Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
Salutacions!!!!
+2
ACASTELL
Denise
6 participantes
Pàgina 1 de 1
Salutacions!!!!
Hola companys, em presento sóc Denise, tinc una GSXR1000 y fa poc que vaig venir a viure per aquestes terres, seria genial fer sortides per la zona, espero conèixer molta gent de la Terra Ferma i fer alguna ruta chula aviat!
Slts.
Slts.
Denise- Sense Carnet
- Nº de missatges : 18
D'on ets? : Cervera
Moto : GSXR1000
Re: Salutacions!!!!
Benvinguda Denise!
Jo almenys estic a l'espera de que faigi millor tems! jeje, aveure si en breu es fa una sortida, i es comença animar una mica el foro!
V'S i fins aviat!
Jo almenys estic a l'espera de que faigi millor tems! jeje, aveure si en breu es fa una sortida, i es comença animar una mica el foro!
V'S i fins aviat!
Editat per darrera vegada per el Dc Gen 16, 2008 8:26 pm, editat 1 cop en total
ACASTELL- Conegut
- Nº de missatges : 159
D'on ets? : Lleida
Moto : HONDA CBR 600 RR
Benvinguda Denise, amb tu ja sou dos les noies del grup, haveure si això s'anima i ens foteu canya les ties, jajaaj.
V'sssssssssss del presi.
V'sssssssssss del presi.
Hola denise, (si soc jo, estic viiiiiiiu... i encara no m'he fet soci em cau la cara d vergoña) pues aixo, que venvinguda i avere si ens veiem aviat, que ja n'hi ha prou d'hivernar les motos! jejeje!
Gerard!! Que al final no ens coneixerem!!Aveure si comensem a sortir aviat, i aquest any surts mes als videos i a les fotos! Jejeje.
V'S
V'S
ACASTELL- Conegut
Gràcies per la benvinguda, segur que ens veiem d´aquí poc, jo la moto la tinc una mica desmuntada, estic aprofitant la boira per a pintar-la d'un altre color...espero tenir-la apunto per la pròxima sortida!
Feu rodades, i cursos??
Feu rodades, i cursos??
Denise- Sense Carnet
amrcop2 escrigué:Benvinguda Denise, amb tu ja sou dos les noies del grup, haveure si això s'anima i ens foteu canya les ties, jajaaj.
V'sssssssssss del presi.
Mola! la veritat és que cada vegada som més, ja no sorprèn tant veure una noia amb moto i això és tot un "logro" en el món en el que vivim... en dos dies serem campiones de MOTOGP. jejejeje!
Denise- Sense Carnet
Hola Denise, respecte a les rodades, cursos..doncs encara no nem fet cap, pero seria interessant organitzar alguna cosa en algun circuit, ja que en tenim de molt aprop.
V'S
V'S
ACASTELL- Conegut
Pel q fa als cursos aquest any espere'm fer un amb el PAVI i haveure si el circuït d'Alcarràs s'enrollla amb el preu i podem fer alguna cosa.
V'sssssssssss
V'sssssssssss
Estaria be lo del Pavi! Inclus anar algun dia a Mora d'Ebre, Alcarras.. o algun d'aquest circuits, una bona colla i ens sortiria molt be de preu!
Sino fer un curs amb una d'aquestes empreses especialitzades, pel mati fan teoric i practic i per la tarda tandes lliures.
Aveure si s'anima la gent!!!!!!!!
V'S
Sino fer un curs amb una d'aquestes empreses especialitzades, pel mati fan teoric i practic i per la tarda tandes lliures.
Aveure si s'anima la gent!!!!!!!!
V'S
ACASTELL- Conegut
El de mora es una mica curt per RR, el d'alcarras una mica car, pero ja farem algo ja.
V'ssssssssssss
V'ssssssssssss
Benvinguda denise
crypty- Assidu
- Nº de missatges : 65
D'on ets? : lleida
Moto : suzuki gsx600f
bienvenida Denise
hola Denise, soy antonio el marido de moni.bienvenida al club(asociacion)espero k nos veamos pronto, sera un placer montar a tu lado.si puedo seguirte k lo dudo.....jo k mal suena eso de montar(jajajaj) nos vemos vssss
antoperez3- Conegut
- Nº de missatges : 155
D'on ets? : lleida
Moto : yamaha fazer 600 s
Hola comp@nys! segur que ens veiem d´aquí poquet, perquè tinc un mono de moto... imagino que no sóc l´única, no estic gaire acostumada a la boira, i això de no agafar la moto en 4 mesos, es chungo, chungo, crec que aquest any la tindré més neta que mai, de tant passar-li el drap.
Denise- Sense Carnet
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum