a dalt Ir abajo

Cronica Ruta Euskadi-França Empty Re: Cronica Ruta Euskadi-França

Missatge por Panotxa Dc Set 26, 2012 11:37 pm

si haguesa perdut temps a pamplona no haguesa pogut anar a Hendaia i Sant juan de luz. A pamplona pel juliol Twisted Evil
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

Cronica Ruta Euskadi-França Empty Re: Cronica Ruta Euskadi-França

Missatge por Invitat Dj Set 27, 2012 6:55 am

Alex, ni cas al Butxana... ramalazos estil Joker... sin comentarios...

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Cronica Ruta Euskadi-França Empty Re: Cronica Ruta Euskadi-França

Missatge por Panotxa Dj Set 27, 2012 7:27 am

doncs per frança veient que era la una i que no havia vist cap lloc on menjar en mes de 100km, sabeu on vam parar sense pensar-ho ??

a un mcdonals !!! i em sembla que fins i tot els francesos pensaven com jo. Despres vam fer uns 50km sense cap bar, i tot just entrar a espanya dos bars junts on vam parar a fer un cafetonet. Quant surts d'una zona turistica, a la hora i on sigui jejeje
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

Cronica Ruta Euskadi-França Empty Re: Cronica Ruta Euskadi-França

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum