Associació de Motoristes Terraferma
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???
por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am

» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am

» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am

» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am

Col·laboradors

  • ADMT al xat de l'alcalde de Lleida Firall10

  • hola

  • Neumaticos Pirelli

  • Glassdrive

  • descripcion

ADMT al xat de l'alcalde de Lleida

3 participantes

Ir abajo

ADMT al xat de l'alcalde de Lleida Empty ADMT al xat de l'alcalde de Lleida

Missatge por sinosuke Dg Jul 06, 2008 7:16 am

L'altre dia, dedicant temps a buscar coses per ADMT per internet, em va donar per participar al famos XAT de l'alcalde, el sr. Angel Ros, Paer en cap de la ciutat de Lleida. Aquí us posso el fragment de conver-sa que vaig tenir amb el sr.Ros:
"
ADMT: Hola senyor Alcalde, sóc secretari d'ADMT, Associació de Motoristes Terraferma, l'unica a Lleida. Volem organitzar una concentració a Lleida per promocionar la ciutat. Ens està costant molt poder arribar a la Paeria i parlar amb algú sobre el tema.
Alcalde: Acabo de preguntar al Regidor d'Esports Txema Alonso, i coneix el tema i està a la vostra disposició per organitzar ho.
sinosuke
sinosuke
ADMT
ADMT

Nº de missatges : 576
D'on ets? : Lleida
Moto : Yamaha Fazer 600S

http://www.admt.es

Tornar a dalt Ir abajo

ADMT al xat de l'alcalde de Lleida Empty Re: ADMT al xat de l'alcalde de Lleida

Missatge por Invitat Dg Jul 06, 2008 7:27 am

Ala, que guai !!

Ja ens anirás informant, a veure se podem fer la 1º concentració ADMT...

V'sss

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

ADMT al xat de l'alcalde de Lleida Empty Re: ADMT al xat de l'alcalde de Lleida

Missatge por kan Dj Jul 31, 2008 5:55 am

Bones Sinosuke i demés,

Si voleu, quan hagueu de parlar amb el Txema Alonso us podria posar en contacte previament amb una noia que treballa a la mateixa regidoria, bastant propera al regidor, que potser ens podria tirar un cable i deixa'l preparadet abans de fer l'entrevista.

I lligant amb el tema de la concentració, és una pena que no pogués fer-se el 29 de set. (o voltants...) segur que caurien més dinerets/col·laboració per part de l'ajuntament. Cara l'any que ve potser?

Per una altra part, si de subvencions es tracta, hi ha altres regidories que també se'ls podria rascar alguna cosa en altres conceptes (sostenibilitat- gots reciclabes, joventut-promoció entre el jovent d'aquest esport... tot es enfocar-ho) i ni que nomès sigui per sortir a la foto aquests s'apunten. Ja sabeu com funciona aquest mundillo.

I última cosa, sense voler carregar massa, important tancar convenis/subvencions/tractes pel 2009 abans de mitjans d'octubre'08 que es quan ja comencen a tancar pressupostos per l'any següent i desprès tenen l'escusa fàcil per no soltar prenda.

Ah! la Diputació (Ara lleida/turisme) i la Gene (esports) també hi juguen! la mateixa persona que us he comentat abans ens podria adreçar a les persones adequades d'aquests organismes.

Suposo que ja ho tenieu present. Perdoneu si he dit coses que ja havieu parlat o sabieu...es que com soc nou per aquests espais encarà m'estic possant al dia.

Salut&V'sss

kan
Sense Carnet
Sense Carnet

Nº de missatges : 11
D'on ets? : alpicat
Moto : yamaha fazer 600

Tornar a dalt Ir abajo

ADMT al xat de l'alcalde de Lleida Empty Re: ADMT al xat de l'alcalde de Lleida

Missatge por sinosuke Dv Ago 01, 2008 1:25 am

Ok, merci Kan, res que disculpar.

D'aquest tema s'encarrega el presi, el d'ADMT, si llegeix aixó ja et dirà que ha fet i que no. Pero merci per l'interés i l'ajuda.
sinosuke
sinosuke
ADMT
ADMT

Nº de missatges : 576
D'on ets? : Lleida
Moto : Yamaha Fazer 600S

http://www.admt.es

Tornar a dalt Ir abajo

ADMT al xat de l'alcalde de Lleida Empty Re: ADMT al xat de l'alcalde de Lleida

Missatge por Àngel Dv Ago 01, 2008 1:54 am

Gràcies per la teva ajuda..tots els temes s'han tocat uns amb més predisposició per part de l'administració i d'altres amb menys, pero si tu coneixes algu m'agradaria parlar amb tu y tenir una entrevista amb aquesta persona.
El meu tel. es el 655234829 o si prefereixes que et truqui jo envia el teu tel. al meu correu angel@admt.es i aixi no cal que el penguis aqui.
V'sssssssssssss
Àngel
Àngel
ADMT
ADMT

Nº de missatges : 1338
D'on ets? : Alpicat (Lleida)
Moto : Kawasaki Ninja ZX900R

http://www.admt.es

Tornar a dalt Ir abajo

ADMT al xat de l'alcalde de Lleida Empty Re: ADMT al xat de l'alcalde de Lleida

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum