Associació de Motoristes Terraferma
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???
por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am

» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am

» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am

» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am

Col·laboradors

  • Salutacions a tots el companys moteros Firall10

  • hola

  • Neumaticos Pirelli

  • Glassdrive

  • descripcion

Salutacions a tots el companys moteros

+2
Panotxa
IGARFRA
6 participantes

Ir abajo

Salutacions a tots el companys moteros Empty Salutacions a tots el companys moteros

Missatge por IGARFRA Dl Maig 19, 2008 4:04 am

Hola a tothom. Fa poques setmanes que em vaig comprar la moto (Honda Deauville) i estic encantat amb ella. Soc nou en tot aquest 'mundillo' i tinc ganes de fer coses. El senyor Google em va portar fins aqui i pel que he estat tafanejant sembla que sou una colla collonuda.
El meu 'problemilla' es que m'han capat la DEVI a 34CV i no puc correr gaire, per aixo encara no he anat amb ningu a fer km's. Que em recomaneu, que m'esperi o hauria de fer de 'moto escoba'?

Salut a tothom.

IGARFRA
Nou
Nou

Nº de missatges : 3
D'on ets? : El Pont de Suert
Moto : HONDA - NTV 700 DEAUVILLE

Tornar a dalt Ir abajo

Salutacions a tots el companys moteros Empty presentacio

Missatge por Panotxa Dl Maig 19, 2008 6:53 am

Benvingut IGARFRA !!! a veure si penges alguna foto teva amb la Devi.

Dirte que motoescombra res de res,el dimarts vam fer una sortideta per les garrigues i van vindre una kymco 250,una honda cb250,gs500,i no van tindre cap problema en el ritme de la ruta.

Avui em anat a Mollerussa, i per autovia anavem a 120-130, i la ruta sense cap problema,ademes n'hi ha alguna de limitada entre nosaltres ( pero es un secret,jejeje)

D'esperar res de res ,et vull veure el proxim diumenge a les 9 al dalmau que alguns anirem cap als Alamus que fan la concentracio que es va suspendre la setmana passada per la pluja.

V'ss!!
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

Salutacions a tots el companys moteros Empty Re: Salutacions a tots el companys moteros

Missatge por sinosuke Dl Maig 19, 2008 7:35 am

Benvingut IGARFRA, subratllar el que diu l'Alex, no seràs l'únic que vas limitat i, tot i que tens una moto noble, no esta malament per començar acostumarte a rodar i frenar amb una moto rebaixada. Ja tindràs temps de treure suc a la bèstia. Espero coneixe't aviat, V'ssss.
sinosuke
sinosuke
ADMT
ADMT

Nº de missatges : 576
D'on ets? : Lleida
Moto : Yamaha Fazer 600S

http://www.admt.es

Tornar a dalt Ir abajo

Salutacions a tots el companys moteros Empty Re: Salutacions a tots el companys moteros

Missatge por sussno Dl Maig 19, 2008 6:06 pm

eiiiiiiiiiiiiiii

aquest parell tenen rao, el dimarts passat vaig fer de tancament a la tornada de la ruta. anavem 15-16 motos i portavem gent "novata" i motos limitades.
tornavem a 80-100 per una comarcal garriguenca, el q toca, i sense tenir q esperar a ningú.
tambe s'ha de dir, q anem fent parades per reagrupar als ñaongs pq aixi sortim i arribem tots junts.

res mes, menys rotllo i mes sortidetes affraid

benvingut al club !!!!

ñaonggggggggggA
sussno
sussno
Conegut
Conegut

Nº de missatges : 140
D'on ets? : PARDINYES - LLEIDA
Moto : YAMAHA FAZER 600 S2

Tornar a dalt Ir abajo

Salutacions a tots el companys moteros Empty Re: Salutacions a tots el companys moteros

Missatge por ACASTELL Dl Maig 19, 2008 7:20 pm

Benvingut!!!
Tal i com tan dit, no tindras cap tipus d'inconvenient amb el tema de la limitacio! Aixi que t'esperem el proxim diumenge!
V'S i fins aviat!

ACASTELL
Conegut
Conegut

Nº de missatges : 159
D'on ets? : Lleida
Moto : HONDA CBR 600 RR

Tornar a dalt Ir abajo

Salutacions a tots el companys moteros Empty Re: Salutacions a tots el companys moteros

Missatge por Àngel Dl Maig 19, 2008 8:03 pm

Donem gracies al sr. google per portar un amic mes a la nostra colla, benvingut.
V'ssssssssssss
Àngel
Àngel
ADMT
ADMT

Nº de missatges : 1338
D'on ets? : Alpicat (Lleida)
Moto : Kawasaki Ninja ZX900R

http://www.admt.es

Tornar a dalt Ir abajo

Salutacions a tots el companys moteros Empty Re: Salutacions a tots el companys moteros

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum