Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
el nou juguet del Panotxa !!!
4 participantes
Pàgina 1 de 1
el nou juguet del Panotxa !!!
doncs avui els resacosos s'han perdut la presentacio de la nova moto que m'he comprat.
Us presento la millor moto del mercat ( oi que si Emili i Guille?)
vaig anar ahir a buscarla a barna, ( eeeh joker? ) i avui he disfrutat molt amb ella, ara queda colocar un parell d'accesoris , i si !! regular suspensions!!!
la moto m'ha sortit molt be de preu, tant que no he pogut esperar a vendre la Varadero. La vara la baixare a Motorbike, o potser la deixo a casa ja que te seguro fins finals de març.
CARLES !!!!! LA VARADERO ET CRIDA!!!!!!
be, ara haureu d'esperar dos setmanes ja que el proxim finde treballo, i aixi quan ens veiem ja haure fet el rodatge a la moto i a les meves cervicals !!
ens veiem !!!!
PANOTXA IS BACK..............AGAIN !!!!!
Us presento la millor moto del mercat ( oi que si Emili i Guille?)
vaig anar ahir a buscarla a barna, ( eeeh joker? ) i avui he disfrutat molt amb ella, ara queda colocar un parell d'accesoris , i si !! regular suspensions!!!
la moto m'ha sortit molt be de preu, tant que no he pogut esperar a vendre la Varadero. La vara la baixare a Motorbike, o potser la deixo a casa ja que te seguro fins finals de març.
CARLES !!!!! LA VARADERO ET CRIDA!!!!!!
be, ara haureu d'esperar dos setmanes ja que el proxim finde treballo, i aixi quan ens veiem ja haure fet el rodatge a la moto i a les meves cervicals !!
ens veiem !!!!
PANOTXA IS BACK..............AGAIN !!!!!
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
Re: el nou juguet del Panotxa !!!
Molt be !! M'alegro molt !!
Doncs aixi seré dels últims a poder-la vere, perque aquest cap de setmana si puc sortir, lo que no estic segur es que surta amb els d'ADMT
Pero tot arribarà !!
M'agrada el nou juguet, només me cal veure'la en acció !!
P.D.: Demà arriben les meves xuxes... comença la transformació de la Cbr !!
V'sss
Doncs aixi seré dels últims a poder-la vere, perque aquest cap de setmana si puc sortir, lo que no estic segur es que surta amb els d'ADMT
Pero tot arribarà !!
M'agrada el nou juguet, només me cal veure'la en acció !!
P.D.: Demà arriben les meves xuxes... comença la transformació de la Cbr !!
V'sss
Invitat- Invitat
DIOSSSSS!!! QUIN TROS DE MAQUINA !!
avui he fet una petita volteta , carreteres revirades, asfalt bo, dolent, amb terra.... deu meu, quina por !! s'ha d'anar en compte que aquesta vola !!
sort del control de traccio !! dema m'arriba la pantalla alta i aixi podre fer creuers mes relaxats.
he intentat anar tranquil, pero entre que es mou com si peses 100kg menys, i que es mou mooolt rapid, es imposible anar de paseo.
ja dic que jo tambe haure de fer rodatje
be, per qui no sapigui detalls de la moto......motor V4 de 1237 centimetres cubics, 129 cavalls, 275kg, cardan, 21'5 litres de diposit, de moment consum mitg de 6'5 , consum de 5 a 130 de creuer. Manteniment cada 12mil km, control detraccio desconectable, abs cominat........bueno, la millor moto del mercat i llestos.
avui he fet una petita volteta , carreteres revirades, asfalt bo, dolent, amb terra.... deu meu, quina por !! s'ha d'anar en compte que aquesta vola !!
sort del control de traccio !! dema m'arriba la pantalla alta i aixi podre fer creuers mes relaxats.
he intentat anar tranquil, pero entre que es mou com si peses 100kg menys, i que es mou mooolt rapid, es imposible anar de paseo.
ja dic que jo tambe haure de fer rodatje
be, per qui no sapigui detalls de la moto......motor V4 de 1237 centimetres cubics, 129 cavalls, 275kg, cardan, 21'5 litres de diposit, de moment consum mitg de 6'5 , consum de 5 a 130 de creuer. Manteniment cada 12mil km, control detraccio desconectable, abs cominat........bueno, la millor moto del mercat i llestos.
Panotxa- Admtero
Bueno si tu ho dius.......
M'alegro que estigues tant content amb el teu nou joguet.
M'alegro que estigues tant content amb el teu nou joguet.
davidktm950- V.I.P
- Nº de missatges : 814
D'on ets? : Rossello
Moto : KTM 990 SMR/Yamaha R 6
Distorsió de la realitat...
Al.lucinacions...
T'han canviat la medicació? Ja no et fan efecte les patilles blaves? Un cop de calor?
Al.lucinacions...
T'han canviat la medicació? Ja no et fan efecte les patilles blaves? Un cop de calor?
Butxana- V.I.P
- Nº de missatges : 1153
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 990 ADVENTURE
res d'aixo Butxana, aixo se'n diu.................................
CROSTOURERRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CROSTOURERRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Panotxa- Admtero
felicitats, y ara a veure si deixas el cul tranquil y et dura mes de 2 anys.... jajajajaja
riki- V.I.P
- Nº de missatges : 1009
D'on ets? : ESPAÑA
Moto : ROJA
jo tambe ho espero
Panotxa- Admtero
Dic jo... al teu perfil podries modificar lo Honda Varadero ??? Pots possar Hondas varias ...
Invitat- Invitat
Per cert... aixó ho pots dir ???
Al ataque !!! Teniu permís per atacar !!
Al ataque !!! Teniu permís per atacar !!
Invitat- Invitat
bueno sols volia tranquilitzar a mes d'un.........
tranquils, el diumenge que ve podreu tornar a disfrutar de LA MOTO.
avui us he deixat que contempleu la part davantera, la setmana que ve que vindre sol , contemplareu la part posterior
tranquils, el diumenge que ve podreu tornar a disfrutar de LA MOTO.
avui us he deixat que contempleu la part davantera, la setmana que ve que vindre sol , contemplareu la part posterior
Panotxa- Admtero
davidktm950- V.I.P
- Nº de missatges : 814
D'on ets? : Rossello
Moto : KTM 990 SMR/Yamaha R 6
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum