Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
concretem horaris de sortida!!!!
5 participantes
Pàgina 1 de 1
concretem horaris de sortida!!!!
doncs obro aquest post perque ultimament no estem ( inclos jo ) seguint els horaris establerts.
em sap greu pels que estan a la hora que em dit al lloc i tinguin que esperar molta estona a que hi siguin tots.Aixo ve perque ultimament es queda a una hora i es surt molt mes tard del que ens pensavem.No ho dic per ahir ,sino tambe per altres vegades.
Crec que si quedem a les 8 del mati es per sortir a les 8.15, 8.20 ;temps necessari a qui necesiti ficar gasolina,o fer un tallat rapid o anar a pixar.
No pot ser de quedar a les 8 i sortir a les 8.48 del dalmau , i que consti que jo ahir vaig arribar tard i soc el primer en foterme bronca. es que comença a apretar la calor i les sortides han de ser mes curtes.
Penseu en aixo,i proposo que si algu no pot vindre per mitja horeta,com va passar ahir,fem dos subgrups dient on pararem a esmorzar per esperar-los.
PD: per cert, abans de sortir ens hauriam d'assegurar que anem a esmorzar a un lloc obert i conegut,ja que ara al agost molts llocs estan tancats o no tenen pa:P
em sap greu pels que estan a la hora que em dit al lloc i tinguin que esperar molta estona a que hi siguin tots.Aixo ve perque ultimament es queda a una hora i es surt molt mes tard del que ens pensavem.No ho dic per ahir ,sino tambe per altres vegades.
Crec que si quedem a les 8 del mati es per sortir a les 8.15, 8.20 ;temps necessari a qui necesiti ficar gasolina,o fer un tallat rapid o anar a pixar.
No pot ser de quedar a les 8 i sortir a les 8.48 del dalmau , i que consti que jo ahir vaig arribar tard i soc el primer en foterme bronca. es que comença a apretar la calor i les sortides han de ser mes curtes.
Penseu en aixo,i proposo que si algu no pot vindre per mitja horeta,com va passar ahir,fem dos subgrups dient on pararem a esmorzar per esperar-los.
PD: per cert, abans de sortir ens hauriam d'assegurar que anem a esmorzar a un lloc obert i conegut,ja que ara al agost molts llocs estan tancats o no tenen pa:P
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
TENS RAO
ES VERITAT , SI ES QUEDA AMB UNA HORA S'HA DE RESPECTAR ( AMB UN MARGE RAONABLE , 10 O 15 MINUTS ) O FER PUNTS D'ENCONTRE PER LA GENT QUE NO SOM DE LLEIDA I ENS TENIM QUE LLEVAR DE CASA MOLT AVIAT
VSSSSS
RUBEN
VSSSSS
RUBEN
ruben- Conegut
- Nº de missatges : 185
D'on ets? : castellsera
Moto : honda vfr
Re: concretem horaris de sortida!!!!
MMMMMMMMMMMMM ostras jo tmb arribo tard sempre(bueno no sempre..) intentaré arribar puntual a partir d'ara.. sisisisisisisisi jeje ciauuuuuuuuuuu
KOALA- ADMT
- Nº de missatges : 413
D'on ets? : LLEIDA
Moto : BMW K1200GT
Ay !!!
El que passe es que sou uns dormilegues !!!
Pero Noel, a tú te trobat la solució, li tens que proposar al Rafa aixó:
El que passe es que sou uns dormilegues !!!
Pero Noel, a tú te trobat la solució, li tens que proposar al Rafa aixó:
Invitat- Invitat
no si yo per dormir no sira,pero a les 8 per yo imposible
el que diu el alex del subgrups per mi perfecte aixi almenos jo no anire tan deprese per intenta queda al hora.
avere com poden montau
el que diu el alex del subgrups per mi perfecte aixi almenos jo no anire tan deprese per intenta queda al hora.
avere com poden montau
fleke- V.I.P
- Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt
Lloc d'esmorzar
A part dels subgrups i tot aquest rollo, el que trobo millor es que s'informi del lloc i l'hora aproximadament d'esmorzar. Així si algun fa tard, es pot anar directament allí.
Ivan- Conegut
- Nº de missatges : 116
D'on ets? : Balaguer / Lleida
Moto : BMW F800ST
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum