Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
salutacions a tothom
+5
antoperez3
Panotxa
Àngel
sinosuke
pytraka
9 participantes
Pàgina 1 de 1
salutacions a tothom
hola! salutacions a tots els del foro. No em pregunteu com us vaig trobar... el senyor "google" em va orientar cap aqui.
De fet buscava gent per fer sortides per aqui aprop de lleida! jo visc a balaguer i quasi sempre surto sol pel doll , comiols, etc... No se si alguna vegada ens em creuat amb algu de volsatres per aquesta zona. jajaja
bé, tambe estava buscant per fer un curset al circuit d'alcarras, que encara no le vist i duen que es una PA-SSA-DA.
A veure si ens anem veien per aqui i si puc algun dia m'apuntare a alguna sortida que feu, que com sempre ,es "...a les 08:30 al Dalmau..." jajaja
Salutacions i v'sssss
De fet buscava gent per fer sortides per aqui aprop de lleida! jo visc a balaguer i quasi sempre surto sol pel doll , comiols, etc... No se si alguna vegada ens em creuat amb algu de volsatres per aquesta zona. jajaja
bé, tambe estava buscant per fer un curset al circuit d'alcarras, que encara no le vist i duen que es una PA-SSA-DA.
A veure si ens anem veien per aqui i si puc algun dia m'apuntare a alguna sortida que feu, que com sempre ,es "...a les 08:30 al Dalmau..." jajaja
Salutacions i v'sssss
pytraka- Sense Carnet
- Nº de missatges : 12
D'on ets? : Balaguer
Moto : Honda CBR 600F
Re: salutacions a tothom
Hola pytraka, benvingut a la gran familia del foro d'ADMT. Espero i desitjo que aquí trobis el que buscaves, en el seu dia, en el google.
Vec que ja tens aprés el lema "a les 08.30 al Dalmau", ara es qüestió d'apuntar-se a alguna de les que montem per aquí.
Espero també que, d'aqui poc temps, et facis soci d'ADMT i puguis gaudir dels aventatjes que ofereix la associació als socis.
Una salutació, i V'sssss !!!
Vec que ja tens aprés el lema "a les 08.30 al Dalmau", ara es qüestió d'apuntar-se a alguna de les que montem per aquí.
Espero també que, d'aqui poc temps, et facis soci d'ADMT i puguis gaudir dels aventatjes que ofereix la associació als socis.
Una salutació, i V'sssss !!!
La millor manera de coneixer-nos es venir ha alguna de les sortidestes q fem i quan vegis el buen rollito q tenim i sapiguis els descomptes q tenim ja parlare'm..
V'sssssssss
V'sssssssss
presentacio
Benvingut Pytraka!!!! a veure si t'animes i vens algun dia!!
Home,mentrestant pots penjar alguna fotillo amb la teva moto.
V'sss!!!
Home,mentrestant pots penjar alguna fotillo amb la teva moto.
V'sss!!!
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
buenas pytraka,bueno...lo primero es lo primero....registrarte en la web (hecho)
segundo:poner alguna fotillo como bien decia alex,
tercero: llegar a dalmau un domingo a las 8:30 am,ya que a las pm, no habra nadie
y de momento.....ver el buen rollo que ai,y dar una vueltecilla con nosotro/as,
cuarto y ultimo (si quieres) hacerte socio de esta asociacion, siempre y cuando te interese.si no te interesa es porque tienes mejores descuentos que nosotros (lo cual nos interesa a todos los demas)
un saludo y nos vemos. vssssssss
pd:comenta algo en la web si vas a pasar a dalmau,vaya a ser que ese dia no quedemos y te encuentres mas solo que la una
no queremos que pase eso .
segundo:poner alguna fotillo como bien decia alex,
tercero: llegar a dalmau un domingo a las 8:30 am,ya que a las pm, no habra nadie
y de momento.....ver el buen rollo que ai,y dar una vueltecilla con nosotro/as,
cuarto y ultimo (si quieres) hacerte socio de esta asociacion, siempre y cuando te interese.si no te interesa es porque tienes mejores descuentos que nosotros (lo cual nos interesa a todos los demas)
un saludo y nos vemos. vssssssss
pd:comenta algo en la web si vas a pasar a dalmau,vaya a ser que ese dia no quedemos y te encuentres mas solo que la una
no queremos que pase eso .
antoperez3- Conegut
- Nº de missatges : 155
D'on ets? : lleida
Moto : yamaha fazer 600 s
eiiii, moltes gracies a tothom!! volia inserir una foto de la meva moto en el meu perfil, pero quan li dono "avatar" em desconnecta i em torna a demanar username i password....
alguna idea de que pot ser??
salutacions!!
alguna idea de que pot ser??
salutacions!!
pytraka- Sense Carnet
- Nº de missatges : 12
D'on ets? : Balaguer
Moto : Honda CBR 600F
Bones macu!!!
Ja veig que no t'han indicat be..has de ficar un Euro jajajajaja Es broma! a veure si el ficaràs a la bandeja del CD a vegades passa aixo que comentas...a veure si el webmaster i el Toni o Angel o algú t'indica bé els pasa a seguir. una abraçada!! (ei! no tindràs una BMW oi? jjjjjjjjj)
Ja veig que no t'han indicat be..has de ficar un Euro jajajajaja Es broma! a veure si el ficaràs a la bandeja del CD a vegades passa aixo que comentas...a veure si el webmaster i el Toni o Angel o algú t'indica bé els pasa a seguir. una abraçada!! (ei! no tindràs una BMW oi? jjjjjjjjj)
KOALA- ADMT
- Nº de missatges : 413
D'on ets? : LLEIDA
Moto : BMW K1200GT
Hola que tal, primer de tot benvingut , no t'explicaré més del mateix per que veig que aquesta colla ja t'ha informat de tot.
El que sí que et puc dir es que el tema de la foto i demés a mi també em passa i la manera de solucionar-ho una mica cassolana es entrar al web/foro des de l'enllaç que et va arribar al correu en el moment de donar-te d'alta.
A mí em funciona i com que la foto o altres temes no els has de cambiar molt sovint, com a solució es práctica.
Ja em diras que tal.
El que sí que et puc dir es que el tema de la foto i demés a mi també em passa i la manera de solucionar-ho una mica cassolana es entrar al web/foro des de l'enllaç que et va arribar al correu en el moment de donar-te d'alta.
A mí em funciona i com que la foto o altres temes no els has de cambiar molt sovint, com a solució es práctica.
Ja em diras que tal.
Emili- V.I.P
- Nº de missatges : 721
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 1190 Adventure
pytraka, hi ha una historia al navegador, al apartat d'herramientas que potser millor t'ho expliqui el webmaster (ni sigui que la caguem), per contactar amb el webmaster@admt.es , coneixent-lo gustossament resoldrà el teu problema perquè serà un repte per a ell.
Un petó Xavi,
Un petó Xavi,
Benvingut Pytraka!
Espero que ens veiem aviat en alguna de les sortides o en algun curs al circuit!!
V'S
Espero que ens veiem aviat en alguna de les sortides o en algun curs al circuit!!
V'S
ACASTELL- Conegut
- Nº de missatges : 159
D'on ets? : Lleida
Moto : HONDA CBR 600 RR
Benvingut a la fanilia Pitraka
Espero que ens veiem en alguna sortida,concentracio,ruteta..etc
V'ssss
Espero que ens veiem en alguna sortida,concentracio,ruteta..etc
V'ssss
crypty- Assidu